Freyja Valkyrie Skrevet 16. juni #132221 Del Skrevet 16. juni Hoppe og Anton har vært på fjelltur i dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni #132222 Del Skrevet 16. juni Just now, Freyja Valkyrie said: Hoppe og Anton har vært på fjelltur i dag Ser ut som en fantastisk tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #132223 Del Skrevet 16. juni SVK skrev (1 time siden): Ser ut som en fantastisk tur! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #132224 Del Skrevet 16. juni Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe og Anton har vært på fjelltur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #132225 Del Skrevet 16. juni SVK skrev (1 time siden): Anton er en romperister han også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni #132226 Del Skrevet 16. juni 8 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Jeg skrattet jeg også. Anton vrikket jo mer på rumpa enn Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #132227 Del Skrevet 16. juni SVK skrev (1 minutt siden): Jeg skrattet jeg også. Anton vrikket jo mer på rumpa enn Hoppe. Ja Cassidy Tvillingene synes at han er rene rumpevrikkekongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. juni #132228 Del Skrevet 16. juni Just now, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene synes at han er rene rumpevrikkekongen. Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #132229 Del Skrevet 16. juni SVK skrev (4 minutter siden): Sant! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132230 Del Skrevet 17. juni Nå har Anton kysset ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132231 Del Skrevet 17. juni Nå har ordet spurt Hoppe om hun kan lære det å kline, Hoppe sier så klart. De går inn på bøttekottet hvor de kliner i noen minutter, ordet er nå klar til å kline med Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #132232 Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132233 Del Skrevet 17. juni Freyja Valkyrie skrev (17 timer siden): Hoppe og Anton har vært på fjelltur i dag For en nydelig setting. Cid må skjerpe seg litt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132234 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): For en nydelig setting. Cid må skjerpe seg litt nå. Cid er jo en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132235 Del Skrevet 17. juni Nei, han er veldig grisete i sitt språk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. juni #132236 Del Skrevet 17. juni Hoppe har fått ett brev fra en ukjent onkel i Amerika. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132237 Del Skrevet 17. juni Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Hoppe har fått ett brev fra en ukjent onkel i Amerika. DET har jeg ventet på lenge! ...men...men...han tror at jeg er rik og vil låne penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132238 Del Skrevet 17. juni Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Hoppe har fått ett brev fra en ukjent onkel i Amerika. Det er han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. juni #132239 Del Skrevet 17. juni Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja, han er veldig uskyldig i sitt språk. Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #132240 Del Skrevet 17. juni Nå gråter jeg av slitenhet av alle disse påstander som er feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå