Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122021 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du har en fin Nyttårsdag vi @SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122022 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg bare stikker innom her og sier hei, men leser ingenting og godt er det. De leser deg i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122023 Del Skrevet 1. januar Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene håper at du har en fin Nyttårsdag vi @SVK Det har jeg og håper dere har hatt det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122024 Del Skrevet 1. januar Cid skrev (Akkurat nå): De leser deg i hvert fall *putte ørene fulle av fingre og synge* LA-LA-LA-LA-LA!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122025 Del Skrevet 1. januar 10 minutter siden, SVK said: Anton danser han også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122026 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg bare stikker innom her og sier hei, men leser ingenting og godt er det. Cassidy Tvillingene er alltid glade for å se deg her, vi håper at du har en fin Nyttårsdag @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122027 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (Akkurat nå): Anton danser han også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122028 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *putte ørene fulle av fingre og synge* LA-LA-LA-LA-LA!!!!! Hvem fingrer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122029 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *putte ørene fulle av fingre og synge* LA-LA-LA-LA-LA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122030 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (1 minutt siden): Anton danser han også: Hoppe sikler på han, ikke slikker altså lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122031 Del Skrevet 1. januar SVK skrev (2 minutter siden): Det har jeg og håper dere har hatt det samme! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin Nyttårsdag vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122032 Del Skrevet 1. januar Cid skrev (3 minutter siden): De leser deg i hvert fall Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe sikler på han, ikke slikker altså lol. Cid skrev (1 minutt siden): Hvem fingrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122033 Del Skrevet 1. januar Nå slikker de hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122034 Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene ser at fantasien har tatt helt overhånd her inne vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #122035 Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er alltid glade for å se deg her, vi håper at du har en fin Nyttårsdag @Hoppetaujenta Den har vært helt ok. Stille. Litt mørkt i været, men jeg er varm og snart skal jeg sove i min gode seng også, så jo...jeg har det bra jeg. Kan så visst ikke klage. / Dere også har det bra? Cid skrev (7 minutter siden): Hvem fingrer? Oppe og nede = gris! Cid skrev (6 minutter siden): Hoppe sikler på han, ikke slikker altså lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122036 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den har vært helt ok. Stille. Litt mørkt i været, men jeg er varm og snart skal jeg sove i min gode seng også, så jo...jeg har det bra jeg. Kan så visst ikke klage. / Dere også har det bra? Oppe og nede = gris! Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, når du snart skal sove. Du er en god venn, og vi er glade for at vi har blitt kjent med deg Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar #122037 Del Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Den har vært helt ok. Stille. Litt mørkt i været, men jeg er varm og snart skal jeg sove i min gode seng også, så jo...jeg har det bra jeg. Kan så visst ikke klage. / Dere også har det bra? Oppe og nede = gris! Bryter all helvete løs på Lønneberget nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #122038 Del Skrevet 1. januar Cid skrev (1 minutt siden): Bryter all helvete løs på Lønneberget nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122039 Del Skrevet 1. januar 16 minutter siden, Hoppetaujenta said: Den har vært helt ok. Stille. Litt mørkt i været, men jeg er varm og snart skal jeg sove i min gode seng også, så jo...jeg har det bra jeg. Kan så visst ikke klage. / Dere også har det bra? God snorking til deg Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. januar #122040 Del Skrevet 1. januar (endret) 12 minutter siden, Cid said: Bryter all helvete løs på Lønneberget nå? Du er sendt til Lønneberget kloster og kommer ikke til å ha tilgang til annet enn vann, brød, munkeuniform og Bibelen i 2024! Endret 1. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå