Gjest SVK Skrevet 31. januar #124421 Del Skrevet 31. januar 2 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at dette er nydelige hager.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Enig. Hoppe og Anton skal nok gå i denne labyrinten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124422 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (1 minutt siden): Enig. Hoppe og Anton skal nok gå i denne labyrinten: Det gjetter Cassidy Tvillingene også at de skal.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124423 Del Skrevet 1. februar 9 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Det gjetter Cassidy Tvillingene også at de skal.😉😉 Hoppe sier hun kun er venn med Anton, men jeg fant dette klippet av dem fra sist valentinsdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124424 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (28 minutter siden): Hoppe sier hun kun er venn med Anton, men jeg fant dette klippet av dem fra sist valentinsdag: Cassidy Tvillingene synes at Lady og Landstrykeren er en fin og koselig Disneytegnefilm vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124425 Del Skrevet 1. februar 12 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at Lady og Landstrykeren er en fin og koselig Disneytegnefilm vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Enig! Disney-klassikerne er klassikere av en grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124426 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (3 minutter siden): Enig! Disney-klassikerne er klassikere av en grunn! Det er Cassidy Tvillingene 100% enige med deg i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124427 Del Skrevet 1. februar Haha...siste valentinsdag. Veldig søt snutt, men nei, jeg har aldri markert den dagen med noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124428 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Haha...siste valentinsdag. Veldig søt snutt, men nei, jeg har aldri markert den dagen med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124429 Del Skrevet 1. februar Evig single Hoppen hopper over sånne ting fra amerika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124430 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Evig single Hoppen hopper over sånne ting fra amerika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124431 Del Skrevet 1. februar Ehh...finnes det "noen fine tradisjoner" fra den grønne øya, tvillinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124432 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ehh...finnes det "noen fine tradisjoner" fra den grønne øya, tvillinger? Cassidy Tvillingene flyttet jo til Norge da vi var 2 år gamle, så vi husker dessverre ikke så mange tradisjoner fra Irland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124433 Del Skrevet 1. februar Nei, det er vel sånn...men jeg tenkte at kanskje lå alt slikt gjemt i selveste dna`et og alt kom til overflaten når dere hadde bruk for det...men jeg forveksler det antagelig med en vakker alienfilm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124434 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, det er vel sånn...men jeg tenkte at kanskje lå alt slikt gjemt i selveste dna`et og alt kom til overflaten når dere hadde bruk for det...men jeg forveksler det antagelig med en vakker alienfilm. Ja Cassidy Tvillingene tror kanskje at du er inne på noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124435 Del Skrevet 1. februar Ok...jeg skravler. Jeg skulle bare stå opp litt og nå er hodet mitt våkent. Få`kke sove mer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124436 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ok...jeg skravler. Jeg skulle bare stå opp litt og nå er hodet mitt våkent. Få`kke sove mer nå. Cassidy Tvillingene vet hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124437 Del Skrevet 1. februar Ja, dere vet det veldig godt tror jeg. Dere bakventlandtvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124438 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, dere vet det veldig godt tror jeg. Dere bakventlandtvillingene. Ja Cassidy Tvillingene er Bakvendtgutten og Bakvendtjenten Deluxe vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124439 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er Bakvendtgutten og Bakvendtjenten Deluxe vi. Det kunne ikke sies bedre. Tvillingene med alle ekstranavnene som går i alle retninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124440 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det kunne ikke sies bedre. Tvillingene med alle ekstranavnene som går i alle retninger. Ja det er en bruker på Diskusjon som kalte Cassidy Tvillingene for Universaltvillingene en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå