Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Han liker det. Fysisk jobbing. Monotont og fint. :) 

Å? Ikke finne kjærlighet i paris? Why? :klo: 

Hva er det der for noe spiselig? Jeg er småsulten på søtsaker. :sukk: 

Jeg er den som tar vare på alt av rikdommer og styrer hele butikken. :nigo:  Yiii-Haaaa! 

Monotont?

Er Mr Beast Bar. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Åhh...bare det smaker godt, så tar jeg hva som helst akkurat nå. :sukk: Søtsugdeluxe! 

3385895.jpg?imageId=3385895&x=0&y=0&crop

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Å? Ikke finne kjærlighet i paris? Why? :klo: 

Jeg er nok ingen bygutt. Jeg ønsker å se Sveits:

Places-To-Visit-In-Switzerland.webp

På den benken nedenfor kunne jeg sittet og bare nytt utsikten i evigheter. Veksle mellom å se på fjellene og vannet. 

bachalpsee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Jeg sender deg disse:

0002530_ferrero-mon-cheri-kassette-315-g

                   Åååå...en åpenbaring som jeg setter veldig pris på. Takk, snille kjempen. :rodmer:

Cid skrev (1 time siden):

Monotont?

Er Mr Beast Bar. 

Kjenner ikke han derre Best.     Monotont? Lurer du på betydningen? 

Cid skrev (1 time siden):

3385895.jpg?imageId=3385895&x=0&y=0&crop

I nød kan jeg spise den. ;) 

SVK skrev (34 minutter siden):

Jeg er nok ingen bygutt. Jeg ønsker å se Sveits:

Places-To-Visit-In-Switzerland.webp

På den benken nedenfor kunne jeg sittet og bare nytt utsikten i evigheter. Veksle mellom å se på fjellene og vannet. 

bachalpsee.jpg

Fiiin gåvei langs vannet der. :rodmer: Jeg hadde også likt meg maksimalt der...og så hadde jeg syklet til mitt hotell
med god madrass og romslig dusj. Spist litt god mat og dratt ut i marka igjen. Kost meg med naturen i fulle drag. 
Det betyr innpusting og ikke omkledning til veldig fargerike klær. :fnise: 

SVK skrev (2 minutter siden):

Hoppe har aldri vært Paris med noen som helst. :) 

5728701-HSC00001-7.jpg

Det stemmer. Det er en fascinerende stor by, for jeg har sett dokuer og annet derfra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Jeg sender deg disse:

0002530_ferrero-mon-cheri-kassette-315-g

Mon Cheri er favorittkonfekten til Cassidy Tvillingene,:rodmer::rodmer:🍫🍫🍒🍒

 

SVK skrev (6 timer siden):

Hoppe koser seg med frokosten sin:

cq5dam.web.1280.1280.jpeg

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

                   Åååå...en åpenbaring som jeg setter veldig pris på. Takk, snille kjempen. :rodmer:

Kjenner ikke han derre Best.     Monotont? Lurer du på betydningen? 

I nød kan jeg spise den. ;) 

Fiiin gåvei langs vannet der. :rodmer: Jeg hadde også likt meg maksimalt der...og så hadde jeg syklet til mitt hotell
med god madrass og romslig dusj. Spist litt god mat og dratt ut i marka igjen. Kost meg med naturen i fulle drag. 
Det betyr innpusting og ikke omkledning til veldig fargerike klær. :fnise: 

Det stemmer. Det er en fascinerende stor by, for jeg har sett dokuer og annet derfra. 

:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Jeg er nok ingen bygutt. Jeg ønsker å se Sveits:

Places-To-Visit-In-Switzerland.webp

På den benken nedenfor kunne jeg sittet og bare nytt utsikten i evigheter. Veksle mellom å se på fjellene og vannet. 

bachalpsee.jpg

 

SVK skrev (39 minutter siden):

Hoppe derimot elsker  å være Paris med sin kjære Anton og deres Woffe:

5728701-HSC00001-7.jpg

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må damene, barna og kanskje herrene også ha på seg nettingstrømper og alpelue og susse i paris? - Ordet :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
40 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Det stemmer. Det er en fascinerende stor by, for jeg har sett dokuer og annet derfra. 

Har vært i Paris og for meg ble det en for stor by. For folksomt og områdene jeg hadde råd å bo på var heller ikke spesielt fine eller steder man følte seg trygg. 

Var også i Disneyland som på papiret er veldig flott, men det er ekstremt folksomt, lange køer og skamdyrt for alt  av mat, drikke, snacks og suvenirer.  Hadde jeg vært en riking som kunne betale meg forbi alt av køer, kunne kjøpt maten jeg ville og bo på hotellene jeg ville så hadde jeg nok digget det. Men jeg må nok vente til neste Lotto-trekning før jeg får råd til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
10 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Må damene, barna og kanskje herrene også ha på seg nettingstrømper og alpelue og susse i paris? - Ordet :klo: 

Mennene må  i tillegg ha på seg stripet t-skjorte, halstørkle og få seg bart:

french-man-mustache-glass-red-wine-beret

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 minutt siden):

Mennene må  i tillegg ha på seg stripet t-skjorte, halstørkle og få seg snurrebart:

stock-vector-vector-cartoon-french-man-i

                              :sjokkert: ...må de ha stort brød alle sammen også? :sjokkblå:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, Hoppetaujenta said:

                              :sjokkert: ...må de ha stort brød alle sammen også? :sjokkblå:

Bagett, rødvin og oster som stinker er obligatorisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
19 minutter siden, SVK said:

Har vært i Paris og for meg ble det en for stor by. For folksomt og områdene jeg hadde råd å bo på var heller ikke spesielt fine eller steder man følte seg trygg. 

Var også i Disneyland som på papiret er veldig flott, men det er ekstremt folksomt, lange køer og skamdyrt for alt  av mat, drikke, snacks og suvenirer.  Hadde jeg vært en riking som kunne betale meg forbi alt av køer, kunne kjøpt maten jeg ville og bo på hotellene jeg ville så hadde jeg nok digget det. Men jeg må nok vente til neste Lotto-trekning før jeg får råd til det. 

Disneyland har faktisk en slik ordning og det gjør jo at  vi som ikke har råd til å betale bare må stå enda lenger i kø for at rikingene skal slippe å stå i kø.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (16 minutter siden):

Bagett, rødvin og oster som stinker er obligatorisk! 

Stinker ja...jeg har hørt at det lukter veldig "ruin" i gatene der; finnes det ikke avtreder? :klo: 

SVK skrev (3 minutter siden):

Disneyland har faktisk en slik ordning og det gjør jo at  vi som ikke har råd til å betale bare må stå enda lenger i kø for at rikingene skal slippe å stå i kø.  

Huff, dit vil jeg ikke. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
32 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Stinker ja...jeg har hørt at det lukter veldig "ruin" i gatene der; finnes det ikke avtreder? :klo: 

Akkurat det husker jeg ikke.  Jeg har hørt det samme og har hørt at det er noe som går igjen i disse gigantbyene og spesielt om sommeren.  Nå har jeg vært i veldig få slike gigantbyer(kun Paris og London) for jeg trives generelt ikke på slike steder.  Så jeg skal ikke  late som jeg er en ekspert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, SVK said:

Akkurat det husker jeg ikke.  Jeg har hørt det samme og har hørt at det er noe som går igjen i disse gigantbyene og spesielt om sommeren.  Nå har jeg vært i veldig få slike gigantbyer(kun Paris og London) for jeg trives generelt ikke på slike steder.  Så jeg skal ikke  late som jeg er en ekspert. 

Edit: I tillegg har jeg kun vært noen dager i disse to byene. Det er ikke slik at jeg kjenner byene ut og inn. Ønsker ikke fremstille det som jeg vet mer enn jeg vet om disse byene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden, for du er da mer bereist enn meg i paris. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...