Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123181 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (48 minutter siden): Hoppe vant 1,35 milliarder kroner i Lotto. Hva skal hun bruke pengene på? DET hadde vært en glede og et mareritt tror jeg. Det er en himmelstormende sum som jeg ikke kan fatte og jeg hadde helt sikkert lagt meg til noen dårlige vaner og brukt penger som bare det...og det hadde ikke vært bra, egentlig. Måtte ha et stort eget kjøleskap til alle Fjordlandene mine da. Svarte kun på det ene her, for resten fortjener ris på noens rumpe og det er ikke min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #123182 Del Skrevet 17. januar 🛖🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123183 Del Skrevet 17. januar Mens Cid sitter og gjemmer seg, logger jeg av litt og gjør "fornuftige ting" her ute i verden. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123184 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hva? Renser vi hverandre??? Det høres ikke bra ut. Ja, sånn omtrentlig det gjorde hun. Stuptrett var hun. Det hadde hun aldri funnet på, for soverommet er fullstendig bare mitt! Hele boligen er min. Bare meg der. Cid da... Hadde du sagt "forteller eventyr til ordet", så hadde det vært sannheten. Du må gi slipp på sånne vemmelige tanker. Nei, det blir aldri voksent, for det sitter fast i matrixen...noe vi faktisk alle gjør. Ja, det stemmer. Et riktig søtt og hyggelig ord når det ikke blir ledet i grøfta av Onkel Cid. Nei, det er hemmelig. Anton bor dessuten i nærheten av meg, så røyksignaler holder lenge om vi vil snakke. Usj. Ikke helt min type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #123185 Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123186 Del Skrevet 17. januar (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: DET hadde vært en glede og et mareritt tror jeg. Det er en himmelstormende sum som jeg ikke kan fatte og jeg hadde helt sikkert lagt meg til noen dårlige vaner og brukt penger som bare det...og det hadde ikke vært bra, egentlig. Måtte ha et stort eget kjøleskap til alle Fjordlandene mine da. Endret 17. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123187 Del Skrevet 17. januar Jeg er fornøyd med det jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123188 Del Skrevet 17. januar (endret) Nå er Hoppe og spiser Antons hjemmelagde hvitløks-nanbrød sammen med tvillingene. Endret 17. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123189 Del Skrevet 17. januar HURRA! Vi var først her for tvillingene sover og gurimalla så godt det er! *gumlemumse* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123190 Del Skrevet 17. januar 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: HURRA! Vi var først her for tvillingene sover og gurimalla så godt det er! *gumlemumse* Enig i at det er digg. Hvitløks-nabrød er en av mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123191 Del Skrevet 17. januar Noen ganger skulle jeg ha ønsket at jeg bodde i amerika, i en stor by...med diverse matsjapper i gåavstand like rundt hjørnet. Jeg hadde blitt stamkunde og hilst på hunden og gamle besteforeldre som sitter på en stol og følger med...og vi hadde kost oss. På alle andre måter må jeg ha det stille. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123192 Del Skrevet 17. januar Just now, Hoppetaujenta said: Noen ganger skulle jeg ha ønsket at jeg bodde i amerika, i en stor by...med diverse matsjapper i gåavstand like rundt hjørnet. Jeg hadde blitt stamkunde og hilst på hunden og gamle besteforeldre som sitter på en stol og følger med...og vi hadde kost oss. På alle andre måter må jeg ha det stille. Hadde likt å teste ut den maten jeg også. Men hadde jeg vunnet en milliard så kunne jeg også bodd i Norge og fått all maten sendt til meg. Kunne hatt kjøkken med alt utstyret og leid inn kokk når jeg følte for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123193 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (1 minutt siden): Hadde likt å teste ut den maten jeg også. Men hadde jeg vunnet en milliard så kunne jeg også bodd i Norge og fått all maten sendt til meg. Kunne hatt kjøkken med alt utstyret og leid inn kokk når jeg følte for det. Jo, du hadde hatt råd til det... ...personlig kunne jeg ikke ha levd som kongelige, selv om jeg kunne det. Min husmoderlighet har lært å ikke bruke for mye penger, så...jaja...jeg får vente til jeg vinner med å ta stilling i detalj. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123194 Del Skrevet 17. januar Just now, Hoppetaujenta said: Jo, du hadde hatt råd til det... ...personlig kunne jeg ikke ha levd som kongelige, selv om jeg kunne det. Min husmoderlighet har lært å ikke bruke for mye penger, så...jaja...jeg får vente til jeg vinner med å ta stilling i detalj. Jeg vet ikke om jeg ville levd som konge. Men jeg er veldig lite glad i storbyer, alt for mange folk! Liker heller ikke å spise på restauranter med mye bråk. Så hadde jeg vært milliardær så hadde jeg nok hatt et fantastisk kjøkken og muligens leid inn kokk de gangene jeg ville hatt noe mat jeg ikke hadde klart å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123195 Del Skrevet 17. januar Ok, jeg ser den og det skal du selvsagt får gjøre når den dagen kommer. Det er notert! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123196 Del Skrevet 17. januar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ok, jeg ser den og det skal du selvsagt får gjøre når den dagen kommer. Det er notert! Den dagen jeg slutter å skrive innlegg her på Kvinneguiden så er det fordi jeg har blitt milliardær og er for opptatt med å spise fantastisk mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123197 Del Skrevet 17. januar ...da har du ansatt en SVK-robot som bare skriver det du sier hele døgnet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. januar #123198 Del Skrevet 17. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: ...da har du ansatt en SVK-robot som bare skriver det du sier hele døgnet. Tenk om en SVK-robot tar over jobben min som journalist i Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123199 Del Skrevet 17. januar Å!?! I dag er det fire mnd til 17-mai. HURRA! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #123200 Del Skrevet 17. januar SVK skrev (Akkurat nå): Tenk om en SVK-robot tar over jobben min som journalist i Lønnebladet. Da blir det sannhetsbladet og det mottas med stor takk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå