Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123321 Del Skrevet 19. januar Cid skrev (4 minutter siden): Så stemmen din ble skadet av korona? Nei, men det var i de tidene at jeg holdt meg mye hjemme og ikke snakket med folk i forbifarten. Stemmen ble mindre brukt. SmS`er er vanlig og jeg ringer ikke så mye til folk...så da ble det mye stille og stemmen ble ikke brukt som før. Da ble jeg hes av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123322 Del Skrevet 19. januar 1 hour ago, Cid said: Nå er hun med på The Voice. Hoppe tar med seg badekaret på TV siden hun kun synger i badekaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #123323 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Nei, men det var i de tidene at jeg holdt meg mye hjemme og ikke snakket med folk i forbifarten. Stemmen ble mindre brukt. SmS`er er vanlig og jeg ringer ikke så mye til folk...så da ble det mye stille og stemmen ble ikke brukt som før. Da ble jeg hes av det. Går vel over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #123324 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (33 minutter siden): Hoppe tar med seg badekaret på TV siden hun kun synger i badekaret. Anton er oppi der med henne 🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123325 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (1 time siden): Hoppe tar med seg badekaret på TV siden hun kun synger i badekaret. Nei, så absolutt ikke. Cid skrev (30 minutter siden): Går vel over? Vet ikke. Må nok prate mye mer enn jeg gjør for at det skal bli bedre tror jeg. Cid skrev (30 minutter siden): Anton er oppi der med henne 🕺🏻 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123326 Del Skrevet 19. januar Just now, Hoppetaujenta said: Vet ikke. Må nok prate mye mer enn jeg gjør for at det skal bli bedre tror jeg. Kanskje du kan snakke med fastlegen og få hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123327 Del Skrevet 19. januar Fastlege kan ikke hjelpe meg med det. Jeg må snakke og gurgle med noe og gjøre stemmeøvelser slik artister gjør for å få stemmen på plass igjen. Tror det er stemmebåndene som har blitt litt rustne og trenger å mykes opp igjen. Ok, jeg kan begynne å synge skalaer her hjemme. Mi-mi-mi-mi-miiiiii...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123328 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (1 time siden): Det er vel Anton som kommer til å mate deg med druene. 🍇 Hihi...nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123329 Del Skrevet 19. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Fastlege kan ikke hjelpe meg med det. Jeg må snakke og gurgle med noe og gjøre stemmeøvelser slik artister gjør for å få stemmen på plass igjen. Tror det er stemmebåndene som har blitt litt rustne og trenger å mykes opp igjen. Ok, jeg kan begynne å synge skalaer her hjemme. Mi-mi-mi-mi-miiiiii...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123330 Del Skrevet 19. januar Ahh...endelig litt kvalitet her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #123331 Del Skrevet 19. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123332 Del Skrevet 19. januar KVALITET SA JEG! *urrrgl!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123333 Del Skrevet 19. januar Nå prøver Cid å overtale Ordet til å bli en smygaring når Ordet kommer inn på Galtvort. 🐍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. januar #123334 Del Skrevet 19. januar hun er i tråden til solas grublerier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123335 Del Skrevet 19. januar 1 minutt siden, Baktus said: hun er i tråden til solas grublerier Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123336 Del Skrevet 19. januar Baktus skrev (1 time siden): hun er i tråden til solas grublerier Det stemmer. SVK skrev (1 time siden): Det stemmer! Hermer du etter meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. januar #123337 Del Skrevet 19. januar stemmer vel det da.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123338 Del Skrevet 19. januar Rampegutter! *opplest og vedtatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. januar #123339 Del Skrevet 19. januar Nå tenker Hoppe på sankthans hvor hun skal spise Antons hjemmelagde krokanis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #123340 Del Skrevet 19. januar Å, kjære vene...så vakkert et skue! ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå