Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131881 Del Skrevet 8. juni Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131882 Del Skrevet 8. juni Jeg glemte jo at Hoppe bestiller mat fra Meny på Antons kredittkort. Og da er kun det dyreste godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131883 Del Skrevet 8. juni På mitt eget kort ja, for maten er god der. Kan ikke nekte. P.s. hvor er den gratulasjonstråden til kjendiser? Jeg har surret den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131884 Del Skrevet 8. juni Finner den fremdeles ikke og herved vil jeg gratulere Mick Hucknall med 64-årsdagen. En knall sanger! 🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131885 Del Skrevet 8. juni 46 minutter siden, Hoppetaujenta said: På mitt eget kort ja, for maten er god der. Kan ikke nekte. P.s. hvor er den gratulasjonstråden til kjendiser? Jeg har surret den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131886 Del Skrevet 8. juni Vår fenomenale sporhund fant den. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131887 Del Skrevet 8. juni 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Vår fenomenale sporhund fant den. Tusen takk! Som stjernereporter i Lønnebladet så finner jeg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131888 Del Skrevet 8. juni SVK skrev (4 minutter siden): Som stjernereporter i Lønnebladet så finner jeg alt. Ok da. Noen ganger setter jeg pris på ditt eminente bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juni #131889 Del Skrevet 8. juni 27 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ok da. Noen ganger setter jeg pris på ditt eminente bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #131890 Del Skrevet 8. juni Nå er Hoppe sugen på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131891 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Nå er Hoppe sugen på Er det assorterte engler jeg ser og har kommet til himmelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131892 Del Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det assorterte engler jeg ser og har kommet til himmelen? Ja men jeg spiste de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131893 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (2 minutter siden): Ja men jeg spiste de DA får du vondt i magen, for de var spesialbestilt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131894 Del Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): DA får du vondt i magen, for de var spesialbestilt for meg! 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni #131895 Del Skrevet 8. juni Sånn er det og ta tar jeg meg en liten spisepause, for jeg er utsultet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131896 Del Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sånn er det og ta tar jeg meg en liten spisepause, for jeg er utsultet. Ble du såret pga Isene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #131897 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (19 minutter siden): Ja men jeg spiste de Fy skam deg, det var Hoppe sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #131898 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (12 minutter siden): Ble du såret pga Isene? Selvfølgelig blir hun såret når andre spiser isen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni #131899 Del Skrevet 8. juni Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden): Fy skam deg, det var Hoppe sine Har de i kjelleren fått nok nå og løper opp trappene for å ta meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #131900 Del Skrevet 8. juni Cid skrev (1 minutt siden): Har de i kjelleren fått nok nå og løper opp trappene for å ta meg? Ja, nå kommer kjellerbarna og tar deg, og de er ikke trygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå