Hoppetaujenta Skrevet 10. juli #133441 Del Skrevet 10. juli SVK skrev (5 minutter siden): Takk til begge. Håper ingen av dere kjente noen eller mistet noen på øya eller regjeringskvartalet. . Jeg kjente en som var i sentrum da det smalt. Han mistet ingen av sine, men fikk fullstendig sjokk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133442 Del Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg kjente en som var i sentrum da det smalt. Han mistet ingen av sine, men fikk fullstendig sjokk... Mamma og søster hadde egentlig planlagt å gå tur i området der det smalt, urovekkende å tenke på 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juli #133443 Del Skrevet 10. juli 8 minutter siden, Cid said: Ikke jeg men jeg kjente det langt inni hjertet mitt 💔 Det skjønner jeg godt! Kjente det samme selv selv om jeg ikke kjente noen. 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg kjente en som var i sentrum da det smalt. Han mistet ingen av sine, men fikk fullstendig sjokk... Skjønner jeg godt og bra det gikk bra med han og hans venner/familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juli #133444 Del Skrevet 10. juli 1 minutt siden, Cid said: Mamma og søster hadde egentlig planlagt å gå tur i området der det smalt, urovekkende å tenke på Enig i at sånt er ekkelt å tenke på. Hadde selv en venn som var AUF-medlem og vurderte å dra på Utøya. Uendelig glad for at hun ikke dro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133445 Del Skrevet 10. juli SVK skrev (1 minutt siden): Enig i at sånt er ekkelt å tenke på. Hadde selv en venn som var AUF-medlem og vurderte å dra på Utøya. Uendelig glad for at hun ikke dro. På videregående så fortalte ene læreren min en gang at han har en kompis som jobbet i et av tvilling tårnene, den dagen flyet kræsja inn i bygningene så hadde han sykemeldt seg. Sykt flaks for han O: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juli #133446 Del Skrevet 10. juli 6 minutter siden, Cid said: På videregående så fortalte ene læreren min en gang at han har en kompis som jobbet i et av tvilling tårnene, den dagen flyet kræsja inn i bygningene så hadde han sykemeldt seg. Sykt flaks for han O: Huff. Det var også en forferdelig dag. Bra det gikk bra med kompisen til læreren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #133447 Del Skrevet 10. juli Nå har Hoppe begynt med gaming 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133448 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Nå har Hoppe begynt med gaming Fortnite 24/7 og bokser med energidrikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #133449 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (2 minutter siden): Fortnite 24/7 og bokser med energidrikker. Jepp, det er Hoppes nye liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133450 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Jepp, det er Hoppes nye liv. Mens Anton har blitt prest og ordet prostituert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #133451 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (Akkurat nå): Mens Anton har blitt prest og ordet prostituert. Ordet er Ett barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133452 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Ordet er Ett barn Kommer noen etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #133453 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (Akkurat nå): Kommer noen etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133454 Del Skrevet 10. juli 🏨🚕🏃♂️🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #133455 Del Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Tolv dager igjen nå... Cid skrev (1 time siden): Ikke jeg men jeg kjente det langt inni hjertet mitt 💔 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ABB og tragedien i oslo... Cid skrev (1 time siden): 22 juli. SVK skrev (1 time siden): Takk til begge. Håper ingen av dere kjente noen eller mistet noen på øya eller regjeringskvartalet. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #133456 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (47 minutter siden): 🏨🚕🏃♂️🛖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #133457 Del Skrevet 10. juli Freyja Valkyrie skrev (50 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #133458 Del Skrevet 10. juli Cid skrev (52 minutter siden): Kommer noen etter meg nå? 😉😉 Freyja Valkyrie skrev (55 minutter siden): Ordet er Ett barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #133459 Del Skrevet 10. juli SVK skrev (1 time siden): Huff. Det var også en forferdelig dag. Bra det gikk bra med kompisen til læreren din. Cid skrev (1 time siden): På videregående så fortalte ene læreren min en gang at han har en kompis som jobbet i et av tvilling tårnene, den dagen flyet kræsja inn i bygningene så hadde han sykemeldt seg. Sykt flaks for han O: SVK skrev (1 time siden): Enig i at sånt er ekkelt å tenke på. Hadde selv en venn som var AUF-medlem og vurderte å dra på Utøya. Uendelig glad for at hun ikke dro. SVK skrev (1 time siden): Det skjønner jeg godt! Kjente det samme selv selv om jeg ikke kjente noen. Skjønner jeg godt og bra det gikk bra med han og hans venner/familie. Cid skrev (1 time siden): Mamma og søster hadde egentlig planlagt å gå tur i området der det smalt, urovekkende å tenke på Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg kjente en som var i sentrum da det smalt. Han mistet ingen av sine, men fikk fullstendig sjokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. juli #133460 Del Skrevet 10. juli Nå er hun på seminar hos Doktor Sheldon Deal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå