Cid Skrevet 14. juli #133621 Del Skrevet 14. juli Hun drikker også tomatjuice. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133622 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (18 timer siden): blitt svindla? Sikkert bare vært et uhell. Skal skjekke det. Cid skrev (16 timer siden): Nå har noen totalt overøst Lønneberget med 2.000.000,- norske kroner og de skal gå til fornøyelser og bedre boliger for dem som ikke har det så bra. For noe flotte greier! SVK skrev (16 timer siden): Er trekket fra restauranten eller et annet sted? Syns det står "Cid...og noe" på det. Cid skrev (14 timer siden): Tre ukjente mennesker på det bildet. Det stemmer. Cid skrev (8 timer siden): Det var jo meg som tuller og tøyser så Hoppe ikke får morgenro midt på dagen her. Ja. Dask på stumpen! Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover vi. Gjorde vel det ja. Cid skrev (8 timer siden): På mandag så skal jeg gifte meg med en tilfeldig turist. Jaja, hver sin lyst og gratulerer til deg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133623 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sikkert bare vært et uhell. Skal skjekke det. For noe flotte greier! Syns det står "Cid...og noe" på det. Det stemmer. Ja. Dask på stumpen! Gjorde vel det ja. Jaja, hver sin lyst og gratulerer til deg og Sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133624 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (3 minutter siden): Hun drikker også tomatjuice. Cid skrev (4 minutter siden): Nå spiser hun kålrabi, hun mauler det. Cid skrev (4 minutter siden): Hun har sennep og chilisalsa på. Bon appetitt forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133625 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (1 minutt siden): Bon appetitt forresten Nei, jeg leste ikke hva du skrev der, for mine spesialvoktere har satt på spesialfilter i all skreven beskjed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133626 Del Skrevet 14. juli Anton på taket 👨🏼🏡 Anton falt ned fra taket. 🚑 Anton på sykehuset 🏥🤕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juli #133627 Del Skrevet 14. juli (endret) Hoppe elsker fransk mat Endret 14. juli av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133628 Del Skrevet 14. juli Nå har hun hoppet på et fly til USA for å være med Donald Trump som ligger på sykehus 🏥👴🚕🛬🛫🚕🏃♀️🏡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133629 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (1 time siden): Anton på taket 👨🏼🏡 Anton falt ned fra taket. 🚑 Anton på sykehuset 🏥🤕 Cid blir spist opp. 👺 🐺 Freyja Valkyrie skrev (50 minutter siden): Hoppe elsker fransk mat Å fyss! Ikke på svært gode vilkår en gang. 🤮 Cid skrev (16 minutter siden): Nå har hun hoppet på et fly til USA for å være med Donald Trump som ligger på sykehus 🏥👴🚕🛬🛫🚕🏃♀️🏡 Ingen burde ha betrodd meg en slik mulighet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #133630 Del Skrevet 14. juli Freyja Valkyrie skrev (53 minutter siden): Hoppe elsker fransk mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #133631 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Sikkert bare vært et uhell. Skal skjekke det. For noe flotte greier! Syns det står "Cid...og noe" på det. Det stemmer. Ja. Dask på stumpen! Gjorde vel det ja. Jaja, hver sin lyst og gratulerer til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133632 Del Skrevet 14. juli Kveldsmiddagen min i går var litt rar. Smaken av annerledes saus var litt...hostesaft`sk i min gane. Spiste det opp, men kjøper den nok ikke igjen. Jeg som pleier å like det meste...mmmnei, ikke denne her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #133633 Del Skrevet 14. juli Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #133634 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kveldsmiddagen min i går var litt rar. Smaken av annerledes saus var litt...hostesaft`sk i min gane. Spiste det opp, men kjøper den nok ikke igjen. Jeg som pleier å like det meste...mmmnei, ikke denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133635 Del Skrevet 14. juli God dag videre til dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133636 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Cid blir spist opp. 👺 🐺 Å fyss! Ikke på svært gode vilkår en gang. 🤮 Ingen burde ha betrodd meg en slik mulighet... HJEEEEEEELP MEEEEEG!!! 🆘🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133637 Del Skrevet 14. juli I dag er jeg prinsesse Vilikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133638 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I dag er jeg prinsesse Sushi 👸🍱! Kos deg 🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #133639 Del Skrevet 14. juli Åååååå, Blås deg i BARTEN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #133640 Del Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åååååå, Blås deg i BARTEN! Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå