Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2024 #140221 Del Skrevet 4. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2024 #140222 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aldri. Absolutt aldri. DETTE ER HÅRREISENDE, SVK! Aner ikke hvem det var, men det var IKKE lille vennen min som komprimerte seg! Nå vet alle sammen at DU ikke er til å stoles på og nå skal jeg spise kveldsmat FØR du spiser opp den også! Er dette sånn herreinside-nyheter? I know = Han sikler veldig! Er Anton flyforbanna nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2024 #140223 Del Skrevet 4. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2024 #140224 Del Skrevet 4. oktober 2024 Er visst ikke bare vi på kåge som er interessert i sivilstatusen til Hoppe https://www.tv2.no/underholdning/jakten-paa-kjaerligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2024 #140225 Del Skrevet 4. oktober 2024 Men kan se ut som at hun endelig har møtt noen 😁 https://www.tv2.no/underholdning/uttaler-seg-om-obama-romanserykter/17057146/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2024 #140226 Del Skrevet 4. oktober 2024 Dette er drømmemannen til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2024 #140227 Del Skrevet 4. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ser at rampestrekproduksjonen er i full gang igjen her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140228 Del Skrevet 5. oktober 2024 Nå har hun begått hærverk. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/67005d5b685b7294ad95380f/haerverk-pa-skule-i-bergen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140229 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140230 Del Skrevet 5. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise kveldsmat nå. Hadde en fjordland kjøttkaker til kvelds. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Gjorde det litt, men ble for trøtt. Sånn går det når en ikke sover skikkelig om nettene. Cid skrev (9 timer siden): Er visst ikke bare vi på kåge som er interessert i sivilstatusen til Hoppe https://www.tv2.no/underholdning/jakten-paa-kjaerligheten Nei, det er ikke meg de snakker om der. Cid skrev (9 timer siden): Men kan se ut som at hun endelig har møtt noen 😁 https://www.tv2.no/underholdning/uttaler-seg-om-obama-romanserykter/17057146/ Nei, jeg har ikke møtt noen. *søker ly under trappa som HP gjorde* Cid skrev (9 timer siden): Dette er drømmemannen til Hoppe. I alle dager. Har han også slik rumpedans som den røde djevelfiguren fra forleden? Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at rampestrekproduksjonen er i full gang igjen her inne nå.😉😉 Jobber overtid han der Cid. Cid skrev (2 timer siden): Nå har hun begått hærverk. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/67005d5b685b7294ad95380f/haerverk-pa-skule-i-bergen Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Jeg er snill og høflig alltid. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Det er nok feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140231 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hadde en fjordland kjøttkaker til kvelds. Gjorde det litt, men ble for trøtt. Sånn går det når en ikke sover skikkelig om nettene. Nei, det er ikke meg de snakker om der. Nei, jeg har ikke møtt noen. *søker ly under trappa som HP gjorde* I alle dager. Har han også slik rumpedans som den røde djevelfiguren fra forleden? Jobber overtid han der Cid. Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Jeg er snill og høflig alltid. Det er nok feil. Cassidy Tvillingene håper at du får en fin lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140232 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hadde en fjordland kjøttkaker til kvelds. Gjorde det litt, men ble for trøtt. Sånn går det når en ikke sover skikkelig om nettene. Nei, det er ikke meg de snakker om der. Nei, jeg har ikke møtt noen. *søker ly under trappa som HP gjorde* I alle dager. Har han også slik rumpedans som den røde djevelfiguren fra forleden? Jobber overtid han der Cid. Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Jeg er snill og høflig alltid. Det er nok feil. Mener du denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140233 Del Skrevet 5. oktober 2024 Her er Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober 2024 #140234 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cid skrev (16 timer siden): Dette er drømmemannen til Hoppe. Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2024 #140235 Del Skrevet 5. oktober 2024 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140236 Del Skrevet 5. oktober 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe: Renner slev ut av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. oktober 2024 #140237 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppe synger: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140238 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Cid skrev (1 time siden): Mener du denne? Et fryktelig bilde. Cid skrev (1 time siden): Her er Anton og Hoppe. Merkelig. Bildet ble visst borte. Husker ikke hvem det var, men det var ikke meg jaffal. SVK skrev (19 minutter siden): Hoppe: Det var meg ja. Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebrasålenge. Cid skrev (17 minutter siden): Renner slev ut av henne. I min verden er det ikke noe som heter slev. Det er hos deg det. SVK skrev (14 minutter siden): Hoppe synger: Et forferdelig menneskesyn og jeg så visst lille-M i bakgrunnen der. Æsj. Endret 5. oktober 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2024 #140239 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Et fryktelig bilde. Merkelig. Bildet ble visst borte. Husker ikke hvem det var, men det var ikke meg jaffal. Det var meg ja. Hadebrasålenge. I min verden er det ikke noe som heter slev. Det er hos deg det. Et forferdelig menneskesyn og jeg så visst lille-M i bakgrunnen der. Æsj. M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2024 #140240 Del Skrevet 5. oktober 2024 Ja. Du har stengt postkassa di så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå