Gjest SVK Skrevet 5. september #138281 Del Skrevet 5. september Nå sikler Hoppe etter denne mannen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #138282 Del Skrevet 5. september Jeg har sovet dårlig i natt. Det har vært minimumstemp på 16,8 i natt og jeg har lagt tett rullet inni dyna mi og blitt supersvett. Jeg trodde sommeren var over nå! Sengetøy og alt er på vask, for jeg tror det kan bli tørkevær i dag. ...og jøss som dere tuller oppi innleggene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. september #138283 Del Skrevet 5. september 52 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har sovet dårlig i natt. Det har vært minimumstemp på 16,8 i natt og jeg har lagt tett rullet inni dyna mi og blitt supersvett. Jeg trodde sommeren var over nå! Sengetøy og alt er på vask, for jeg tror det kan bli tørkevær i dag. Får håpe dagen blir bedre enn natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. september #138284 Del Skrevet 5. september 1 hour ago, Hoppetaujenta said: ...og jøss som dere tuller oppi innleggene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. september #138285 Del Skrevet 5. september Anton kunne det å flørte med Hoppe allerede som barn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #138286 Del Skrevet 5. september SVK skrev (2 timer siden): Nå sikler Hoppe etter denne mannen: SVK skrev (31 minutter siden): Anton kunne det å flørte med Hoppe allerede som barn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #138287 Del Skrevet 5. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har sovet dårlig i natt. Det har vært minimumstemp på 16,8 i natt og jeg har lagt tett rullet inni dyna mi og blitt supersvett. Jeg trodde sommeren var over nå! Sengetøy og alt er på vask, for jeg tror det kan bli tørkevær i dag. ...og jøss som dere tuller oppi innleggene! Uff Uff. Cassidy Tvillingene håper at du får sove bedre nå i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #138288 Del Skrevet 5. september Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #138289 Del Skrevet 5. september SVK skrev (1 time siden): Får håpe dagen blir bedre enn natta! Ja, det håper jeg også. Må se det positivt og snart er tøyet rent og tørt...det er alltid positivt for ei husmor. SVK skrev (1 time siden): Anton kunne det å flørte med Hoppe allerede som barn: ...er det alt som skal til altså? Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ha en fin dag, venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138290 Del Skrevet 5. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har sovet dårlig i natt. Det har vært minimumstemp på 16,8 i natt og jeg har lagt tett rullet inni dyna mi og blitt supersvett. Jeg trodde sommeren var over nå! Sengetøy og alt er på vask, for jeg tror det kan bli tørkevær i dag. ...og jøss som dere tuller oppi innleggene! Må være rumpesvettingen til Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #138291 Del Skrevet 5. september Jeg tror at vi må snakke litt med de du vet og få sendt deg på et langt høflighetskurs, for slik snakker man ikke om Anton. Eller noen andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138292 Del Skrevet 5. september 🏨🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. september #138293 Del Skrevet 5. september 43 minutter siden, Cid said: 🏨🚕🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138294 Del Skrevet 5. september 🛫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september #138295 Del Skrevet 5. september Nei, du må på oppførselsskole. Nytter ikke å vri seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138296 Del Skrevet 5. september 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138297 Del Skrevet 5. september Nå har hun gitt Anton et kjærlighetsbrev 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138298 Del Skrevet 5. september Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138299 Del Skrevet 5. september Hoppe sin nye nabo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #138300 Del Skrevet 5. september (endret) https://www.tv2.no/underholdning/derfor-ble-det-slutt/16973703/ Hoppe forklarer hvorfor det ble slutt mellom hun og Anton. Endret 5. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå