Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er godt det. :)  Jeg vurderte for litt siden å kjøpe en passelig stor bakt potet med litt bacon og stuff,
men den kostet nesten 180,- og det syns jeg var dyrt. :sjokkert: Er det det, eller er det bare meg? 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det er godt det. :)  Jegvurderte fo rlitt siden å kjøpe en passelig stor bakt potet med litt bacon og stuff,
men den kostet nesten 180,- og det syns jeg var dyrt. :sjokkert: Er det det, eller er det bare meg? 

Vi synes også at det er svindyrt, men bakte poteter med bacon er jo så skikkelig digg da.🥔🥔🥓🥓:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Åneida, for jeg hadde kulekake med smør og brunost på og slikt blir man mett av. :fnise: 

:spise:

Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden):

Vi har kost oss med kyllinglår, pommes frites og brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤:spise::spise:

:spilledåse:

Cid skrev (32 minutter siden):

Som at hun dater Fridtjof.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Det er godt det. :)  Jegvurderte fo rlitt siden å kjøpe en passelig stor bakt potet med litt bacon og stuff,

Det er ikke bare deg som synes ting er for dyrt. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi...nå måtte jeg sjekke og jeg hadde skrevet feil ja. Sorry, men jeg er trøtt i dag...eller kveld blir det vel. :fnise: 

Hvorfor treffer en ikke på en happy hour av og til. :klo: Cid tøyser og tøyser og gavene blir snart usynlige,
så mye har de krympet. :fy: Nå skal jeg ha en vørterøl og litt teve. Dessuten blåser det veldig utenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

:farvel: Jeg avslutter pc og går bort til teve`n min. Veldig glad for at jeg har den. :) 

Vi har også fått oss tv igjen nå.📺📺😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
SVK skrev (8 minutter siden):

Vi har hørt at Anton har blitt Gruvesjef, så nå slipper han å dra i gruven selv.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...