Gjest SVK Skrevet 18. januar #123261 Del Skrevet 18. januar Just now, Cid said: Hoppes mann? Anton gråter om man omtaler han som noe annet enn Hoppes mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #123262 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (Akkurat nå): Anton gråter om man omtaler han som noe annet enn Hoppes mann. Anton er en rik og mektig mann, han utviklet sin egen penis pumpe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123263 Del Skrevet 18. januar (endret) 2 minutter siden, Cid said: Anton er en rik og mektig mann, han grunnla Rimi. Det stemmer! Endret 18. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #123264 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (1 minutt siden): Det stemmer! Hoppe får smykker hver fredag 💍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123265 Del Skrevet 18. januar (endret) 1 minutt siden, Cid said: Hoppe får smykker hver fredag 💍 Anton har gitt Hoppe beskjed om å vente til freddan. Endret 18. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #123266 Del Skrevet 18. januar Anton er sammen med Ordet 🥰 https://www.seher.no/kjendis/sammen-med-eks-forloveden-igjen/80684743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #123267 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (Akkurat nå): Anton har gitt Hoppe beskjed om å vente til freddan. Da skal hun kysse han i ræva 💋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123268 Del Skrevet 18. januar (endret) 13 minutter siden, Cid said: Anton er sammen med Ordet 🥰 https://www.seher.no/kjendis/sammen-med-eks-forloveden-igjen/80684743 Må være spesielt å være sammen med en som er 40 år eldre enn deg. Rimi Hagen kunne vært bestefaren til forloveden sin. . Endret 18. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #123269 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (8 minutter siden): Må være spesielt å være sammen med en som er 40 år eldre enn deg. Rimi Hagen kunne vært bestefaren til forloveden sin. . Irriterer det deg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123270 Del Skrevet 18. januar Just now, Cid said: Irriterer det deg litt? Nei, det gjør det ikke. Synes bare det er rart, men folk må selvsagt få lov til å være sammen med hvem de vil. Han yngste var 28 år og da er han mer enn gammel nok til å selv bestemme hvem han vil være kjæreste med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123271 Del Skrevet 18. januar Hoppe forlanger nok denne fra Anton på valentinsdagen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #123272 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (2 timer siden): Dette er Anton: Nei alle kan se hvem du har lagt ut bilde av. Ikke Anton og dessuten så liker han ikke dress og slips!!! Cid skrev (2 timer siden): Er dyra i nærheten? Hoppes mann? Nå fikk der snusen av deg når du skriver slikt! SVK skrev (2 timer siden): Anton gråter ikke. Han blir trist og sint , men gråter ikke. Cid skrev (2 timer siden): Anton er en akkurat passe rik mann, men måler ikke sin rikdom i penger. Det stemmer. SVK skrev (2 timer siden): Det stemmer! Husker det navnet der ja. Rimi-Hagen. Cid skrev (2 timer siden): Hoppe får smykker hver fredag 💍 Nei, det gjør hun ikke og hun bruker heller ikke smykker, så da var det nok noen andre du tenkte på. Mia kanskje? SVK skrev (2 timer siden): Anton har gitt Hoppe beskjed om at vi kan ha båltreff til lørdagen. Hurra! Da skal jeg grille et par pølser i alle fall og ellers kose meg med å stirre inn i bålet i stillhet, sammen med min venn Anton. Cid skrev (2 timer siden): Anton er evig singel. Ja, det tror jeg på. Cid skrev (2 timer siden): *sensurert* SVK skrev (1 time siden): Må være spesielt å være sammen med en som er 40 år eldre enn deg. Rimi Hagen kunne vært bestefaren til forloveden sin. . Men sånn aldersmessig er det jo mye man kan dele som ikke har med alder å gjøre. Basisting som en setter pris på. Kulturelle ting. Reiser. Mat. Biler. Tennis. Film og klassiske konserter. Det finnes massevis. Cid skrev (1 time siden): Irriterer det deg litt? Ikke meg i alle fall. Håper de finner ut av det og holder sammen så lenge det er naturlig. SVK skrev (1 time siden): Nei, det gjør det ikke. Synes bare det er rart, men folk må selvsagt få lov til å være sammen med hvem de vil. Han yngste var 28 år og da er han mer enn gammel nok til å selv bestemme hvem han vil være kjæreste med. Jupp. Voksne folk begge to og ingen barnenapping her. SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe forlanger nok denne fra Anton på valentinsdagen: Nei, sånn tørr pappizza liker jeg ikke og han vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123273 Del Skrevet 18. januar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Husker det navnet der ja. Rimi-Hagen. Ja, er Rimi Hagen jeg husker han som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #123274 Del Skrevet 18. januar Må være herlig å være veldig rik. *Hoppen drømmer seg bort litt fra virkeligheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123275 Del Skrevet 18. januar 8 minutter siden, Hoppetaujenta said: Må være herlig å være veldig rik. *Hoppen drømmer seg bort litt fra virkeligheten* I tillegg ble han søkkrik som relativt ung. Er jo evigheter siden han bygde opp Rimi. Ordet: Tenk at det går an å bli så rik at man ikke lenger har råd til å bo i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #123276 Del Skrevet 18. januar Jeg ville nok har fortsatt å bo i norge. Jeg er sånn gråsteinsmenneske som ikke kunne trives i "syden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123277 Del Skrevet 18. januar 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg ville nok har fortsatt å bo i norge. Jeg er sånn gråsteinsmenneske som ikke kunne trives i "syden". Sveits er et vakker land på bilder i hvert fall. Har aldri vært der, men av alle land jeg har sett bilder av så er Sveits helt i toppen. Nå er jeg veldig dårlig i engelsk, og kan ikke tysk, fransk eller italiensk. Så godt mulig jeg ikke hadde trivdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123278 Del Skrevet 18. januar Virker også som at disse superrikingene har blitt så opptatt av penger at de ikke klarer å bli fornøyde med hva de har. De må ha mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123279 Del Skrevet 18. januar 11 minutter siden, SVK said: Sveits er et vakker land på bilder i hvert fall. Har aldri vært der, men av alle land jeg har sett bilder av så er Sveits helt i toppen. Nå er jeg veldig dårlig i engelsk, og kan ikke tysk, fransk eller italiensk. Så godt mulig jeg ikke hadde trivdes. Jeg kunne nok også tenkt meg å være et sted med bedre vær enn Norge når det er på sitt kaldeste og mørkeste her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. januar #123280 Del Skrevet 18. januar Cid er vel som vanlig for opptatt med å lese Bibelen til å være på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå