Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (4 timer siden):

Hoppe sitter å tenker på om hun skal svare ja eller nei, mens hun gommler i seg ei brødskive med nugatti. 

Neida, for hun har hørt på podcast i natt/kveld...og hun sa ifra om at hun kom til å gjøre litt annet en stund fremover, men også stikke innom her og lese uskikkelighetene som enkelte bidrar med. :jolie: (👹)  We say no more! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Neida, for hun har hørt på podcast i natt/kveld...og hun sa ifra om at hun kom til å gjøre litt annet en stund fremover, men også stikke innom her og lese uskikkelighetene som enkelte bidrar med. :jolie: (👹)  We say no more! 

Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig når du er her Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Tusen takk. Det varmer alltid å høre. :klem: 

Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å si fine og gode ord til våre venner.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har dere helt rett i og går foran som to gode eksempler. Jeg liker dere begge veldig godt hele tiden. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja, det har dere helt rett i og går foran som to gode eksempler. Jeg liker dere begge veldig godt hele tiden. :nikke: 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene setter veldig stor pris på de fine og varme ordene, og vi liker deg også veldig godt Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

En gang til 🎵

🎶Ja det var jo Hoppetaujenta som danset med han Anton, på Farmen🎶

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mens så starter agentene en etterforskning for å finne de skyldige, demonen er hoved etterforskeren 👺

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på resultat i morgen når jeg står opp, for nå er jeg veldig trøtt. Natta venner. Hygg dere. :gruppeklem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

I mens så starter agentene en etterforskning for å finne de skyldige, demonen er hoved etterforskeren 👺

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Cid skrev (14 minutter siden):

Nå har Hoppe, Anton, Jeg, Ordet, Demonen og dyrene en minnestund for den drepte elgen :rose:

:klem3::klem3::rose::rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Håper på resultat i morgen når jeg står opp, for nå er jeg veldig trøtt. Natta venner. Hygg dere. :gruppeklem:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (13 minutter siden):

Når Hoppe våkner kan hun lese restaurantanmeldelsene i Lønnebladet. Lønneberger Fish and Chips får terningkast 6. :fiske: 

Cassidy Tvillingene vil også smake sånn at vi kan gi terningkast, for CC-Gutten og CC-Jenten kan vår Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene vil også smake sånn at vi kan gi terningkast, for CC-Gutten og CC-Jenten kan vår Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟

The best fish and chips in London | British GQ | British GQ

The best fish and chips in London | British GQ | British GQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...