Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #122421 Del Skrevet 7. januar SVK skrev (4 minutter siden): Nå snorker Hoppe og drømmer om da hun var fly forbanna fordi Anton hadde lagd fredagtacoen av vanlig kjøttdeig i stedet for Kobe-biff. 🐮 SVK skrev (9 minutter siden): Jeg håper Durek forlater Norge. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #122422 Del Skrevet 7. januar SVK skrev (10 minutter siden): Jeg håper Durek forlater Norge. Han flytter til Hoppeland. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #122423 Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager Durek helt til Langtvekkistan.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar #122424 Del Skrevet 7. januar 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager Durek helt til Langtvekkistan.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #122425 Del Skrevet 7. januar SVK skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #122426 Del Skrevet 7. januar Hoppe tar han imot med åpne armer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #122427 Del Skrevet 7. januar Cassidy Tvillingene tror at noen har tatt feil av eventyr og nyheter her vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #122428 Del Skrevet 8. januar Anton og ordet har tilbrakt natten sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #122429 Del Skrevet 8. januar (endret) Noen gamle kjenninger dukker opp på Lønneberget, nå blir Hoppe glad tenker jeg Endret 8. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #122430 Del Skrevet 8. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #122431 Del Skrevet 8. januar Cassidy Tvillingene skal noen ærender i dag, så vi logger av nå. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar #122432 Del Skrevet 8. januar Nå lurer Anton på om han er classy nok for Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #122433 Del Skrevet 8. januar Cid = Enkelte andre = EN OG ANNEN = Koser meg med en slik i fantasien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar #122434 Del Skrevet 8. januar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Koser meg med en slik i fantasien. Er det Anton som har gitt deg den i valentinsdag-kalenderen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #122435 Del Skrevet 8. januar SVK skrev (1 minutt siden): Er det Anton som har gitt deg den i valentinsdag-kalenderen din? Siden vi ikke har et slikt vennskap, så er det nok meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar #122436 Del Skrevet 8. januar Just now, Hoppetaujenta said: Siden vi ikke har et slikt vennskap, så er det nok meg selv. Anton er enig i at dere ikke har vennskap, men ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #122437 Del Skrevet 8. januar Både han og jeg har "ekte skap" i våre boliger, men der slutter også all likhet. *nå passer`u deg!!!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar #122438 Del Skrevet 8. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Både han og jeg har "ekte skap" i våre boliger, men der slutter også all likhet. *nå passer`u deg!!!* Jeg står bare opp for Anton. Han blir så lei seg når du sier dere ikke er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #122439 Del Skrevet 8. januar SVK skrev (2 minutter siden): Jeg står bare opp for Anton. Han blir så lei seg når du sier dere ikke er gift. Hah! Du kan bare sette deg ned igjen, for den BUKTALINGEN DIN syns på lang avstand! *fnyyys!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar #122440 Del Skrevet 8. januar Just now, Hoppetaujenta said: Hah! Du kan bare sette deg ned igjen, for den BUKTALINGEN DIN syns på lang avstand! *fnyyys!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå