Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 07:40 #144501 Del Skrevet søndag kl 07:40 Å hutte TU!!! Løgn i alle retninger når en slår opp øynene jo! Buu-Huuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:44 #144502 Del Skrevet søndag kl 07:44 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Å hutte TU!!! Løgn i alle retninger når en slår opp øynene jo! Buu-Huuuuuuu! Gråter du eller ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:44 #144503 Del Skrevet søndag kl 07:44 Cid skrev (9 timer siden): Jepp, hun får heldigvis se den ekte varen hver morgen og kveld (når hun spionerer på han i dusjen) Dette var sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 07:46 #144504 Del Skrevet søndag kl 07:46 Cid skrev (Akkurat nå): Gråter du eller ordet? Meg. Ordet sover enda, for det fikk heller ikke sove i natt. Vi er trøtte. Cid skrev (Akkurat nå): Dette var så absolutt IKKE sant. Jeg vet det. Løgn og bedrag fra ende til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:56 #144505 Del Skrevet søndag kl 07:56 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Meg. Ordet sover enda, for det fikk heller ikke sove i natt. Vi er trøtte. Jeg vet det. Løgn og bedrag fra ende til annen. Gråt ordet seg i søvn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 07:58 #144506 Del Skrevet søndag kl 07:58 Cid skrev (Akkurat nå): Gråt ordet seg i søvn? Ja...det var vondt å høre på. Jeg bysset det i søvn og sa at vi får håpe at det blir bedre i morgen, men...blir det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:00 #144507 Del Skrevet søndag kl 08:00 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja...det var vondt å høre på. Jeg bysset det i søvn og sa at vi får håpe at det blir bedre i morgen, men...blir det bedre? Er lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:01 #144508 Del Skrevet søndag kl 08:01 Gleder meg til julaften, Klaus har lovet meg mange gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:05 #144509 Del Skrevet søndag kl 08:05 Cid skrev (1 minutt siden): Er lov å håpe og fordi jeg er snill nå før jul, så lover jeg deg at jeg skal være den snilleste Cid`en du har sett noen gang...hele neste år. Helt prikkfri skal jeg være. Åååå...er det sant? Nå ble jeg veldig glad! Tusen takk! Cid skrev (1 minutt siden): Gleder meg til julaften, Jukse-Klaus har lovet meg mange ubrukelige gaver Hihi...ja lykke til med den kvelden. Du blir sikkert ganske skuffet. AI-nisser er ikke som de gode gamle før i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:08 #144510 Del Skrevet søndag kl 08:08 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åååå...er det sant? Nå ble jeg veldig glad! Tusen takk! Hihi...ja lykke til med den kvelden. Du blir sikkert ganske skuffet. AI-nisser er ikke som de gode gamle før i tiden. 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:13 #144511 Del Skrevet søndag kl 08:13 Sannheten skal frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:14 #144512 Del Skrevet søndag kl 08:14 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sannheten skal frem! Via Le og Rør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:22 #144513 Del Skrevet søndag kl 08:22 Hoppe og Kody er et ektepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:22 #144514 Del Skrevet søndag kl 08:22 Cid skrev (5 minutter siden): Via Le og Rør? Absolutt ikke, for det smørerigreiene der kan ingen stole på! Jeg skal ha karbonade på frokostskiva mi og den skal jeg spise om et kvarter og det regner hos meg. Takk for at det ikke er snø. Måtte "det hvite" holde seg borte til slutten av februar i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:22 #144515 Del Skrevet søndag kl 08:22 Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe og Kody er et ektepar. SÅ LENGE VARTE SNILLHETEN JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 10:46 #144516 Del Skrevet søndag kl 10:46 (endret) Når Hoppe pynter til jul så blir Antons kredittkort varmt. Endret søndag kl 10:50 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 10:50 #144517 Del Skrevet søndag kl 10:50 Anton når han ser julens kredittkortregning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:02 #144518 Del Skrevet søndag kl 11:02 Å kjære vene for en juleoverdose for meg som faktisk ikke har en eneste juleting i mitt hjem...eller sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 11:04 #144519 Del Skrevet søndag kl 11:04 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å kjære vene for en juleoverdose for meg som faktisk ikke har en eneste juleting i mitt hjem...eller sinn. Dette er visst hva du kaller nøkternt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 11:05 #144520 Del Skrevet søndag kl 11:05 Men veldig flott. Skulle likt å besøkt de slottene bildene er fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå