Cid Skrevet 7. august #135501 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): I alle dager så mye tullball folk har skrevet her da. Jeg ORKER ikke å kommentere det rett og slett. Kjempetull! Dette er sant da. Cid skrev (3 timer siden): Nå har Hoppe fått silikonimplantater Anton sponset mot at han får en sniktitt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #135502 Del Skrevet 7. august Hoppen takker KnekkeBørre for støtten og benekter fullstendig alle implanterende rykter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135503 Del Skrevet 7. august Hoppe har kjørt sparkesykkel dit hvor elefantene går for å dø. For å få en pause fra pølsevev-stormen som raser her inne og gjenopprette sitt mentale eqilibrium.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135504 Del Skrevet 7. august Feik njus Det er slike deep fake hoppelopper som danser med melonene sine ikke vår hoppis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135505 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (1 minutt siden): Feik njus Det er slike deep fake hoppelopper som danser med melonene sine ikke vår hoppis. Hva om Hoppe som svarer på kg er egentlig den som er laget av kunstig intelligens!!!!😳🤖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135506 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva om Hoppe som svarer på kg er egentlig den som er laget av kunstig intelligens!!!!😳🤖 Hva om vi alle er! Tenk om den vi tror vi er når vi er våken, egentlig er en drøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135507 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Hva om vi alle er! Tenk om den vi tror vi er når vi er våken, egentlig er en drøm 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135508 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (3 minutter siden): Hva om vi alle er! Tenk om den vi tror vi er når vi er våken, egentlig er en drøm Forsiktig nå, så ikke The Matrix sender deg inn i en algoritme av kald kaffe og mykt potetgull Du vet for meget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #135509 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Hoppe har kjørt sparkesykkel dit hvor elefantene går for å dø. For å få en pause fra pølsevev-stormen som raser her inne og gjenopprette sitt mentale eqilibrium.. Ja, der er jeg nå. Jeg synger snart skal vi dø sanger for elefantene som legger seg ned. Klapper på snabelen. Sola de skrev (9 minutter siden): Feik njus Det er slike deep fake hoppelopper som danser med melonene sine ikke vår hoppis. Nettopp. Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Hva om Hoppe som svarer på kg er egentlig den som er laget av kunstig intelligens!!!!😳🤖 Ja tenk om det du. Sola de skrev (4 minutter siden): Hva om vi alle er! Tenk om den vi tror vi er når vi er våken, egentlig er en drøm Meeeget klokt tenkt. Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🤯 DER fikk du litt å tenke på i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135510 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Forsiktig nå, så ikke The Matrix sender deg inn i en algoritme av kald kaffe og mykt potetgull Du vet for meget! 🏃♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135511 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DER fikk du litt å tenke på i dag? Nei. Har blitt programmert til å ikke gruble for lenge.🙂🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135512 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hoppen takker KnekkeBørre for støtten og benekter fullstendig alle implanterende rykter. Så dette er ikke deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135513 Del Skrevet 7. august Cid skrev (Akkurat nå): Så dette er ikke deg nå? Ikke henne. Hun har ikke noe hoppetau fremme😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135514 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, der er jeg nå. Jeg synger snart skal vi dø sanger for elefantene som legger seg ned. Klapper på snabelen. Matriarkene utbryter et takknemlig tut for selskap og sang ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135515 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ikke henne. Hun har ikke noe hoppetau fremme😎 Nei det har Brennehovd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135516 Del Skrevet 7. august Off topic, men slike klør, som den dama har. Hvordan i alle dager får man gjort noe med slike negler. De må vel bli bøyd bare man er borti noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135517 Del Skrevet 7. august (endret) Cid skrev (11 minutter siden): Så dette er ikke deg nå? Nei fy fillers i det klorblekede helvete heller Endret 7. august av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135518 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (2 minutter siden): Off topic, men slike klør, som den dama har. Hvordan i alle dager får man gjort noe med slike negler. De må vel bli bøyd bare man er borti noe Med litt trening, så er de sikkert utmerkede busepille-verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. august #135519 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Med litt trening, så er de sikkert utmerkede busepille-verktøy Verste er at jeg ser det for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135520 Del Skrevet 7. august Sola de skrev (Akkurat nå): Verste er at jeg ser det for meg Hun kan plukke busene dine fra andre siden av sofaen.. Damn, nå så jeg faktisk litt nytte i disse sataniske akryl-piggene noen kvinner liker å utstyre seg med.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå