Freyja Valkyrie Skrevet 5. september #138341 Del Skrevet 5. september Takk for nå, må gå å legge meg. Har 12 timers vakt i morgen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #138342 Del Skrevet 5. september Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Takk for nå, må gå å legge meg. Har 12 timers vakt i morgen Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138343 Del Skrevet 5. september Freyja Valkyrie skrev (14 minutter siden): Ja 🛖🔑🚪🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138344 Del Skrevet 5. september Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Takk for nå, må gå å legge meg. Har 12 timers vakt i morgen Natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #138345 Del Skrevet 5. september Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🔑🚪🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138346 Del Skrevet 6. september Anton og Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138347 Del Skrevet 6. september Her er han sammen med fruen sin Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #138348 Del Skrevet 6. september Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138349 Del Skrevet 6. september Jeg og Anton har oppsøkt ei heksedoktor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #138350 Del Skrevet 6. september Cassidy Tvillingene tenker at det er Fake News.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138351 Del Skrevet 6. september Hoppe vokste opp på en prestegård, hennes far er Jan Hanvold. Hun er stolt over å representere Visjon Norge 📺👼🛐⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138352 Del Skrevet 6. september Cid skrev (14 timer siden): Ble du og Anton svært triste nå? Ja, vi blir alltid det. Freyja Valkyrie skrev (13 timer siden): Hoppe og Anton Nei,l huffda...for en skjæbne å skulle være i hoffentlighetens lys et helt liv. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på tv nå.📺📺 Gjorde det litt i går. Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Hoppes lille venn, lurer på hva hun driver på med Komme til Hoppe daaaaa. Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Det er en vaskebjørn Den er veldig god på hygiene. Cid skrev (12 timer siden): Ble den fornærmet nå? Ja. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe ser på YouTube videoer på pc-en nå.📹📹💻💻 Prøvde litt, men... SVK skrev (12 timer siden): Nå lurer Hoppe på hvordan hun hadde klart seg uten friheten ved å være singel. Hun lurer ikke lenge på det og nyter singlisiteten sin. SVK skrev (12 timer siden): Anton fant en skosåle ! ...akkurat som Daskeladden... Cid skrev (12 timer siden): Måtte kjøpt tinderegg da. Morsomt. Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden): Takk for nå, må gå å legge meg. Har 12 timers vakt i morgen Det blir den beste og fineste vakten noen har sett noen gang. Ånkli flink til å vakte er du! Cid skrev (7 timer siden): Anton og Ordet. NEI! Cid skrev (7 timer siden): Her er han sammen med Hoppe. Nei. Kjendis er jeg eller vi ikke. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Jeg har forsøkt det i hele natt og våknet og våknet og våknet... Cid skrev (6 timer siden): Jeg har oppsøkt ei heksedoktor. Nyt alt det underlige du må igjennom før hun er fornøyd og tar alle pengene dine. Cid skrev (2 timer siden): Hoppe vokste opp på en prestegård, hennes far er Jan Hanvold. Hun er stolt over å representere Visjon Norge 📺👼🛐⛪️ "Cid daaaaaaaaaaaaaa!!!!!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #138353 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, vi blir alltid det. Nei,l huffda...for en skjæbne å skulle være i hoffentlighetens lys et helt liv. Gjorde det litt i går. Komme til Hoppe daaaaa. Den er veldig god på hygiene. Ja. Prøvde litt, men... Hun lurer ikke lenge på det og nyter singlisiteten sin. ...akkurat som Daskeladden... Morsomt. Det blir den beste og fineste vakten noen har sett noen gang. Ånkli flink til å vakte er du! NEI! Nei. Kjendis er jeg eller vi ikke. Jeg har forsøkt det i hele natt og våknet og våknet og våknet... Nyt alt det underlige du må igjennom før hun er fornøyd og tar alle pengene dine. "Cid daaaaaaaaaaaaaa!!!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #138354 Del Skrevet 6. september Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138355 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, vi blir alltid det. Nei,l huffda...for en skjæbne å skulle være i hoffentlighetens lys et helt liv. Gjorde det litt i går. Komme til Hoppe daaaaa. Den er veldig god på hygiene. Ja. Prøvde litt, men... Hun lurer ikke lenge på det og nyter singlisiteten sin. ...akkurat som Daskeladden... Morsomt. Det blir den beste og fineste vakten noen har sett noen gang. Ånkli flink til å vakte er du! NEI! Nei. Kjendis er jeg eller vi ikke. Jeg har forsøkt det i hele natt og våknet og våknet og våknet... Nyt alt det underlige du må igjennom før hun er fornøyd og tar alle pengene dine. "Cid daaaaaaaaaaaaaa!!!!!" Henter dere den sorte gryte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138356 Del Skrevet 6. september (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, vi blir alltid det. Nei,l huffda...for en skjæbne å skulle være i hoffentlighetens lys et helt liv. Gjorde det litt i går. Komme til Hoppe daaaaa. Den er veldig god på hygiene. Ja. Prøvde litt, men... Hun lurer ikke lenge på det og nyter singlisiteten sin. ...akkurat som Daskeladden... Morsomt. Det blir den beste og fineste vakten noen har sett noen gang. Ånkli flink til å vakte er du! NEI! Nei. Kjendis er jeg eller vi ikke. Jeg har forsøkt det i hele natt og våknet og våknet og våknet... Nyt alt det underlige du må igjennom før hun er fornøyd og tar alle pengene dine. "Cid daaaaaaaaaaaaaa!!!!!" Må ikke være så skeptisk til alt Hoppe 😛 Endret 6. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #138357 Del Skrevet 6. september Cid skrev (13 minutter siden): Henter dere den sorte gryte nå? Du skal bli helgens gryterett! 👺 Cid skrev (3 minutter siden): Må ikke være så skeptisk til alt Hoppe 😛 Jo, i denne sammenhengen er det veldig sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138358 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du skal bli helgens gryterett! 👺 Jo, i denne sammenhengen er det veldig sunt. Folk i forskjellige land og kulturer er forskjellige, sikkert ting vi gjør i vårt lille land som hadde sett rart ut for de i andre land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138359 Del Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du skal bli helgens gryterett! 👺 Jo, i denne sammenhengen er det veldig sunt. 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #138360 Del Skrevet 6. september (endret) Nå har Anton blitt pappa. Endret 6. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå