Cid Skrevet 1 time siden #143601 Del Skrevet 1 time siden Nå har hun hatt et øyeblikk med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #143602 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en Godfrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143603 Del Skrevet 1 time siden Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #143604 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . Nam Nam vi Elsker poteter.🥔🥔🍠🍠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143605 Del Skrevet 1 time siden Jeg også. Min fantasikokk kan gjerne lage middager til meg....med forskjellige potetvarianter. Veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #143606 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . Våken jeg 🧔🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143607 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): Våken jeg 🧔🏻 Godmorgen. Har du grodd ut skjegg i løpet av natten også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #143608 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godmorgen. Har du grodd ut skjegg i løpet av natten også? Er løs skjegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #143609 Del Skrevet 1 time siden En frier er igjen 🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #143610 Del Skrevet 1 time siden Han skal til deg for du er så søt, sier han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #143611 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han skal til deg for du er så søt, sier han... 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 59 minutter siden #143612 Del Skrevet 59 minutter siden Takker for at du legger ut nøkkel og adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 58 minutter siden #143613 Del Skrevet 58 minutter siden NÅ skal hun spise frokost og våkne litt foran teven sin litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 53 minutter siden #143614 Del Skrevet 53 minutter siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Takker for at du legger ut nøkkel og adresse. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 44 minutter siden #143615 Del Skrevet 44 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hun Elisabet har vært gift veldig mange ganger og var glad i "gutter" og fest...tror jeg. Det samme sa Elizabeth Taylor om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå