Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

Helt i orden for meg. :jolie: De er jukseutgaver uansett. 

Nei, tusen takk til begge deler. :fy: 

Du vil oss bare vondt du. :( :grine:

Uoppdragen spisemåte. :jolie: 
(...men vidunderlig når jeg ser litt på det, om det hadde vært meg og god mat/iskrem... :lur: )

Tåll og Knått i hans versjon. :jolie: 

Jeg gjorde jaffal ikke det. :fnise: 

DET kan forklare en del, men ikke alt... :klo: 

At du kan velge å ikke sørge over en død person :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Hvor jeg spiser pizza med mine venner:

ninja-turtle-pizza.gif

:strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

En veldig fin vennskapelig sang. :nikke: 

Den er også søt. Sangen altså. Ikke mannen. :P 

Prikken over i`en. :tommelopp2:

Du må komme opp fra nedi kloakken SVK! :fy: 

Når til og med C&C kaller deg for ditt rette navn, så må jeg :klappe:

NEI! :fy:  Når du skriver det er det ikke sant. 👺

Nei, nå heter det frokost. :fnise: 

Bildebevis borte, Woffe har fått hundehusarrest og vi er ikke blide. :nei:

...men til Hoppe sier de høflig neitakk og skjelver i sine knær. :fy: IKKE KJØP DEN SUMPPOSTEN HANS!

Det stemmer. Kan ikke la noen stjele hardt oppjobbede penger! :fy: 

I alle dager da?!? :sjokk: Det lager forstoppelse hos lille fjørballen min. *SKRiiiiiiK!*

Puh...det der er heldigvis ikke Woffen min. :klem: Flott bilde da... :fnise: 

Yup; du er så bustete på pelsen at nå må vi gre deg litt til lørdagsgjestene dukker opp. Pusse tenner. Klippe klør. :nikke: 

:klappe::klappe::strix::strix::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (47 minutter siden):

Her bor Hoppe

Kan være et bilde av fjell

Ja, men jeg bor utenfor hyttegrenda og litt høyere oppe i lia, helt for meg selv og med stor tomt. :lur: 

Cid skrev (18 minutter siden):

At du kan velge å ikke sørge over en død person :sukk: 

Hva??? Har jeg oversett noe igjen nå eller? :klo: @Cid

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

See`yah!  :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Ja, men jeg bor utenfor hyttegrenda og litt høyere oppe i lia, helt for meg selv og med stor tomt. :lur: 

Hva??? Har jeg oversett noe igjen nå eller? :klo: @Cid

See`yah!  :D 

Når jeg spurte om det jeg skrev var sant så tenkte jeg på innlegget hvor jeg skrev at Lønneberget sørget over enda et dødsfall på Galtvort (Maggie Smith ❤️)

Håpte du kom til å gjette deg fram til den men jeg dro det litt lang lol.

Så mange Harry Potter skuespillere som er døde nå på få år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Når jeg spurte om det jeg skrev var sant så tenkte jeg på innlegget hvor jeg skrev at Lønneberget sørget over enda et dødsfall på Galtvort (Maggie Smith ❤️)

Håpte du kom til å gjette deg fram til den men jeg dro det litt lang lol.

Så mange Harry Potter skuespillere som er døde nå på få år :(

Åhh...sorry, jeg tok den ikke. :sukk: Skal forsøke å skjerpe meg. Tror jeg skal kle på meg utetøy og ta meg litt frisk luft noen kilometer i nabolaget. Strekke på beina skal visst være godt sies det. *skal Cid også det kanskje?* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Åhh...sorry, jeg tok den ikke. :sukk: Skal forsøke å skjerpe meg. Tror jeg skal kle på meg utetøy og ta meg litt frisk luft noen kilometer i nabolaget. Strekke på beina skal visst være godt sies det. *skal Cid også det kanskje?* 

Var ikke ment å være krass eller kritisere, du har ikke gjort noe gale :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Var ikke ment å være krass eller kritisere, du har ikke gjort noe gale :) 

Oppfattet det ikke slik heller. Jeg er bare litt vimsete. :)  Fine dyr...og jeg vil ha en klemmesmilegreie
hvor jeg klemmer en hund eller katt, akkurat som at vi har klemme-menneske-smil her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Oppfattet det ikke slik heller. Jeg er bare litt vimsete. :)  Fine dyr...og jeg vil ha en klemmesmilegreie
hvor jeg klemmer en hund eller katt, akkurat som at vi har klemme-menneske-smil her inne. 

pci807fn04dk7oe9fhkdtoyve0o0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Nå har hun trakket på en kråkebolle, piggene stikker rett igjennom foten hennes 😨 Anton kom også borti men han la seg ned på en og, ja det endte ikke smertefritt for å si det slik 😵

Nå har hun og Anton vært på sykehuset. Hoppe måtte amputere foten pga skadene mens Anton hasteopereres pga stikkskadene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...