Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143941 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (19 minutter siden): Er du på hyttetur med vennene dine? Vi Digger den sangen der. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God tuuuur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143942 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (12 minutter siden): Nei forlatt Lønneberget for godt siden Anton og Hoppe aldri ville tilgi meg Jeg tror de tilgir deg. ♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143943 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143944 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (36 minutter siden): Jeg tror de tilgir deg. ♥️ Ordet: Det tror jeg også. ♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143945 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143946 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (50 minutter siden): Jeg tror de tilgir deg. ♥️ Håper det trives godt på Lønneberget sammen med Hoppe og ektemannen henne Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143947 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Håper det trives godt på Lønneberget sammen med Hoppe og ektemannen henne Anton. Woffe hadde heller ikke fått mosjon om han ikke hadde deg å løpe etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143948 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Woffe hadde heller ikke fått mosjon om han ikke hadde deg å løpe etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143949 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (35 minutter siden): Woffe hadde heller ikke fått mosjon om han ikke hadde deg å løpe etter. 🦴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143950 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (3 minutter siden): 🦴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2024 #143951 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (3 timer siden): Nå har Cid forlatt Lønneberget. Hva? Er dette for noe tullball da? Cid skrev (1 time siden): Nei forlatt Lønneberget for godt siden Anton og Hoppe aldri ville tilgi meg Klart vi tilgir deg ........................................................................om hundre år! SVK skrev (1 time siden): Jeg tror de tilgir deg. ♥️ Jadda, det er bare å bli snill i alle innlegg det. Easy-Peazy! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Neida, har ikke hatt det ennå, for jeg fikk mageknip og har klappet på magen min og ønsket den god bedring. Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lyd i ørene fra spåttifaien og så ser jeg på DERE. Cid skrev (46 minutter siden): Håper det trives godt på Lønneberget sammen med Hoppe og vennen hennes Anton. DET er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143952 Del Skrevet 7. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hva? Er dette for noe tullball da? Klart vi tilgir deg ........................................................................om hundre år! Jadda, det er bare å bli snill i alle innlegg det. Easy-Peazy! Neida, har ikke hatt det ennå, for jeg fikk mageknip og har klappet på magen min og ønsket den god bedring. Lyd i ørene fra spåttifaien og så ser jeg på DERE. DET er bra. Vi håper at du har en finlørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143953 Del Skrevet 7. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hva? Er dette for noe tullball da? Klart vi tilgir deg ........................................................................om hundre år! Jadda, det er bare å bli snill i alle innlegg det. Easy-Peazy! Neida, har ikke hatt det ennå, for jeg fikk mageknip og har klappet på magen min og ønsket den god bedring. Lyd i ørene fra spåttifaien og så ser jeg på DERE. DET er bra. Ble dyrene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143954 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Ble dyrene urolige nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143955 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Hjeeeeeeeelp meeeeeeeeg! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143956 Del Skrevet 7. desember 2024 Dumt jeg ikke kan forstørre emojier lenger 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143957 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (10 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143958 Del Skrevet 7. desember 2024 Dette er Anton: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143959 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (20 minutter siden): Dette er Anton: Ja vi har alltid visst at Anton er en dyktig kunstner.🎨🎨🖌️🖌️✏️✏️🖍️🖍️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143960 Del Skrevet 7. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja vi har alltid visst at Anton er en dyktig kunstner.🎨🎨🖌️🖌️✏️✏️🖍️🖍️👨🦰👩🦰👍👍 Han må det for å betale kredittkortbruken til Hoppe. Det er Donald-tegnere Carl Barks på bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå