Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #132641 Del Skrevet 26. juni Hoppe har fått ny vakthund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #132642 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (7 minutter siden): Det liker ikke brukerne der. Det forstår jeg, det er jo på rampelys man sanker flest likes 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. juni #132643 Del Skrevet 26. juni Nå vil Hoppe inn på Stortinget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132644 Del Skrevet 26. juni SVK skrev (4 timer siden): Takk! Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hun hadde rekesmørbrød og ja, det var veldig godt. Hadde luksuriøs mengde reker på! 🥰 Nå er du veldig morsom her, SVK. Nå ser jeg for meg to skakke tvillinger med stokker. For et vidunder av et telt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132645 Del Skrevet 26. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe har fått ny vakthund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132646 Del Skrevet 26. juni Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132647 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (2 timer siden): Nå har hun blitt med på bakrommet. Nei, dit skal hun ikke i all evighet. Cid skrev (2 timer siden): Etter noen timer så blir det offentliggjort at Hoppe er ny moderator Aldri. Cid skrev (2 timer siden): @Freyja Valkyrie med, hun skal moderere på rampelys. Neppe. Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Sier du det..."poff" så var hele rampelys borte vekk Redd for det ja. Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Hoppe har fått ny vakthund Pus-pus-pus...komme til Hoppe da! Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Nå vil Hoppe inn på Stortinget. Ja, for når jeg er i oslo og må veldig på do, da er det superrene toalettet deres i foajèen et must. SLIPP MEG INN! Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur og velkommen tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132648 Del Skrevet 26. juni Hoppe er politiker i MDG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132649 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (1 time siden): Hoppe er politiker i MDG. Ikke det heller nei. Tar stadig feil du. / Hvordan er formen din i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132650 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ikke det heller nei. Tar stadig feil du. / Hvordan er formen din i dag? Likedan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132651 Del Skrevet 26. juni Huff...har du gjort sånn rumperisting som SVK snakket om, i kald vind fra havet nå? Det er ikke bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132652 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Huff...har du gjort sånn rumperisting som SVK snakket om, i kald vind fra havet nå? Det er ikke bra! Vet ikke hva det er, håper jeg føler meg bedre snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132653 Del Skrevet 26. juni Det håper jeg også. Noen få dagers ubehag er mer enn nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132654 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Nei, dit skal hun ikke i all evighet. Aldri. Neppe. Redd for det ja. Pus-pus-pus...komme til Hoppe da! Ja, for når jeg er i oslo og må veldig på do, da er det superrene toalettet deres i foajèen et must. SLIPP MEG INN! God tur og velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132655 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (5 timer siden): Likedan. Cid skrev (3 timer siden): Vet ikke hva det er, håper jeg føler meg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132656 Del Skrevet 26. juni Cid skrev (6 timer siden): Hoppe er politiker i MDG. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ikke det heller nei. Tar stadig feil du. / Hvordan er formen din i dag? Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det håper jeg også. Noen få dagers ubehag er mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #132657 Del Skrevet 26. juni Tror jeg skal se netflix nå. Det blir ofte for sent og da sovner jeg i stolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #132658 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tror jeg skal se netflix nå. Det blir ofte for sent og da sovner jeg i stolen. Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg, for vi mener at det er viktig at man koser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juni #132659 Del Skrevet 26. juni (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Tror jeg skal se Netflix nå. Det blir ofte for sent og da sovner jeg i stolen. Prøv å skru av TVen før Anton kommer. Han blir sjalu når han ser deg sikle over Hasselhoff på Baywatch: Endret 26. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni #132660 Del Skrevet 26. juni SVK skrev (4 minutter siden): Prøv å skru av TVen før Anton kommer. Han blir sjalu når han ser deg sikle over Hasselhoff på Baywatch: Er han her hun ser på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå