Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140321 Del Skrevet 5. oktober 2024 Virker sånn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140322 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Virker sånn ja. Hvorfor ser du fortsatt på serien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140323 Del Skrevet 5. oktober 2024 Denne sangen blir spilt i bakgrunnen hver gang Anton ankommer Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140324 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cid skrev (21 minutter siden): Denne sangen blir spilt i bakgrunnen hver gang Anton ankommer Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140325 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Virker sånn ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140326 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cid skrev (33 minutter siden): Hvorfor ser du fortsatt på serien da? Gjør ikke det, for de har pause mellom sesongene, men jeg må jo bare se ferdig når jeg har sett så lenge som jeg har. Dessverre. Serien fanger. Cid skrev (27 minutter siden): Denne sangen blir spilt i bakgrunnen hver gang Anton ankommer Lønneberget. Den er superskummel, stilig og full av minner. Å se den første gangen var STORT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober 2024 #140327 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den er superskummel, stilig og full av minner. Å se den første gangen var STORT! Enig. John Williams som har filmmusikken er genial. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140328 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Gjør ikke det, for de har pause mellom sesongene, men jeg må jo bare se ferdig når jeg har sett så lenge som jeg har. Dessverre. Serien fanger. Den er superskummel, stilig og full av minner. Å se den første gangen var STORT! Han som hadde stemmen til Darth Vader døde nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140329 Del Skrevet 5. oktober 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Enig. John Williams som har filmmusikken er genial. Han som lagde hjemme alene musikken med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140330 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Gjør ikke det, for de har pause mellom sesongene, men jeg må jo bare se ferdig når jeg har sett så lenge som jeg har. Dessverre. Serien fanger. Den er superskummel, stilig og full av minner. Å se den første gangen var STORT! SVK skrev (2 minutter siden): Enig. John Williams som har filmmusikken er genial. Cassidy Tvillingene har noen forumvenner på Diskusjon som har fått oss litt interesserte i Star Wars.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140331 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Gjør ikke det, for de har pause mellom sesongene, men jeg må jo bare se ferdig når jeg har sett så lenge som jeg har. Dessverre. Serien fanger. Den er superskummel, stilig og full av minner. Å se den første gangen var STORT! Så du den på kino på 70 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober 2024 #140332 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Han som lagde hjemme alene musikken med? Jepp. Han har i tillegg samarbeidet mye med Spielberg så de kjente Spielberg-filmene har som regel musikk fra John Williams. De første 3 Harry Potter filmene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober 2024 #140333 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Så du den på kino på 70 tallet? Du prøver deg på å finne ut alderen til Hoppe. Endret 5. oktober 2024 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140334 Del Skrevet 5. oktober 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Du prøver deg på å finne ut alderen til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140335 Del Skrevet 5. oktober 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Du prøver deg på å finne ut alderen til Hoppe. Cid skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140336 Del Skrevet 5. oktober 2024 SVK skrev (24 minutter siden): Enig. John Williams som har filmmusikken er genial. Da kan en snakke om kunst som har gitt noe til verden. Cid skrev (21 minutter siden): Han som hadde stemmen til Darth Vader døde nylig Ja, jeg så det. Trist. Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene har noen forumvenner på Diskusjon som har fått oss litt interesserte i Star Wars.😍😍🤩🤩 Anbefaler å se... Cid skrev (19 minutter siden): Så du den da du var litt yngre enn du er i dag? Nå er du inne på noe. SVK skrev (17 minutter siden): Jepp. Han har i tillegg samarbeidet mye med Spielberg så de kjente Spielberg-filmene har som regel musikk fra John Williams. De første 3 Harry Potter filmene også. Kommer i stemning med èn gang av sånne typer musikk. SVK skrev (17 minutter siden): Du prøver deg på å finne ut alderen til Hoppe. Han har snedig og stadig vekk stilt lure spørsmål for å finne det ut. ...men neida, Hoppeloppa lar seg ikke lure hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140337 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da kan en snakke om kunst som har gitt noe til verden. Ja, jeg så det. Trist. Anbefaler å se... Nå er du inne på noe. Kommer i stemning med èn gang av sånne typer musikk. Han har snedig og stadig vekk stilt lure spørsmål for å finne det ut. ...men neida, Hoppeloppa lar seg ikke lure hun. Er noen av dyra fortsatt våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140338 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Er noen av dyra fortsatt våkne? Noen få. I natt skal de forsøke å sove, for de har vært våkne og på jakt i flere døgn sammenhengende nå. Jeg skal også sove. God våkennatt videre til dere som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140339 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Da kan en snakke om kunst som har gitt noe til verden. Ja, jeg så det. Trist. Anbefaler å se... Nå er du inne på noe. Kommer i stemning med èn gang av sånne typer musikk. Han har snedig og stadig vekk stilt lure spørsmål for å finne det ut. ...men neida, Hoppeloppa lar seg ikke lure hun. Cassidy Tvillingene tenker at vi må se den Star Wars filmen en gang siden du anbefaler den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2024 #140340 Del Skrevet 6. oktober 2024 Dette er Hoppe i morgen mens Anton har søndags jobb i gruven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå