Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122981 Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene har aldri vært i Frankrike vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122982 Del Skrevet 14. januar Hoppe har klemmet en franskmann i alle fall, her i landet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122983 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Hoppe har klemmet en franskmann i alle fall, her i landet. Det har Cassidy Tvillingene fortsatt til gode ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122984 Del Skrevet 14. januar Den var som en vanlig en, så klem er klem uansett tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. januar #122985 Del Skrevet 14. januar (endret) 24 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hoppe har klemmet en franskmann i alle fall, her i landet. Jeg visste ikke at Anton er franskmann. Endret 14. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122986 Del Skrevet 14. januar SVK skrev (4 minutter siden): Jeg visste ikke at Anton er franskmann. Han er finsksvenskmann. ...og det var ikke ham. Har aldri vært ham. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122987 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han er finsksvenskmann. ...og det var ikke ham. Har aldri vært ham. SVK skrev (7 minutter siden): Jeg visste ikke at Anton er franskmann. 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122988 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Den var som en vanlig en, så klem er klem uansett tror jeg. Cassidy Tvillingene regner med at du har rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122989 Del Skrevet 14. januar Hun vurderer å legge seg snart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122990 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hun vurderer å legge seg snart. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122991 Del Skrevet 14. januar Tusen takk. Snart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122992 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk. Snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. januar #122993 Del Skrevet 14. januar 17 minutter siden, Hoppetaujenta said: Han er finsksvenskmann. ...og det var ikke ham. Har aldri vært ham. Skjønte det. Jeg bare tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122994 Del Skrevet 14. januar Alle vet at Hoppe og Anton elsker hverandre 👩❤️👨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122995 Del Skrevet 14. januar SVK skrev (6 minutter siden): Skjønte det. Jeg bare tuller. I know. Cid skrev (2 minutter siden): Alle vet at Cid bare tuller. Ja, det finnes menge tullere i den tråden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122996 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I know. Ja, det finnes menge tullere i den tråden. Vet alle at demonen er sinna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #122997 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (4 minutter siden): Vet alle at demonen er sinna? Vet sannelig ikke, men jeg kan sette opp litt plakater på forumet, så har de en peiling. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122998 Del Skrevet 14. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Vet sannelig ikke, men jeg kan sette opp litt plakater på forumet, så har de en peiling. Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): I know. Ja, det finnes menge tullere i den tråden. Cid skrev (18 minutter siden): Vet alle at demonen er sinna? 😉😉 Cid skrev (22 minutter siden): Alle vet at Hoppe og Anton elsker hverandre 👩❤️👨 😉😉 SVK skrev (27 minutter siden): Skjønte det. Jeg bare tuller. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122999 Del Skrevet 14. januar 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #123000 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå