Cid Skrevet 11. juni #131981 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Nei! 👺 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131982 Del Skrevet 11. juni Nei. Nei. Nei. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131983 Del Skrevet 11. juni Jeg løper til @Freyja Valkyrie og gjemmer meg der 🏠🚌🚏🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131984 Del Skrevet 11. juni Nå har Anton eksplodert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131985 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Forstår at dere vil bort fra sånn en skummel plass, men vi snakkes plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131986 Del Skrevet 11. juni Cid skrev (46 minutter siden): 🆘🆘🆘🆘 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Nei. Nei. Nei. Nei. Cid skrev (13 minutter siden): Jeg løper til @Freyja Valkyrie og gjemmer meg der 🏠🚌🚏🏃♂️ 😉😉 Cid skrev (13 minutter siden): Nå har Anton eksplodert. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131987 Del Skrevet 11. juni (endret) I alle dager da. Skulle skrive at nå er det snart st.hans. Endret 11. juni av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131988 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I alle dager da. Skulle skrive at nå er det snart st.hans. Cassidy Tvillingene håper at du får en fin St. Hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131989 Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får en fin St. Hans. Takk. Jeg håper jo også det og skal nok bare sitte hjemme og tenke på at NÅ er det st.hans. Jeg er giddalaus i dag og det ble potetmospose og to wiener, løk, K&S. Blir jo mett av det, men det smaker litt kjedelig når jeg har hatt det ganske ofte. Må slutte med å kjøpe ti poser i slengen og anstrenge meg litt mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131990 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): I alle dager da. Skulle skrive at nå er det snart st.hans. Derfor Anton eksploderte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131991 Del Skrevet 11. juni Var blod overalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131992 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Jeg håper jo også det og skal nok bare sitte hjemme og tenke på at NÅ er det st.hans. Jeg er giddalaus i dag og det ble potetmospose og to wiener, løk, K&S. Blir jo mett av det, men det smaker litt kjedelig når jeg har hatt det ganske ofte. Må slutte med å kjøpe ti poser i slengen og anstrenge meg litt mer. Men Cassidy Tvillingene forstår deg, for Wienerpølser og Potetmos og løk med ketchup og sennep på er jo så digg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131993 Del Skrevet 11. juni Cid skrev (2 minutter siden): Var blod overalt. Vannballonger med rød farge i og du ble LURT! Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Men Cassidy Tvillingene forstår deg, for Wienerpølser og Potetmos og løk med ketchup og sennep på er jo så digg. Ja, det er jo det og fort, enkelt og billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131994 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vannballonger med rød farge i og du ble LURT! Ja, det er jo det og fort, enkelt og billig. Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i, og så smaker det også så utrolig godt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131995 Del Skrevet 11. juni Hjemmelaget er best, men jeg var for lat i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131996 Del Skrevet 11. juni Nå har hun vunnet livsforbruk av sushi 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juni #131997 Del Skrevet 11. juni Nå risikerer hun fengsel etter å ha blitt anmeldt Anton. https://www.nettavisen.no/kvinne-risikerer-seks-ar-i-fengsel-for-darlig-husarbeid/s/12-95-3423188833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #131998 Del Skrevet 11. juni Cid skrev (3 minutter siden): Nå har hun vunnet livsforbruk av sushi 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #131999 Del Skrevet 11. juni Næmmen Cid da. Må ikke legge ut bilde av ditt eget kjøkken her vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #132000 Del Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hjemmelaget er best, men jeg var for lat i dag. Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi er også ganske late der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå