Cid Skrevet 2. oktober #140141 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (2 minutter siden): Ordet: Jeg ønsker en Donald-tatovering! Hoppe: Om du skal ha tatovering så får du betale for den selv. Det er kun jeg som får bruke Antons kredittkort! Hoppe betaler bare om ordet tatoverer Hoppe som sikler etter rumpa til Anton. 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140142 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (27 minutter siden): Anton: Ordet er et barn! Ordet skal ikke ha noe tatovering! SVK skrev (30 minutter siden): Ordet: Jeg ønsker en Donald-tatovering! Hoppe: Om du skal ha tatovering så får du betale for den selv. Det er kun jeg som får bruke Antons kredittkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140143 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (27 minutter siden): Hoppe betaler bare om ordet tatoverer Hoppe som sikler etter rumpa til Anton. 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140144 Del Skrevet 2. oktober Nå tar nok Hoppe en tidlig snork slik at hun kan stå opp før soloppgang og fange postmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140145 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (10 minutter siden): Nå tar nok Hoppe en tidlig snork slik at hun kan stå opp før soloppgang og fange postmannen. Cassidy Tvillingene hører at postmannen trygler postdamen om å ta postruten hans i det spesielle området der.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #140146 Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene hører at postmannen trygler postdamen om å ta postruten hans i det spesielle området der.😉😉 Hoppe er verdens beste detektiv så hun finner postmannen uansett hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140147 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe er verdens beste detektiv så hun finner postmannen uansett hva! Cassidy Tvillingene har hørt at hun er så dyktig detektiv, at Sherlock Holmes er grønn av misunnelse.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #140148 Del Skrevet 2. oktober Hoppe må dessverre plukke opp regninga for mega-yachten jeg bestilte tidligere i dag. Jeg bommet litt på lotto-tallene igjen gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #140149 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Hoppe må dessverre plukke opp regninga for mega-yachten jeg bestilte tidligere i dag. Jeg bommet litt på lotto-tallene igjen gitt.. jeg soler meg på dekk uansett eier, bare så det er sagt😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140150 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Hoppe må dessverre plukke opp regninga for mega-yachten jeg bestilte tidligere i dag. Jeg bommet litt på lotto-tallene igjen gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #140151 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): jeg soler meg på dekk uansett eier, bare så det er sagt😎 Og jeg vil uanfektet sitte dritings ved roret 🤤🤌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140152 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Og jeg vil uanfektet sitte dritings ved roret 🤤🤌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140153 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): jeg soler meg på dekk uansett eier, bare så det er sagt😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #140154 Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 👙👙👙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. oktober #140155 Del Skrevet 2. oktober Nå sover hoppe og drømmer at hun bader i iskrem med sjokoladesaus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140156 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): 👙👙👙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140157 Del Skrevet 2. oktober (endret) Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover og drømmer mange iskremdrømmer nå. Endret 2. oktober av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #140158 Del Skrevet 2. oktober Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden): Nå sover hoppe og drømmer at hun bader i iskrem med sjokoladesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober #140159 Del Skrevet 3. oktober Her var det enkelte godbiter og mye rølp! Jeg har lest alt og tenker at nå må jeg ha frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #140160 Del Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Her var det enkelte godbiter og mye rølp! Jeg har lest alt og tenker at nå må jeg ha frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå