Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #122921 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (1 minutt siden): Kody? DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122922 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (1 minutt siden): Kody? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122923 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vil du gå bakover i livet da? Er det ikke det vi alle vil? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122924 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): DEG! Aldri vært gift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122925 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Er det ikke det vi alle vil? ❤️ Bak noens bak? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #122926 Del Skrevet 13. januar (endret) KnekkeBørre skrev (22 minutter siden): Er det ikke det vi alle vil? ❤️ Nei, helst ikke. Jeg tror fullt og fast på at det beste ligger og venter på oss foran der et sted. Du visste ikke at vi ventet på deg her i fremtiden, f.eks. ...da du var i fortiden. @KnekkeBørre Endret 13. januar av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122927 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei, helst ikke. Jeg tror fullt og fast på at det beste ligger og venter på oss foran der et sted. Du visste ikke at vi ventet på deg her i fremtiden, f.eks. ...da du var i fortiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122928 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Nei, helst ikke. Jeg tror fullt og fast på at det beste ligger og venter på oss foran der et sted. Du visste ikke at vi ventet på deg her i fremtiden, f.eks. ...da du var i fortiden. Nå snakker du visdom som lukter av krystaller, tarot-kort og kaffegrut..🤨 Men sannheten i det kan allikevel ikke benektes. Mine forumsvenner jeg har blitt velsignet med, er jo i volum og antall større enn hva jeg tapte.. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122929 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (19 minutter siden): Bak noens bak? ALDRI bak noens bak. Her inne er vi ærlige, @Cid! Det vet du jo. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122930 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): ALDRI bak noens bak. Her inne er vi ærlige, @Cid! Det vet du jo. Aids er ikke bra nei 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122931 Del Skrevet 13. januar Nå har ordet spurt Hoppe om det kan se henne naken, Hoppe drar med seg ordet opp på soverommet og klær av seg foran det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122932 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (3 minutter siden): Nå har ordet spurt Hoppe om det kan se henne naken, Hoppe drar med seg ordet opp på soverommet og klær av seg foran det. Ordet blir stumt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122933 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (16 minutter siden): Nå snakker du visdom som lukter av krystaller, tarot-kort og kaffegrut..🤨 Men sannheten i det kan allikevel ikke benektes. Mine forumsvenner jeg har blitt velsignet med, er jo i volum og antall større enn hva jeg tapte.. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122934 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Ordet blir stumt.. På stumpen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122935 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (7 minutter siden): På stumpen? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122936 Del Skrevet 14. januar Nå har noen av frierne brutt seg inn i lønneberg huset og prøver å bryte seg inn på soverommet til Hoppe men Anton våkner opp og tar fram våpenet sitt. De har også våpen med så det resulterer i et kuleregn. Frierne blir alle skutt i hodet, Anton blir truffet i halsen, ene kulen traff meg som sov i kuken. Hoppe og Ordet som sov i samme seng ble begge truffet flere ganger i beinene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122937 Del Skrevet 14. januar Jeg måtte amputere tisseluren min, ordet måtte amputere ene beinet, Hoppe må gå med krykker i mange måneder, Anton havnet i koma mens frierne døde momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122938 Del Skrevet 14. januar Hoppe sin nye fastlege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #122939 Del Skrevet 14. januar Cassidy Tvillingene ser at det er en spinnvill fantasi her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #122940 Del Skrevet 14. januar (endret) Casey er på besøk på Lønneberget og gir Hoppe en "healing demonstrasjon" Endret 14. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå