Gjest SVK Skrevet 6. juli #133261 Del Skrevet 6. juli Da Hoppe og Anton var barn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133262 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (3 minutter siden): Da Hoppe og Anton var barn: Ja Cassidy Tvillingene ser det tydelig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133263 Del Skrevet 6. juli I morgen så skal dyra slaktes. 🐖🐑🐴🐕🐔🥓🥩🍖🥩🍗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133264 Del Skrevet 6. juli Fake News sier Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133265 Del Skrevet 6. juli 7 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene ser det tydelig for oss. Kjærlighet starter med krangel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133266 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (1 minutt siden): Kjærlighet starter med krangel! Ja og Cassidy Tvillingene tenker at den kjærligheten der startet med kjevle og stekepanne.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133267 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (3 minutter siden): Kjærlighet starter med krangel! Og ender med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133268 Del Skrevet 6. juli Og noen ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133269 Del Skrevet 6. juli 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Ja og Cassidy Tvillingene tenker at den kjærligheten der startet med kjevle og stekepanne.😉😉 Det stemmer! Just now, Cid said: Og ender med Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133270 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (1 minutt siden): Det stemmer! Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133271 Del Skrevet 6. juli Cid skrev (2 minutter siden): Og ender med Cid skrev (2 minutter siden): Og noen ganger 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133272 Del Skrevet 6. juli Nå har det kommet ut at grevlingen er død Anton fant den død i skogen, drept av en ulv 🦡🐺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #133273 Del Skrevet 6. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133274 Del Skrevet 7. juli Cid skrev (1 time siden): Nå har det kommet ut at grevlingen er død Anton fant den død i skogen, drept av en ulv 🦡🐺 Nå drar Anton ut på en personlig hevntokt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #133275 Del Skrevet 7. juli Cid skrev (1 time siden): Nå drar Anton ut på en personlig hevntokt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133276 Del Skrevet 7. juli Dette er Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #133277 Del Skrevet 7. juli Haha...her var det en del feil som vanlig og fransk løksuppe er det jeg husker best og det vil jeg ha. 💕 Opp på fjellet til tvillingene vil jeg også og jeg vedder på at det er de som bor der med den fine utsikten. Det anbefalte hotellet virker litt...dyrt?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133278 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Haha...her var det en del feil som vanlig og fransk løksuppe er det jeg husker best og det vil jeg ha. 💕 Opp på fjellet til tvillingene vil jeg også og jeg vedder på at det er de som bor der med den fine utsikten. Det anbefalte hotellet virker litt...dyrt?!? Liker du ikke Nemi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli #133279 Del Skrevet 7. juli Nå har grevlingen blitt gravlagt i hagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juli #133280 Del Skrevet 7. juli 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Haha...her var det en del feil som vanlig og fransk løksuppe er det jeg husker best og det vil jeg ha. 💕 Opp på fjellet til tvillingene vil jeg også og jeg vedder på at det er de som bor der med den fine utsikten. Det anbefalte hotellet virker litt...dyrt?!? Jag kommer til å si at jeg kjenner tvillingene og at de anbefalte med løksuppen deres. Så satser jeg på at løksuppen da blir betalt av restaurantsjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå