Cid Skrevet 17. juni #132241 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå gråter jeg av slitenhet av alle disse påstander som er feil. Er dyrene i full beredskap nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132242 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (4 minutter siden): Det er han her. Hoppe er faktisk veldig glad i Trump 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132243 Del Skrevet 17. juni Og Durek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132244 Del Skrevet 17. juni GÅ VEKK!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132245 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): GÅ VEKK!!!! Meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132246 Del Skrevet 17. juni Cid skrev (3 timer siden): Meg? Nei, onkler i amerika og Trump`er og sånne plagsomme som jeg ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni #132247 Del Skrevet 17. juni Jeg synes jeg så Mia på Cid-jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132248 Del Skrevet 17. juni Det høres riktig ut ja. Hun syns han er så søt når han smiler og har lyst til å gi ham en klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132249 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Nei, onkler i amerika og Trump`er og sånne plagsomme som jeg ikke liker. Durek da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni #132250 Del Skrevet 17. juni 16 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det høres riktig ut ja. Hun syns han er så søt når han smiler og har lyst til å gi ham en klem. Anton har allerede ansatt Cid som gårdsgutt slik han kan få råd til å gifte seg med Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132251 Del Skrevet 17. juni SVK skrev (Akkurat nå): Anton har allerede ansatt Cid som gårdsgutt slik han kan få råd til å gifte seg med Mia. Vi knakk senga nylig så Anton kjøper oss en ny en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132252 Del Skrevet 17. juni Fyss til begge to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132253 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Fyss til begge to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni #132254 Del Skrevet 17. juni Dette er Anton sammen med Luigi og Mario: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132255 Del Skrevet 17. juni SVK skrev (11 minutter siden): Dette er Anton sammen med Luigi og Mario: Det er barna hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132256 Del Skrevet 17. juni (endret) Bilde av Hoppe og Durek. Endret 17. juni av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni #132257 Del Skrevet 17. juni 27 minutter siden, Cid said: Det er barna hans. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #132258 Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juni #132259 Del Skrevet 17. juni 2 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Som alltid koste hun seg champagne til kveldsmaten. Champagne og trøfler.🐽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #132260 Del Skrevet 17. juni SVK skrev (7 minutter siden): Som alltid koste hun seg champagne til kveldsmaten. Champagne og trøfler.🐽 Ja og så har Cassidy Tvillingene hørt at hun alltid har et orkester tilstede som spiller barokkmusikk under kveldsmaten.🎻🎻🎺🎺😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå