Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122901 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (1 minutt siden): Hun har besøk av Peanut. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122902 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (8 minutter siden): Hvem er det? Marty Feldman. Skuespiller og komiker. Kjent fra bl.a Monty Python. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122903 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Marty Feldman. Skuespiller og komiker. Kjent fra bl.a Monty Python. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122904 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (11 minutter siden): Hun har besøk av Peanut. Jeg har hørt at han her aldri drar noe sted uten å ha en viss Jeff Dunham langt opp i ræva.. Stemmer det? Isåfall - så høres han han litt gay ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122905 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Jeg har hørt at han her aldri drar noe sted uten å ha en viss Jeff Dunham langt opp i ræva.. Stemmer det? Isåfall - så høres han han litt gay ut. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122906 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (28 minutter siden): Jeg har hørt at han her aldri drar noe sted uten å ha en viss Jeff Dunham langt opp i ræva.. Stemmer det? Isåfall - så høres han han litt gay ut. Stakkars peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122907 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (10 minutter siden): Stakkars peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122908 Del Skrevet 13. januar Nå flyr hun og Anton i et rosa helikopter igjen, men denne gangen så krasjer de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122909 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (4 minutter siden): Nå flyr hun og Anton i et rosa helikopter igjen, men denne gangen så krasjer de I en skog av sukkerspinn og ingen blir alvorlig skadet. Men senskader som hull i tennene og gnagsår fra altfor trange bukser venter... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122910 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): I en skog av sukkerspinn og ingen blir alvorlig skadet. Men senskader som hull i tennene og gnagsår fra altfor trange bukser venter... Og de blir tiltrukket av hverandre oppi det hele. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122911 Del Skrevet 13. januar De i fremtiden: 👶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #122912 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Sikker en hyggelig fyr det da han levde. Cid skrev (2 timer siden): Hvem er det? Komiker fra før i tiden, spesialt kjent for sine store øyne og rare mimikk i gjøgleriene sine. Cid skrev (2 timer siden): Hun har besøk av Peanut. KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Jeg har hørt at han her aldri drar noe sted uten å ha en viss Jeff Dunham langt opp i ræva.. Stemmer det? Isåfall - så høres han han litt gay ut. Aner ikke noe som helst her. Cid skrev (48 minutter siden): Nå flyr hun og Anton i et rosa helikopter igjen, men denne gangen så krasjer de ikke Det er bare Cid som har litt forvrengte tanker om dem han liker nesten aller best her i verden...eller i alle fall på forumet. Cid skrev (32 minutter siden): Og de blir tiltrukket av hverandre oppi det hele. Nei og nei og nei! Cid skrev (32 minutter siden): De i fremtiden Nei, Cid. Nei og bare nei for hundrede gang! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122913 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (35 minutter siden): Og de blir tiltrukket av hverandre oppi det hele. Selvfølgelig. Når man deler sånne eventyr med hverandre, får man en connection..❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122914 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sikker en hyggelig fyr det da han levde. Komiker fra før i tiden, spesialt kjent for sine store øyne og rare mimikk i gjøgleriene sine. Aner ikke noe som helst her. Det er bare Cid som har litt forvrengte tanker om dem han liker nesten aller best her i verden...eller i alle fall på forumet. Nei og nei og nei! Nei, Cid. Nei og bare nei for hundrede gang! Ble du og Anton skuffet over meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122915 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig. Når man deler sånne eventyr med hverandre, får man en connection..❤️ De var gift fra 1992-2022 faktisk og nå er de på vei til å bli gift igjen 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #122916 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (Akkurat nå): De var gift fra 1992-2022 faktisk og nå er de på vei til å bli gift igjen 😍 Ja til kjærligheten! Min livs kjærlighet som forlot meg i 2013, sendte meg faktisk en DM på Insta her om dagen.. Kan du hjelpe meg meg å bli gift med denne jenta @Cid? Jeg vet ikke hvordan, men du har sikkert et gode råd og metoder for sånt. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122917 Del Skrevet 13. januar (endret) KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja til kjærligheten! Min livs kjærlighet som forlot meg i 2013, sendte meg faktisk en DM på Insta her om dagen.. Kan du hjelpe meg meg å bli gift med denne jenta @Cid? Jeg vet ikke hvordan, men du har sikkert et gode råd og metoder for sånt. 😁 Var det en fittpic? Eller titpic. Endret 13. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #122918 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Sikker en hyggelig fyr det da han levde. Komiker fra før i tiden, spesialt kjent for sine store øyne og rare mimikk i gjøgleriene sine. Aner ikke noe som helst her. Det er bare Cid som har litt forvrengte tanker om dem han liker nesten aller best her i verden...eller i alle fall på forumet. Nei og nei og nei! Nei, Cid. Nei og bare nei for hundrede gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #122919 Del Skrevet 13. januar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig. Når man deler sånne påståtte løgner med hverandre, får man en connection. Ja, men blir oppgitt! Cid skrev (2 minutter siden): Ble du og Anton skuffet over meg nå? Anton kaller deg for sin lille evighetsmaskin for du er veldig utholdende og påståelig. Cid skrev (2 minutter siden): De var aldri gift. Alle vet det. Ja. Unntatt han du vet... KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ja til kjærligheten! Min livs kjærlighet som forlot meg i 2013, sendte meg faktisk en DM på Insta her om dagen.. Kan du hjelpe meg meg å bli gift med denne jenta @Cid? Jeg vet ikke hvordan, men du har sikkert et gode råd og metoder for sånt. 😁 Vil du gå bakover i livet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #122920 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, men blir oppgitt! Anton kaller deg for sin lille evighetsmaskin for du er veldig utholdende og påståelig. Ja. Unntatt han du vet... Vil du gå bakover i livet da? Kody? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå