Cid Skrevet 6. august #135481 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): En god midnattsnacks for Hoppe🍽️ Hun liker å spise fluer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135482 Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene gjetter heller at hun velger iskrem vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 6. august #135483 Del Skrevet 6. august Cid skrev (6 minutter siden): Hun liker å spise fluer. Bier har bare en ekstra smak takket være pollen😋Gumler humler🐝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august #135484 Del Skrevet 6. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Bier har bare en ekstra smak takket være pollen😋Gumler humler🐝 Cassidy Tvillingene gjetter at gumler humler kan bli en ny greie vi.😋😋🐝🐝😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #135485 Del Skrevet 7. august Cassidy Tvillingene skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #135486 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (8 timer siden): Pus på vei til ditt hus! Nydelig pus - velkommen til meg. Cid skrev (8 timer siden): Hadde dyrene vært i sjokk og sorg da? Ja. Hver gang. Cid skrev (8 timer siden): Reptiler da? Neitakk. Cid skrev (8 timer siden): 🦎👨🏿🦲 SÅ ABSOLUTT NEITAKK! Kassettspiller skrev (8 timer siden): Utrolig søtt (og kanskje litt skummelt?) at halen fungerer som et kompass til Hoppe sitt hus!🧭 Jeg har lagt en diger magisk kappe over mitt hus, så det syns ikke. Cid skrev (8 timer siden): Nå blir hun angrepet av bier 👱🏼♀️🛌🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝 Nei. Hun gjør ikke det. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at han er søt, og vi tenker at han vet at han får det fint hos Hoppe. Ja, slik skal det bli. Kassettspiller skrev (8 timer siden): Snart drar hun til dere når Hoppe våkner "Å dra til noen" betyr jo egentlig å slå noen, så DET gjør jeg ikke. Kassettspiller skrev (8 timer siden): En god midnattsnacks for Hoppe🍽️ Akkurat nå tenker jeg mest på frokost. Cid skrev (8 timer siden): Hun liker å spise fugler. Kylling går an, men ellers ikke. And. Gås. Kalkun. Kassettspiller skrev (8 timer siden): Bier har bare en ekstra smak takket være pollen😋Gumler humler🐝 Nei, jeg er så visst ingen humlegumler! Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at gumler humler kan bli en ny greie vi.😋😋🐝🐝😉😉 Kos dere med det i så fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. august #135487 Del Skrevet 7. august Nå tar Hoppe livet som det faller seg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #135488 Del Skrevet 7. august Akkurat sånn liker jeg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135489 Del Skrevet 7. august I dag så skal noen av dyrene slaktes. 🐎🐑🐓🐖🥩🍖🍗🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135490 Del Skrevet 7. august Hun spiser pirog nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135491 Del Skrevet 7. august Nå har Hoppe fått silikonimplantater Anton sponset mot at han får en sniktitt etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135492 Del Skrevet 7. august Nå er hun hjemme og viser Anton resultatet 👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135493 Del Skrevet 7. august https://www.tv2.no/underholdning/om-norske-kvinner-en-annen-verden/16896556/ Er Hoppe en av dem?:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135494 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): "Å dra til noen" betyr jo egentlig å slå noen, så DET gjør jeg! 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135495 Del Skrevet 7. august Cid skrev (3 timer siden): Nå er hun hjemme og viser Anton resultatet 👨🏼 Blir Anton gira av bandasjer?😏🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #135496 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Blir Anton gira av bandasjer?😏🤨 Nei men av 🍈🍈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #135497 Del Skrevet 7. august I alle dager så mye tullball folk har skrevet her da. Jeg ORKER ikke å kommentere det rett og slett. Kjempetull! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135498 Del Skrevet 7. august Anton har kjøpt seg psykkel.. Det viste seg at det ikke var en skrivefeil i annonsen. Begge hjulene var "helt på felgen" og i en generelt sørgelig tilstand.. Stort behov for en service og noen å snakke med. Men! Den var veldig billig da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #135499 Del Skrevet 7. august (endret) Cid skrev (11 minutter siden): Nei men av 🍈🍈 Gratulerer (eller ikke) med Hoppes raske resultat! Endret 7. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7. august #135500 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): I alle dager så mye tullball folk har skrevet her da. Jeg ORKER ikke å kommentere det rett og slett. Kjempetull! Megatonnevis faktisk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå