Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124361 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (15 minutter siden): Hoppe skal smake på hundekjøtt i dag 🐕🥩 Aldri! Cid skrev (15 minutter siden): Er Anton på vei ned til bua nå? Nei, han er på vei ut o skogen. Mer tømmerhogst og han gjør alt på gammelmåten med øks og sag. Cid skrev (14 minutter siden): Nå har jeg ikke sett noen friere her på mange timer. Det er Hoppe fornøyd med. Maskinfører skrev (11 minutter siden): vurderer og skaffe meg en hund også og kalle den opp etter katten Tuss Tenk hvis de ikke går greit sammen da? Cid skrev (4 minutter siden): Dette er et gammelt bilde av Anton Sr og Woffe sin mamma for mange år siden. En fin og rufsete hund det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124362 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aldri! Nei, han er på vei ut o skogen. Mer tømmerhogst og han gjør alt på gammelmåten med øks og sag. Det er Hoppe fornøyd med. Tenk hvis de ikke går greit sammen da? En fin og rufsete hund det der. Så du på serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124363 Del Skrevet 31. januar Serien startet når jeg var baby og sluttet når jeg flyttet for meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124364 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Aldri! Nei, han er på vei ut o skogen. Mer tømmerhogst og han gjør alt på gammelmåten med øks og sag. Det er Hoppe fornøyd med. Tenk hvis de ikke går greit sammen da? En fin og rufsete hund det der. Er det en valp skal det nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124365 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Er det en valp skal det nok gå bra Valp hun skal spise? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124366 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (9 minutter siden): Dumt det sluttet uten en avslutning. Ja det var det mon tro om Oscar overlevde ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124367 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (5 minutter siden): Så du på serien? Ja, det var fast serie det og så kjempekoselig syns jeg. Bli kjent med alle rollene. Stedet var helt virkelig for meg. Cid skrev (5 minutter siden): Serien startet når jeg var baby og sluttet når jeg flyttet for meg selv Halve livet og litt til. Maskinfører skrev (3 minutter siden): Er det en valp skal det nok gå bra Kunne godt ha fått en eldre hund eller katt fra en omplasseringsforening. Syns så synd på de stakkarene som blir "kastet" fordi det ikke passer for familien lengre. De skulle fått det bra hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124368 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (3 minutter siden): Valp hun skal spise? Nei vurdere og skaffe meg Jakthund med tiden en Kleiner Münsterländer 🐶😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124369 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det var det mon tro om Oscar overlevde ? Husker ikke avslutningen jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124370 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei vurdere og skaffe meg Jakthund med tiden en Kleiner Münsterländer 🐶😉 Jakter du? Det har jeg i så fall ikke fått med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124371 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, det var fast serie det og så kjempekoselig syns jeg. Bli kjent med alle rollene. Stedet var helt virkelig for meg. Halve livet og litt til. Kunne godt ha fått en eldre hund eller katt fra en omplasseringsforening. Syns så synd på de stakkarene som blir "kastet" fordi det ikke passer for familien lengre. De skulle fått det bra hos meg. Ja det er synd på dyr som behandles på den måten ☹️😭 ja samme hos meg også 🐶🐶🐕🐕😻😻🙈🙈🐒🐒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124372 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Husker ikke avslutningen jeg. Han eks politisjefen gikk undercover men endte opp med å bli livstruende skadet, serien sluttet med at han kjempet for livet. Fin avslutning etter nesten 20 år… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124373 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jakter du? Det har jeg i så fall ikke fått med meg. Ja jeg jakter 😉 gjort siden 20 Mai 2011 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124374 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei vurdere og skaffe meg Jakthund med tiden en Kleiner Münsterländer 🐶😉 Uff sykt å spise hunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124375 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Husker ikke avslutningen jeg. Oscar ble dyttet på en sånn høygaffel på en Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124376 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (Akkurat nå): Han eks politisjefen gikk undercover men endte opp med å bli livstruende skadet, serien sluttet med at han kjempet for livet. Fin avslutning etter nesten 20 år… Men i alle dager da?!?! Kan jo ikke slutte på en sånn måte. Burde ha vært kjempeprotester på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124377 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (Akkurat nå): Uff sykt å spise hunder Ja er det ☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124378 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg jakter 😉 gjort siden 20 Mai 2011 😀 Wow...da får kjøkkenet på KG en leverandør! Alt mulig jakt, eller noe spesielt? Cid skrev (Akkurat nå): Uff sykt å spise hunder Jeg er veldig i mot den kulturen der. Maskinfører skrev (Akkurat nå): Oscar ble dyttet på en sånn høygaffel på en Traktor Fraktet til sykehus på en slik, eller skadet av en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124379 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Men i alle dager da?!?! Kan jo ikke slutte på en sånn måte. Burde ha vært kjempeprotester på det. Det var visst ikke ment å slutte sånn da men kanalen bare kansellere serien helt uten videre og nå er det for lengst fir seint å gjøre noe med siden han og alle de andre gamle er døde nå 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124380 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Oscar ble dyttet på en sånn høygaffel på en Traktor Uff for en grusom skjebne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå