Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123121 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (5 minutter siden): Ble Anton fornærmet nå? Han stirret lenge på deg, sa ingenting, men jeg så at han ble skuffet ja. Cid skrev (3 minutter siden): Nå har Anton gått på jobb i fengselet. Han leder vaktene i forsvarskurs. Han har høyeste graden i diverse forsvarsteknikker. *du bør ikke prøve deg på ham* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123122 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han stirret lenge på deg, sa ingenting, men jeg så at han ble skuffet ja. Han leder vaktene i forsvarskurs. Han har høyeste graden i diverse forsvarsteknikker. *du bør ikke prøve deg på ham* 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123123 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (1 minutt siden): 🛖🔐 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123124 Del Skrevet 16. januar HJEEELP MEEEG! 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123125 Del Skrevet 16. januar (endret) 🍝 Endret 16. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123126 Del Skrevet 16. januar Syns det var noen som ropte her inne, men jeg kan ikke se noen...så da var det sikkert bare vinden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123127 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Syns det var noen som ropte her inne, men jeg kan ikke se noen...så da var det sikkert bare vinden. 🍱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123128 Del Skrevet 16. januar Det der er 100% sikkert ris, kylling og salat...jatakk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123129 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det der er 100% sikkert ris, kylling og salat...jatakk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123130 Del Skrevet 16. januar SVK skrev (4 timer siden): Ordet er en tøffing det også. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (4 timer siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Skal huske det. Snakker vi en sitronbåt nå, eller klemme ut sitronsaft fra skikkelig sitron, eller sånn gul plastflaske med bare saft? Er ikke sesong for det nå vel? En magisk vinterhuggorm? Tro`kke det. Samarbeid blir ikke noe problem, men sånn univers vil jeg ikke til. Ja, det krever en viss innsats. Nei, det er ikke registrert noe smell der, så infoen var feil. Husker den ja. Ei av de småtøffe det. (Akkurat som tante Hoppe - Ordet ) Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er snakk om sånn plastflaske med sitron. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123131 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (41 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #123132 Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123133 Del Skrevet 16. januar Velkommen tilbake og takk for god mat oppi der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123134 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Velkommen tilbake og takk for god mat oppi der. Ble Anton stolt der av meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123135 Del Skrevet 16. januar Jeg var nettopp ute å kjøpte kinamat. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123136 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (4 minutter siden): Ble Anton stolt der av meg? Veldig. Cid skrev (4 minutter siden): Jeg var nettopp ute å kjøpte kinamat. Det unner jeg deg, for det er kjempegodt og jeg har faktisk hatt fjordlandsvariant av sånn mat akkurat nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123137 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Veldig. Det unner jeg deg, for det er kjempegodt og jeg har faktisk hatt fjordlandsvariant av sånn mat akkurat nå. Skulle blitt Fjordland ambassadør du 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123138 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (3 minutter siden): Skulle blitt Fjordland ambassadør du 😄 Når det blir litt for dyrt å kjøpe på restaurantene mange ganger i uka, så er dette veldig godt syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #123139 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Når det blir litt for dyrt å kjøpe på restaurantene mange ganger i uka, så er dette veldig godt syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #123140 Del Skrevet 16. januar Det er derfor jeg i mange år har ønsket meg en kokk...som venn. Ikke å gifte meg med. (melding til Cid) Eller kanskje en hobbykokk som liker å lage mat og gjør det av glede, ikke som jobb. Jeg vasker opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå