Cid Skrevet 30. desember 2023 #121841 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det er hva jeg frykter. Hoppe har sagt at Tywin Lannister var en engel sammenlignet med henne. Og så dukker vi opp og slakter dem 🔪🪓🏹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121842 Del Skrevet 30. desember 2023 Just now, Cid said: Og så dukker vi opp og slakter dem 🔪🪓🏹 Hvem er "vi" og hvem er "dem"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121843 Del Skrevet 30. desember 2023 De hevner seg på oss og møter opp med maskingevær og fyrer mot oss. Jeg blir skutt i pikken, Anton i panna, Hoppe i skuldra og ordet i brystet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121844 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hvem er "vi" og hvem er "dem"? De i pressen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121845 Del Skrevet 30. desember 2023 7 minutter siden, Cid said: De i pressen. Vi i pressen går i skjul. Lønnebladet har tydeligvis blitt illegal avis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121846 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Vi i pressen går i skjul. Lønnebladet har tydeligvis blitt illegal avis. Blir en kamp slik som i ringenes herre. Anton den grå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121847 Del Skrevet 30. desember 2023 Just now, Cid said: Blir en kamp slik som i ringenes herre. Anton den grå. Heldigvis vinner de gode til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121848 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Heldigvis vinner de gode til slutt. Vi får hjelp av Zarathustra og hans følgere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121849 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Leter han fortsatt etter meg? Ja, selvsagt. Plakat på politistasjonen/demonenes skjulested i sentrum: "Wanted, dead or helst ikke alive"! Cid skrev (14 minutter siden): De uskyldiges søvn? Ja, der har dere meg. Bare snill og grei. SVK skrev (14 minutter siden): Er det en trussel mot pressen? Direkte tale om ikke annet. Cid skrev (12 minutter siden): Hun kommer til å utføre en red wedding. Langtifra. Cid skrev (11 minutter siden): Nå har Hoppe begynt å sende opp raketter før det nye året... 💥 Nei, det har hun i alle fall ikke, for hun liker ikke sånt tull! SVK skrev (11 minutter siden): Det er hva jeg frykter. Hoppe har sagt at Tywin Lannister var en engel sammenlignet med henne. Her vender vi det døve øret til og aner ikke hva som blir snakket om, selv om det kanskje er sant... Cid skrev (10 minutter siden): Nå er Cid ensom så han tar seg en tur innom frierhuset og koser seg i sofaen med noen av frierne, blir litt klining med. Når det er Cid som skriver det, så stoler vi på ham. Bruk kondom! Cid skrev (10 minutter siden): Og så dukker vi opp og lager god mat sammen på kjøkkenet 🔪🪓🏹 Åååå...en sånn siste 2023-måltid sammen med alle vennene våre. Det var snilt gjort. SVK skrev (9 minutter siden): Hvem er "vi" og hvem er "dem"? Det er vi mange som lurer på hele tiden og over alt. Inkludert; "hvem er jeg"? Cid skrev (8 minutter siden): De hevner seg på oss og møter opp med maskingevær og fyrer mot oss. Jeg blir skutt på trikken. Ingen andre ble skutt på eller truffet. Rett skal være rett vettu. Cid skrev (8 minutter siden): De i pressen. De er nådeløse. SVK skrev (1 minutt siden): Vi i pressen går i skjul. Lønnebladet har tydeligvis blitt illegal avis. En fullstendig spinnvill avis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121850 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, selvsagt. Plakat på politistasjonen/demonenes skjulested i sentrum: "Wanted, dead or helst ikke alive"! Ja, der har dere meg. Bare snill og grei. Direkte tale om ikke annet. Langtifra. Nei, det har hun i alle fall ikke, for hun liker ikke sånt tull! Her vender vi det døve øret til og aner ikke hva som blir snakket om, selv om det kanskje er sant... Når det er Cid som skriver det, så stoler vi på ham. Bruk kondom! Åååå...en sånn siste 2023-måltid sammen med alle vennene våre. Det var snilt gjort. Det er vi mange som lurer på hele tiden og over alt. Inkludert; "hvem er jeg"? Rett skal være rett vettu. De er nådeløse. En fullstendig spinnvill avis! Skutt på trikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121851 Del Skrevet 30. desember 2023 Her er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121852 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Skutt på trikken? Nei, overmannet av fem sterke damer og KILT alle steder hvor du er kilen, uten å komme løs. Nei, han er ikke Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #121853 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, overmannet av fem sterke damer og KILT alle steder hvor du er kilen, uten å komme løs. Nei, han er ikke Anton. Hjeeeelp meeeeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121854 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Hjeeeelp meeeeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neeeeeeeeiiiii! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #121855 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Ja, tusen takk, jeg hjelper deg gjerne. Snakkes. Maskinfører skrev (7 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121856 Del Skrevet 30. desember 2023 Nå røyker Hoppe, Anton og Cid fredspipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #121857 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Nå røyker Hoppe, Anton og Cid fredspipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #121858 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg røyker jo ikke, så da kan jeg ikke røyke det heller. Lakrispipe går bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #121859 Del Skrevet 30. desember 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Jeg røyker jo ikke, så da kan jeg ikke røyke det heller. Lakrispipe går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #121860 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg røyker jo ikke, så da kan jeg ikke røyke det heller. Lakrispipe går bra. Cassidy Tvillingene har kjøpt hver vår eske med lakrispiper i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå