Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144241 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #144242 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Jeg liker bare de til snes. Skjønner. Jeg ønsket å like de til Wii. Men de ble for vanskelige for meg. Jeg likte veldig godt Rayman Origin/Legends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144243 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner. Jeg ønsket å like de til Wii. Men de ble for vanskelige for meg. Jeg likte veldig godt Rayman Origin/Legends Jeg syntes de var kjedelige, foretrekker de fra 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #144244 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg syntes de var kjedelige, foretrekker de fra 90 tallet. Smaken er som baken. Synes de nye spillene var både gøye, superpene og hadde flott musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144245 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Smaken er som baken. Synes de nye spillene var både gøye, superpene og hadde flott musikk. Takk for den du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144246 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe er det vi kaller en rumpoman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144247 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Takk for den du Du må være forsiktig med å poste den rumpesmileyen. Hoppe klarer ikke å kontrollere seg når hun ser rumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144248 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Smaken er som baken. Synes de nye spillene var både gøye, superpene og hadde flott musikk. Jeg liker dagens grafikk og spillmusikk bedre enn den på 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144249 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Jeg liker dagens grafikk og spillmusikk bedre enn den på 90-tallet. Jeg liker begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144250 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Du må være forsiktig med å poste den rumpesmileyen. Hoppe klarer ikke å kontrollere seg når hun ser rumper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144251 Del Skrevet 2 timer siden Nå har Anton vært på butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144252 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg tror Hoppe på sitte på hendene sine for å ikke klype Anton i rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144253 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg tror Hoppe på sitte på hendene sine for å ikke klype Anton i rumpa. Helt til hun stopper blodtilførselen og risikerer amputasjon 😱 Hvordan skal hun klype han i ræva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #144254 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Helt til hun stopper blodtilførselen og risikerer amputasjon 😱 Hvordan skal hun klype han i ræva nå? Hoppe finner alltid en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144255 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hoppe sin favoritt film er Klåklypa 👴🏻🐦🦔 Endret 2 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144256 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe finner alltid en måte. Kan bruke en pinne lol, eller et spyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #144257 Del Skrevet 2 timer siden Vi ser at det tulles og tøyses her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #144258 Del Skrevet 1 time siden Når Anton skal jobbe nattevakt så spiller han denne sangen for motivasjon: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #144259 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (10 minutter siden): Når Anton skal jobbe nattevakt så spiller han denne sangen for motivasjon: Vi bare Megadigger den sangen Eye Of The Tiger, og vi Digger Rockebandet Survivor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #144260 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Vi bare Megadigger den sangen Eye Of The Tiger, og vi Digger Rockebandet Survivor. Ordet synger sammen med vennene sine: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå