Cid Skrevet 12. januar #122801 Del Skrevet 12. januar Penispumpen til Anton er tom for strøm, Hoppe setter den på lading. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122802 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (8 timer siden): Anton har aldri vært forlovet og det har han tenkt å fortsette med. Hoppe også. Cid skrev (8 timer siden): De i fremtiden *sensur* Vi får håpe at det blir en fremtid. Det er alt jeg kan si om den saken. Cid skrev (5 timer siden): Anton har blitt transseksuell, han kaller seg for Antonje. Det hadde vært helt i orden det, men det er jo ikke sant. Cid forteller skrøner! Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt nå. Ja, det stemte. Cid skrev (2 timer siden): Nå er det enda en fredelig natt på Lønneberget og som vanlig sover Anton hjemme alene. Ja, det gjør vel de fleste egentlig? Cid skrev (2 timer siden): Anton har sovet godt i sin egen seng i hele natt. Ja, han har et godt sovehjerte, samtidig som at han er litt på vakt for uvedkommende i sitt hus ....derfor er også Woffe vakt. Anton sover trygt og rolig da. Cid skrev (1 time siden): *sensurert for forumets beste* Skjerpings, Cid! Godmorgen alle sammen. Atter en fin dag å skrive innsiktsfulle innlegg på forumet og det er jeg sikker på at 100% av oss vil gjøre. Ser frem til det, Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122803 Del Skrevet 12. januar Nå må vi alle slåss mot Anton i en endelig konfrontasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122804 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hoppe også. Vi får håpe at det blir en fremtid. Det er alt jeg kan si om den saken. Det hadde vært helt i orden det, men det er jo ikke sant. Cid forteller skrøner! Ja, det stemte. Ja, det gjør vel de fleste egentlig? Ja, han har et godt sovehjerte, samtidig som at han er litt på vakt for uvedkommende i sitt hus ....derfor er også Woffe vakt. Anton sover trygt og rolig da. Skjerpings, Cid! Godmorgen alle sammen. Atter en fin dag å skrive innsiktsfulle innlegg på forumet og det er jeg sikker på at 100% av oss vil gjøre. Ser frem til det, Cid. Er demonen på tidlig besøk? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #122805 Del Skrevet 12. januar (endret) Lenge leve Hoppe og Anton! Endret 12. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122806 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (54 minutter siden): Nå må vi alle ta oss sammen og ikke snakke så rampete, ellers blir det en endelig konfrontasjon. Dette stemmer fullstendig. Cid skrev (53 minutter siden): Er demonen på tidlig besøk? Ja, den hadde hørt om ekstra rampete innsats fra en viss person. SVK skrev (13 minutter siden): Lenge lege Hoppe og Anton! Lege? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #122807 Del Skrevet 12. januar Just now, Hoppetaujenta said: Lege? Leve skulle det stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122808 Del Skrevet 12. januar SVK skrev (3 minutter siden): Leve skulle det stå. Det vet jeg, men griper fatt i alt jeg ser og bruker det for alt det er verdt. Gratis lege resten av livet hadde vært ok det også, så slipper en å stå i kø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #122809 Del Skrevet 12. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Det vet jeg, men griper fatt i alt jeg ser og bruker det for alt det er verdt. Gratis lege resten av livet hadde vært ok det også, så slipper en å stå i kø. Må heldigvis sjeldent til legen, men hadde vært greit å få gratis tannlege. Ikke at jeg pleier å ha hull, men jeg går til tannlegen 1 gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122810 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Dette stemmer fullstendig. Ja, den hadde hørt om ekstra rampete innsats fra en viss person. Lege? 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #122811 Del Skrevet 12. januar 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det vet jeg, men griper fatt i alt jeg ser og bruker det for alt det er verdt. Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122812 Del Skrevet 12. januar SVK skrev (13 minutter siden): Må heldigvis sjeldent til legen, men hadde vært greit å få gratis tannlege. Ikke at jeg pleier å ha hull, men jeg går til tannlegen 1 gang i året. Det burde ha vært en selvfølge, men jeg tror dessverre ikke at vi får det i vår levetid. SVK skrev (8 minutter siden): Sånn det skal være! Sånn er det. ...og jeg liker det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar #122813 Del Skrevet 12. januar Nå gleder nok Hoppe seg til sankthans hvor hun skal spise Antons hjemmelagde iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #122814 Del Skrevet 12. januar SVK skrev (17 minutter siden): Nå gleder nok Hoppe seg til sankthans hvor hun skal spise Antons hjemmelagde iskrem. SVK skrev (1 time siden): Lenge leve Hoppe og Anton! 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hoppe også. Vi får håpe at det blir en fremtid. Det er alt jeg kan si om den saken. Det hadde vært helt i orden det, men det er jo ikke sant. Cid forteller skrøner! Ja, det stemte. Ja, det gjør vel de fleste egentlig? Ja, han har et godt sovehjerte, samtidig som at han er litt på vakt for uvedkommende i sitt hus ....derfor er også Woffe vakt. Anton sover trygt og rolig da. Skjerpings, Cid! Godmorgen alle sammen. Atter en fin dag å skrive innsiktsfulle innlegg på forumet og det er jeg sikker på at 100% av oss vil gjøre. Ser frem til det, Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122815 Del Skrevet 12. januar Nå flyr Hoppe og Anton i et rosa helikopter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122816 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (Akkurat nå): Nå flyr Hoppe og Anton IKKE i et helikopter. De liker seg ikke så høyt oppe. De er bakkefolk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122817 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): De liker seg ikke så høyt oppe. De er bakkefolk. Trodde dere skulle hoppe i fallskjerm 🪂🪂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122818 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (4 minutter siden): Trodde dere skulle hoppe i fallskjerm 🪂🪂 Aldri. Vi skal tasse på jorden, noen gange fiske fra båt og svømme i vann, men aldri oppi der, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #122819 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Aldri. Vi skal tasse på jorden, noen gange fiske fra båt og svømme i vann, men aldri oppi der, nei. Ordet skal da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #122820 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (1 minutt siden): Ordet skal da. Nei, det holder seg fast til mitt ben og vil være her. Vi har talt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå