Maskinfører Skrevet 25. januar #123841 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (12 minutter siden): Jeg liker denne Fjordland retten veldig godt Den bruker jeg til Riskrem 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123842 Del Skrevet 25. januar Nå koser hun seg med sur og klumpete melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123843 Del Skrevet 25. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det kan det 😀 ser Harry Potter nå da og snakker med deg på mobil 😀 Jeg hadde gjerne flyttet til stua og rommene som Harry bor i der. Maskinfører skrev (5 minutter siden): Har du litt til meg også eller ? 😀Glad i spagetti 😀 Klart at du kan få god sånn middag! Cid skrev (4 minutter siden): En mystisk herremann har dukket opp på Lønneberget, kan dette være Hoppes neste store kjærlighet? Nei han selger "Krigsropet" - et kristent magasin som jeg ikke vil ha. Maskinfører skrev (4 minutter siden): Den bruker jeg til Riskrem 😀 Namm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123844 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg hadde gjerne flyttet til stua og rommene som Harry bor i der. Klart at du kan få god sånn middag! Nei han selger "Krigsropet" - et kristent magasin som jeg ikke vil ha. Namm! Så nei til Gotmar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123845 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (Akkurat nå): Nå koser hun seg ikke spesielt med sur Cid ...for han har fått juling av dyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123846 Del Skrevet 25. januar Nå er hun blitt medlem i Norske Akevitters Venner, Gotmar sponset medlemskapet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123847 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...for han har fått juling av dyrene. 🤕😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123848 Del Skrevet 25. januar Her er de på Vinmonopolet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123849 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg hadde gjerne flyttet til stua og rommene som Harry bor i der. Klart at du kan få god sånn middag! Nei han selger "Krigsropet" - et kristent magasin som jeg ikke vil ha. Namm! Ja det hadde jeg gjort også fin stue det 😊 ja spagetti bolognese er godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123850 Del Skrevet 25. januar Kos deg Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123851 Del Skrevet 25. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kos deg Hoppe Det er fra spillet Hogwart Legacy, vet ikke hva YouTuberen har røykt for noe 😜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123852 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (4 minutter siden): Her er de på Vinmonopolet. Cid skrev (5 minutter siden): Her er de på Vinmonopolet. Løitens var pappa glad i den nede til Høyre mannen til pappas kusine var overstyrmann hos Wilhelmsen Rederi han reiste rundt linjen med disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123853 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (Akkurat nå): Det er fra spillet Hogwart Legacy, vet ikke hva YouTuberen har røykt for noe 😜 Åh det er spille ja trodde det var film men er jo fin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123854 Del Skrevet 25. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åh det er spille ja trodde det var film men er jo fin da Spilt det? Veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123855 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (3 minutter siden): Spilt det? Veldig bra. Nei jeg har ikke det men begynner nå og lure på om jeg bør det ? 😊 Fåes det på XBOX Series ? 😊 Spilte ett av de i gamledager men det må ha vært i begynnelsen av Harry Potter 2000-Tallet ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123856 Del Skrevet 25. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei jeg har ikke det men begynner nå og lure på om jeg bør det ? 😊 Fåes det på XBOX Series ? 😊 Spilte ett av de i gamledager men det må ha vært i begynnelsen av Harry Potter 2000-Tallet ? 😊 Ja Det på pc/playstation 1? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123857 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (1 minutt siden): Ja Det på pc/playstation 1? Ja da skal jeg kjøpe nye Harry Potter 😊 mhm mener det var Pc den gangen mulig playstation også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123858 Del Skrevet 25. januar Golden Snitch 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123859 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (32 minutter siden): Så nei til Gotmar? NEI til ALT og BORT med VEKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar #123860 Del Skrevet 25. januar (endret) Cid skrev (1 time siden): Dagens middag til Hoppe, hun inviterer @Frøkenfryden Ååå.. liker! Men må plukke ut aspargesen fra boks😬 Endret 25. januar av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå