Kassettspiller Skrevet 7. august #135641 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du skal komme med ideene dine vi.😉😉 Jeg skal ikke utsette stakkars Cid for noe før Hoppe😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135642 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Hoppe ønsker nok hevn etter alle kommentarene dine!😉 Men jeg vil ikke ha noen tråd om meg selv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135643 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Gidder ikke å skrive noe bra uten å vise det frem.😁 Du rocker hardt nå. Tenk hvor kul du er når du blir 47 You ain't seen nothing yet, kiddo Lev livet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135644 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg skal ikke utsette stakkars Cid for noe før Hoppe😝 Cassidy Tvillingene ser den, vi lar Hoppe fikse den biffen der vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135645 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Men jeg vil ikke ha noen tråd om meg selv da. Det skjønner jeg godt!😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135646 Del Skrevet 7. august Kveldsmaten til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135647 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Du rocker hardt nå. Tenk hvor kul du er når du blir 47 You ain't seen nothing yet, kiddo Lev livet! Tenk at du mest sannsynlig er borte da...😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135648 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Kveldsmaten til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135649 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Kveldsmaten til Hoppe. Ser godt ut da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135650 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt!😝 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135651 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ser godt ut da! Cassidy Tvillingene er helt enige, men favorittpizzaen vår er pepperonipizza med ananas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135652 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ser godt ut da! Mangler bare karamellsaus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135653 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tenk at du mest sannsynlig er borte da...😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135654 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 🤣🤣👍👍 Tenk at vi var 12 år gamle da tråden ble startet. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135655 Del Skrevet 7. august Cid skrev (2 minutter siden): Mangler bare karamellsaus. Og tzatziki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135656 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tenk at vi var 12 år gamle da tråden ble startet. 😅 Ja, Cassidy Tvillingene hadde ikke hørt om dette forumet en gang da vi var 12 år gamle.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135657 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja, Cassidy Tvillingene hadde ikke hørt om dette forumet en gang da vi var 12 år gamle.🤣🤣 Hadde ikke jeg heller før 2 ish år tidligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135658 Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja, Cassidy Tvillingene hadde ikke hørt om dette forumet en gang da vi var 12 år gamle.🤣🤣 Sant😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135659 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (2 minutter siden): Hadde ikke jeg heller før 2 ish år tidligere Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Sant😁 Cassidy Tvillingene var 14 år gamle da vi hørte om Diskusjon.no. Og vi var 15 år gamle da vi hørte om Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktoronline.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135660 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Tenk at du mest sannsynlig er borte da...😞 Fuck no! Jeg lever hardt til jeg blir 80. Og dør med skoene på! Akkurat som min bestefar. Det er en god død ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå