Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Hoppe går med løsnese og gnagertenner når hun er hjemme

       Vi bor ikke sammen vettu. Hvordan skal du skjønne det? :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (8 minutter siden):

Hoppe går i bh hjemme, noe som plager Anton som er tiltrukket av henne 😅 når han ber henne om å kle på seg så smekker hun til han. 

De krangler, det hele ender opp med at Hoppe tar av seg bh-en i protest, det blir for mye for Antons hjerte og han faller om. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Hoppe går i bh hjemme, noe som plager Anton som er tiltrukket av henne 😅 når han ber henne om å kle på seg så smekker hun til han. 

😉😉

 

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Åhh...da skal jeg tenke ekstra snille tanker om deg og situasjonen. Føler med deg nå. :sukk: 

        Kun i dine drømmer Cid. Aldri i virkeligheten. :fnise: 

       :nikke: Ja, du er veldig velkommen tilbake til oss. :gruppeklem:

Ja, det kan man lure på. :klo: Vanskelig å finne et eksakt svar, men kan det ha vært aliens mon tro? 

    Ja, hun dyrker mørket av og til. Det må bli sånn for balansens skyld. Fin stemning her... :ninja: 

       Mhm...i alle fall  utendørs foran folk. 

                                                                                 Jeg vet. :lur: 

          Tullball! :fy: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

De krangler, det hele ender opp med at Hoppe tar av seg bh-en i protest, det blir for mye for Antons hjerte og han faller om. 

😉😉

 

Cid skrev (4 minutter siden):

Gnager tenner?

😉😉

 

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

       Vi bor ikke sammen vettu. Hvordan skal du skjønne det? :fnise: 

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Gnager tenner?

Hva? Gnager du tenner? :fnise: 

Cid skrev (5 minutter siden):

De krangler, det hele ender opp med at Hoppe tar av seg bh-en i protest, det blir for mye for Antons hjerte og han faller om. 

En drøm som Cid stadig kommer tilbake til, men slike tanker skal du ikke ha om din venninne Hoppen vettu. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hva? Gnager du tenner? :fnise: 

En drøm som Cid stadig kommer tilbake til, men slike tanker skal du ikke ha om din venninne Hoppen vettu. :) 

Var Antons drøm, han tekstet meg om det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Var Antons drøm, han tekstet meg om det. 

Han har ikke mobil. Du tekstet nok deg selv. :P ...men var du fornøyd med dine andre gaver på julaften da? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Han har ikke mobil. Du tekstet nok deg selv. :P ...men var du fornøyd med dine andre gaver på julaften da? 

Han sendte brev, han sier at du har drevet og sendt lettkledde bilder for å terge han lol. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Hva? Gnager du tenner? :fnise: 

En drøm som Cid stadig kommer tilbake til, men slike tanker skal du ikke ha om din venninne Hoppen vettu. :) 

:klem3::klem3:

 

Cid skrev (3 minutter siden):

Var Antons drøm, han tekstet meg om det. 

😉😉

 

SVK skrev (2 minutter siden):

23e67d0db9cd7a983dd99b1b3b789bf1.gif

🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Anton och hans fru Hoppe.

😉😉

 

Cid skrev (1 minutt siden):

Han sendte brev, han sier at du har drevet og sendt lettkledde bilder for å terge han lol. 

😉😉

 

Cid skrev (2 minutter siden):

🏃‍♂️

:fnise::fnise:

 

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Han har ikke mobil. Du tekstet nok deg selv. :P ...men var du fornøyd med dine andre gaver på julaften da? 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...her forleden fikk jeg sms om at jeg var i ferd med å bruke opp datamengde :sjokkert: på min mobil og det har aldri skjedd før. Jeg lurer veldig på hva som bruker opp mengdene. Bruker den likt hver dag, men kan det være mye pod-lytting som gjør forskjellen...om noen har noen tanker om dette? :klo:  Jeg er ikke så flink med det der. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Men...her forleden fikk jeg sms om at jeg var i ferd med å bruke opp datamengde :sjokkert: på min mobil og det har aldri skjedd før. Jeg lurer veldig på hva som bruker opp mengdene. Bruker den likt hver dag, men kan det være mye pod-lytting som gjør forskjellen...om noen har noen tanker om dette? :klo:  Jeg er ikke så flink med det der. 

Du har hatt på mye mobildata da. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (Akkurat nå):

Du har hatt på mye mobildata da. 

Jo, men...er det noen mulighet for å gjøre dette billigere enn å rett frem spille av og lytte. :vetikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jo, men...er det noen mulighet for å gjøre dette billigere enn å rett frem spille av og lytte. :vetikke:

Du bruker mest data når du ser klipp/videoer.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Men...her forleden fikk jeg sms om at jeg var i ferd med å bruke opp datamengde :sjokkert: på min mobil og det har aldri skjedd før. Jeg lurer veldig på hva som bruker opp mengdene. Bruker den likt hver dag, men kan det være mye pod-lytting som gjør forskjellen...om noen har noen tanker om dette? :klo:  Jeg er ikke så flink med det der. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...