Cid Skrevet 24. desember 2023 #121281 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei. Den holder et øye med alt som skjer i trådene og kommer hvis nødvendig. Denne kameraten min her 👺 er dørvakt og slipper ingen i nærheten av meg. 🔐🚪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2023 #121282 Del Skrevet 24. desember 2023 🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121283 Del Skrevet 24. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): 🔐🚪 Cid skrev (3 timer siden): 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121284 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei. Den holder et øye med alt som skjer i trådene og kommer hvis nødvendig. Denne kameraten min her 👺 er dørvakt og slipper ingen i nærheten av meg. Cid skrev (3 timer siden): Hoppe er snill og inviterer frierne til julemiddag 😊🙋♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🍷 🍠🧆🎂 😉😉 Cid skrev (3 timer siden): Er demonen snill nå? Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Neida, for jeg er bare snill og grei de siste dagene av året. Det står jeg fullt og helt inne for!!! 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (3 timer siden): Hoppe gir tommel opp for farsmelken. 😉😉 Cid skrev (3 timer siden): Haha trodde du hadde tenkt å endre til at jeg fikk en kullklump eller noe mens ordet fikk en PS5 😂 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): God Jul til deg også. Det blir vel ei rå med mat og sånn tenker jeg. Finnes alltid sånne "politifolk" rundt en, så det er bare å glemme dem. Nyt mat og drikk. All mat som er god, er egnet uansett hvilken dag det er. Nix. Er ikke med på sånne kule serier som du selv gjerne kunne ha tenkt deg. Det er lov det. Barna og bittesmå Ord må få lov til det på en julaftens dag. Cid skrev (3 timer siden): Jeg og ordet har nettopp åpnet en julegave tidlig. Jeg fikk en PS5 Slim mens ordet fikk et sokkepar Cid skrev (3 timer siden): Nå er hun med på Farmen Hoppe 2024. 😉😉 Cid skrev (3 timer siden): Hva med en happy meal på mcern?:D Baktus skrev (3 timer siden): God jul Hoppetaujenta... skulle nettopp sjekke julemiddagen i ovnen men da jeg åpnet døra så stakk dyret i en villmanns fart..prøvde å hugge gaffelen i det.. jaja, blir vel en wiener på CK senere ikveld Wienere er vel også slakteavfall såh... innafor... noen juleøl er det blitt ..det kristne tilsynet i bygda her klarer vel ikke å svelge maten sin ved tanken på det..må ned å sjekke... så håper jeg ikke den feite gamle nissen har ødelagt pipa i huset ditt og reinsdyra ikke har knust hele taket da de landet..god jul til deg og ditt 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nytter ikke det vettu. Nå vil Hoppen se tv litt. Har ikke gjort stort i dag, men er sliten. Vinterslapphet. Cid skrev (5 timer siden): 🚪🛖🔐 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, det blir det. God mat også, så de blir ikke så sultne på skinka til Cid...men blodtørstigheten er på plass. Cid skrev (5 timer siden): Blir det jule løping på dyra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. desember 2023 #121285 Del Skrevet 24. desember 2023 Nå har Hoppe besøk av julenissen som steker pannekaker til henne og lurer på hvorfor hun ikke feirer jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121286 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå har Hoppe besøk av julenissen som steker pannekaker til henne og lurer på hvorfor hun ikke feirer jul. Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe svarer Julenissen at hun mye heller vil feire Pannekakeaften enn å feire Julaften.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. desember 2023 #121287 Del Skrevet 24. desember 2023 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe svarer Julenissen at hun mye heller vil feire Pannekakeaften enn å feire Julaften.😉😉 Hoppe er heldig for julenissen lager verdens beste pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121288 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe er heldig for julenissen lager verdens beste pannekaker. Cassidy Tvillingene gjetter at Julenissen lager Pannekaker med Julemagi i vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. desember 2023 #121289 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) 17 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Julenissen lager Pannekaker med Julemagi i vi.😉😉 Det stemmer! Endret 24. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121290 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. desember 2023 #121291 Del Skrevet 24. desember 2023 20 hours ago, Cid said: Er det veien bort til frierhuset? Frierhuset har juleferie. Selv om Hoppe ikke feirer jul så gjør frierne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121292 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Frierhuset har juleferie. Selv om Hoppe ikke feirer jul så gjør frierne det. Cassidy Tvillingene regner med at Frierne Driving Home For Christmas som Chris Rea synger.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. desember 2023 #121293 Del Skrevet 24. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene regner med at Frierne Driving Home For Christmas som Chris Rea synger.😉😉 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121294 Del Skrevet 24. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2023 #121295 Del Skrevet 24. desember 2023 Ordet er lei seg fordi det fikk ingen gaver mens Cid fikk masse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121296 Del Skrevet 24. desember 2023 Ordet fikk Julegaver av Cassidy Tvillingene.🎄🎄🎁🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #121297 Del Skrevet 24. desember 2023 Dere må hjelpe lille vennen å pakke opp, for jeg er ikke her. Zovetid znart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121298 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dere må hjelpe lille vennen å pakke opp, for jeg er ikke her. Zovetid znart. Det skal Cassidy Tvillingene, Og vi ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2023 #121299 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Dere må hjelpe lille vennen å pakke opp, for jeg er ikke her. Zovetid znart. Ordet fikk ingen gaver O: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2023 #121300 Del Skrevet 24. desember 2023 Ordet fikk Julegaver av Cassidy Tvillingene.🎄🎄🎁🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå