SVK Skrevet 5. desember 2024 #143841 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Skulle hatt en liten plass ved havet og en sjødyktig og trygg liten båt så jeg kunne dra ut og fiske i. Enig. Hadde vært fint å kunne spise egenfisket fisk. Vi burde besøke tvillingene snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 #143842 Del Skrevet 5. desember 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Enig. Hadde vært fint å kunne spise egenfisket fisk. Vi burde besøke tvillingene snart. Ja, det hadde vært fint, for jeg tror at de har fiskelykke som kunne smitte av litt på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143843 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neiiiii, jeg vil ikke ha andre enn han som var eller alltid ER Severus. Det går ikke an siden han er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143844 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppe skal være med i Harry Potter tv serien, hun og Anton skal spille tanten og onkelen til Harry Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143845 Del Skrevet 5. desember 2024 Kody Brown skal spille Gygrid mens Borat skal spille Slur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143846 Del Skrevet 5. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Hoppe går nå til verdens ende Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Hei mannen. Farvel mannen. Ferdig og den ble god. Jeg tar i mot det fine huset baki der. Ikke noe annet enn det! På gjensyn søte venner. SVK skrev (4 timer siden): Savner også sommer med mye sollys og varme. I tillegg til lave strømregninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 #143847 Del Skrevet 5. desember 2024 Cid skrev (4 timer siden): Det går ikke an siden han er død. Jeg har hørt hans stemme i dag og sett ham med egne øyne, så...han lever 100% hos meg. Ellers var det MYE tullball skrevet siden jeg var her sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143848 Del Skrevet 5. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143849 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg har hørt hans stemme i dag og sett ham med egne øyne, så...han lever 100% hos meg. Ellers var det MYE tullball skrevet siden jeg var her sist. Må gi serien en sjanse uansett, ingen som vet hvordan den blir. Jeg skal definitivt se den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143850 Del Skrevet 5. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 #143851 Del Skrevet 5. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig med det. En halv kylling og potetsalat. Så litt is. Ti-hi... Cid skrev (1 minutt siden): Må gi serien en sjanse uansett, ingen som vet hvordan den blir. Jeg skal definitivt se den. Joda, se den du og kanskje gi referat etterpå? Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Holder på ja. Ser en gammel film med meryl streep og alex baldwin. Søt film. Forviklingskomedie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143852 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ferdig med det. En halv kylling og potetsalat. Så litt is. Ti-hi... Joda, se den du og kanskje gi referat etterpå? Holder på ja. Ser en gammel film med meryl streep og alex baldwin. Søt film. Forviklingskomedie. Vi liker å høre at du koser deg med hyggelig og koselig film.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 #143853 Del Skrevet 5. desember 2024 Takk. Det liker jeg også og må bare si at i dag virker det som at jeg bor i bergen, for det har regnet og regnet, ja HØLJET ned i noen døgn nå. Hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143854 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ferdig med det. En halv kylling og potetsalat. Så litt is. Ti-hi... Joda, se den du og kanskje gi referat etterpå? Holder på ja. Ser en gammel film med meryl streep og alex baldwin. Søt film. Forviklingskomedie. Ja Er ikke det du og Anton på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2024 #143855 Del Skrevet 5. desember 2024 Cid skrev (17 minutter siden): Ja Er ikke det du og Anton på bildet? Hehe...faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143856 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Takk. Det liker jeg også og må bare si at i dag virker det som at jeg bor i bergen, for det har regnet og regnet, ja HØLJET ned i noen døgn nå. Hele tiden! Vi har faktisk ikke hatt så mye regn her i Bergen i dag, vi har hatt mest vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143857 Del Skrevet 5. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Hehe...faktisk ikke. Kvesser dyrene klørne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143858 Del Skrevet 5. desember 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Kvesser dyrene klørne? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2024 #143859 Del Skrevet 5. desember 2024 Anton skal bli pappa 😃 https://www.tv2.no/underholdning/kristian-valen-skal-bli-far/17252360/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. desember 2024 #143860 Del Skrevet 5. desember 2024 Vi ser at det er Fake News her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå