Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #133181 Del Skrevet 5. juli Cid skrev (1 minutt siden): Med deg? Nei, med @SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #133182 Del Skrevet 5. juli Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. juli #133183 Del Skrevet 5. juli Anton innrømmer at han hater tanken på å ikke være berømt. https://www.tv2.no/underholdning/hatet-a-ikke-vaere-beromt/16823675/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #133184 Del Skrevet 5. juli Cid skrev (1 minutt siden): Anton innrømmer at han hater tanken på å ikke være berømt. https://www.tv2.no/underholdning/hatet-a-ikke-vaere-beromt/16823675/ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133185 Del Skrevet 6. juli Bilde av Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli #133186 Del Skrevet 6. juli En gammel kjenning dukker opp igjen på Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133187 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (12 timer siden): Det stemmer at du går i kamuflasjedrakt når du er på mannejakt! Nok en gang forveksles min ujaktelige person med et annet kvinnemenneske med ugler i potetmosen. Baktus2024 skrev (12 timer siden): Ditt sukkersøte smil 🙂 Mellom oss; det er fullstendig kalorifritt. Cid skrev (11 timer siden): Mente at hun hadde litt grått hår på ene bildet. Er ikke dette deg da? 💃 Nei. Aldri. Freyja Valkyrie skrev (10 timer siden): Hoppe spiller Tennis. ...og det er hard jobbing, selv om det ser lett ut på teve. 😅 Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Nesten. Ble litt youtube på slutten i går og da går tiden merkelig fort. Cid skrev (2 timer siden): Bilde av Anton. Nei, ikke i det hele tatt. Dessuten går han aldri "pent kledd" i dress. Han er en fri fugl. En skogens mann. Cid skrev (1 time siden): En gammel kjenning dukker opp igjen på Lønneberget. Wow...det var en ukjent variant! Kjenner ingen dansker, så det språket er litt fremmed. Har ingen danske kanaler på tv. Klarer ikke tellemåten deres selv om jeg gjerne vil. Akk ja. Morn-morn til alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133188 Del Skrevet 6. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Nok en gang forveksles min ujaktelige person med et annet kvinnemenneske med ugler i potetmosen. Det stemmer at det er muffins her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133189 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (19 minutter siden): Det stemmer at det er muffins her: ÅÅååååå...hihi....endelig er jeg på plass før C&C har satt musespisesmaketennene sine i dem og smakt på alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133190 Del Skrevet 6. juli 40 minutter siden, Hoppetaujenta said: ÅÅååååå...hihi....endelig er jeg på plass før C&C har satt musespisesmaketennene sine i dem og smakt på alle sammen! Jeg har gjort klar muffins til tvillingene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133191 Del Skrevet 6. juli Noen ganger så lurer jeg på hvordan det går an å være så snill som en SVK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133192 Del Skrevet 6. juli Det er veldig omtenksomt av deg og jeg unner dem godis. *sniffsniff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133193 Del Skrevet 6. juli SVK skrev (Akkurat nå): Noen ganger så lurer jeg på hvordan det går an å være så snill som en SVK! Det ligger i din natur. Bare søt og grei du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133194 Del Skrevet 6. juli Just now, Hoppetaujenta said: Det ligger i din natur. Bare søt og grei du. Takk og i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133195 Del Skrevet 6. juli Jeg må ha frokost straks. Har du spist ennå? Evt. hva da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133196 Del Skrevet 6. juli 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg må ha frokost straks. Har du spist ennå? Evt. hva da? Jeg har spist frokost. Spiste faktisk kylling-taco til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133197 Del Skrevet 6. juli Jummi. Får se hva kjøleskapet kan friste med og tar mitt på sparket. Kaffe må til...jo, jeg skal ha mat nuh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133198 Del Skrevet 6. juli Mmm...det ble ost med litt ekstra smak, kokt skinke, smakfulle småtomater og majo. Godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli #133199 Del Skrevet 6. juli (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Mmm...det ble ost med litt ekstra smak, kokt skinke, smakfulle småtomater og majo. Godt. 3 michelinstjerner det! Endret 6. juli av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #133200 Del Skrevet 6. juli Trenger ikke mer, nei. Kjenner meg veldig heldig som ikke blir matlei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå