Cid Skrevet 12. juli #133541 Del Skrevet 12. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Et lite Ord er ikke en mann! Kermit! Tenk litt på meg når du smatter og nyter med øyenene lukket...I HIMMELENS NAVN HVA ER DET DU SKRIVER FOR NOE JENTE!!!!!!!! Ordet er 21 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133542 Del Skrevet 12. juli Historien om hvordan Anton og Ordet møttes er ganske romantisk 💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133543 Del Skrevet 12. juli Nå har denne hunden dukket opp på Lønneberget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juli #133544 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (46 minutter siden): Nå har denne hunden dukket opp på Lønneberget. Og Hoppe har gitt den navnet Båtsmann 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133545 Del Skrevet 12. juli jukkapalme skrev (12 minutter siden): Og Hoppe har gitt den navnet Båtsmann Eller Beethoven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133546 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (46 minutter siden): Eller Beethoven. Cid skrev (1 time siden): Nå har denne hunden dukket opp på Lønneberget. 🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juli #133547 Del Skrevet 12. juli Hoppe er ute og rir i full galopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133548 Del Skrevet 12. juli Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Hoppe er ute og rir i full galopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133549 Del Skrevet 12. juli Husokkupanter på Lønneberget. 🏡👨🏿🦲👨🏾👨🏻👩🏼🦳👱♀️👵🏻👴🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133550 Del Skrevet 12. juli Hoppe til Anton: Ja! Tiden er inne Anton 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133551 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (10 minutter siden): Husokkupanter på Lønneberget. 🏡👨🏿🦲👨🏾👨🏻👩🏼🦳👱♀️👵🏻👴🏼 Cid skrev (9 minutter siden): Hoppe til Anton: Ja! Tiden er inne Anton 😃 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli #133552 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (4 timer siden): Nå har denne hunden dukket opp på Lønneberget. Lille voffen min Og rideturen var også bra. Isen jeg fikk også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133553 Del Skrevet 12. juli Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Lille voffen min Og rideturen var også bra. Isen jeg fikk også. Er Beethoven velkommen til Lønneberget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133554 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (36 minutter siden): Hoppe til Anton: Ja! Tiden er inne Anton 😃 Det hun sikter til er det å flytte sammen, siden de begge er evig single så tenkte de at det var penger spart 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133555 Del Skrevet 12. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Lille voffen min Og rideturen var også bra. Isen jeg fikk også. Cid skrev (3 minutter siden): Er Beethoven velkommen til Lønneberget? 😉😉 Cid skrev (2 minutter siden): Det hun sikter til er det å flytte sammen, siden de begge er evig single så tenkte de at det var penger spart 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli #133556 Del Skrevet 12. juli Portrett av Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133557 Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. juli #133558 Del Skrevet 12. juli (endret) 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat i kveld. Fjordlands Kobe biff med trøfler, kaviar og Champagne. Endret 12. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli #133559 Del Skrevet 12. juli (endret) SVK skrev (8 minutter siden): Fjordlands Kobe biff med trøfler kaviar og Champagne. Cassidy Tvillingene tenker at det er et perfekt kveldsmatmåltid der i gården.😉😉 Endret 12. juli av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli #133560 Del Skrevet 12. juli Cid skrev (30 minutter siden): Er Beethoven velkommen til Lønneberget? Ja. Er så søt at. Cid skrev (29 minutter siden): Det hun sikter til er det å flytte sammen, siden de begge er evig single så tenkte de at det var penger spart 😄 Trenger ikke å spare penger når jeg kan kjøpe frihet for dem. Cid skrev (24 minutter siden): Portrett av en vilt fremmed mann her. Ja, jeg kjenner ham ikke. Skal snart legge meg...så er det nevnt. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat i kveld. Jeg hadde 2,5 skive med fiskekaker, majo og sur agurk, kaffe og litt melk...og kroneis til sist. SVK skrev (15 minutter siden): Fjordlands Kobe biff med trøfler kaviar og Champagne. Slikt har de heldigvis ikke på fjordland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå