Maskinfører Skrevet 18. august #137021 Del Skrevet 18. august @Hoppetaujenta har nå besøk av @SVK og de koser seg med kaffe 😀☕☕ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137022 Del Skrevet 18. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #137023 Del Skrevet 18. august Nå sover hun hos Anton siden huset hennes blir renset for termitter, snill mann han Anton 🛌👨🏼🙋♀️🏚️🙍♀️🪳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137024 Del Skrevet 18. august Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost om noen timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #137025 Del Skrevet 18. august Her er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137026 Del Skrevet 18. august Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august #137027 Del Skrevet 18. august Når man prøver ha en sivilisert frokost med folk og Lurven bare.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august #137028 Del Skrevet 18. august Maskinfører skrev (6 timer siden): @Hoppetaujenta har nå besøk av @SVK og de koser seg med kaffe 😀☕☕ SVK er et hyggelig besøk å ha og vi finner alltid masse smått og stort å snakke om. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe fortsatt sover vi. Neida, ikke nå.. .. ..men det ser ut til å bli grått og fint i dag, så det er jeg fornøyd med. Cid skrev (5 timer siden): Nå sover hun hos seg selv og tenker at "snill og hjelpsom mann han Anton" Nei fydda, vi har ikke termitter! Ja, han er en god venn å ha. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost om noen timer. Om en stund ja, for frem til akkurat her og nå har jeg drukket en halvliter tenperert morgenvann. Cid skrev (5 timer siden): Her er Anton. Så absolutt ikke. Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Når man prøver ha en sivilisert frokost med folk og Lurven bare.. Hihihi... I luv It! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137029 Del Skrevet 18. august Da Anton hadde hår på hodet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #137030 Del Skrevet 18. august SVK skrev (1 minutt siden): Da Anton hadde hår på hodet: Før Hoppe satte fyr på det lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137031 Del Skrevet 18. august 7 hours ago, Maskinfører said: @Hoppetaujenta har nå besøk av @SVK og de koser seg med kaffe 😀☕☕ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #137032 Del Skrevet 18. august SVK skrev (1 minutt siden): Med karsk i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137033 Del Skrevet 18. august 1 hour ago, Frøkenfryden said: Når man prøver ha en sivilisert frokost med folk og Lurven bare.. Lurven du er savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137034 Del Skrevet 18. august Da Ordet tok telefonen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137035 Del Skrevet 18. august SVK skrev (2 timer siden): Da Ordet tok telefonen: SVK skrev (2 timer siden): Da Anton hadde hår på hodet: Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): SVK er et hyggelig besøk å ha og vi finner alltid masse smått og stort å snakke om. Neida, ikke nå.. .. ..men det ser ut til å bli grått og fint i dag, så det er jeg fornøyd med. Nei fydda, vi har ikke termitter! Ja, han er en god venn å ha. Om en stund ja, for frem til akkurat her og nå har jeg drukket en halvliter tenperert morgenvann. Så absolutt ikke. Hihihi... I luv It! Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Når man prøver ha en sivilisert frokost med folk og Lurven bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #137036 Del Skrevet 18. august Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137037 Del Skrevet 18. august Anton: Jeg er en tulling. Hoppe: Tull! Du er ingen tulling! Anton: Hvordan vet du det? Hoppe: Fordi mamma sa jeg aldri skulle kysse en tulling! Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august #137038 Del Skrevet 18. august Hoppe jakter på oreokjeks med tiramisusmak i limited edition🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. august #137039 Del Skrevet 18. august 10 minutter siden, Frøkenfryden said: Hoppe jakter på oreokjeks med tiramisusmak i limited edition🥰 Hoppe har Oda! https://oda.com/no/products/65151-oreo-oreo-remix-vanilje-tiramisu/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. august #137040 Del Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): SVK er et hyggelig besøk å ha og vi finner alltid masse smått og stort å snakke om. Neida, ikke nå.. .. ..men det ser ut til å bli grått og fint i dag, så det er jeg fornøyd med. Nei fydda, vi har ikke termitter! Ja, han er en god venn å ha. Om en stund ja, for frem til akkurat her og nå har jeg drukket en halvliter tenperert morgenvann. Så absolutt ikke. Hihihi... I luv It! Ja @SVK er koselig og at dere koste dere med kaffe og pratet om stort og smått er bare fint 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå