Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120661 Del Skrevet 16. desember 2023 SVK skrev (4 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Oskar Syltes sender flaskene direkte hjem til deg! Det hadde vært noe. Cid skrev (4 timer siden): Er ikke du dritings på fest og kliner med Anton? Nei, det har vi aldri gjort. Skikkelige venner kliner ikke. Cid skrev (4 timer siden): Og så løper dere opp på soverommet. Hvorfor det? En trenger jo ikke ha et "soverom" for å sove i, Cid. Nå har du lært noe nytt i natt også. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde nok det ja, men gjør det ikke nå. SVK skrev (4 timer siden): Takk! @Hoppetaujenta har du sjekket både på Meny og Kiwi om de har Oskar Syltes sukkerfrie julebrus? Ja. Første gang jeg ble tipset om den brusen her inne, fant jeg den på min faste butikk, la inn en bestilling i god tid...men da jeg skulle sende og betale den, hadde den brusen blitt utsolgt...og siden har den ikke vært inne. Har aldri fått smakt den. Jeg lider litt nå. SVK skrev (4 timer siden): Drikker Coca Cola hele året, Men på julaften slår jeg til med glassflasker. I tillegg til Coca Cola er jeg glad i Mountain Dew. Er det for noe da? Brus? Øl? Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Opp 5.30 og brygge manuell kaffe🤎 I`ll be there! *sniff* SVK skrev (3 timer siden): Jeg har flere julesengesett. Men kjøpte dette nylig: Ååå...du forsøker å tilegne deg kunnskap når du sover, via veldig kloke ugler? SVK skrev (2 timer siden): Nå drar de 7 dvergene til Hoppe til gruva for å grave diamantene hennes. Onde rykter. De ekte kortvokste vennene mine ligger og sover nå. Cid skrev (2 timer siden): Men så raser gruven sammen med dem inni. Enda ONDERE rykter! 👺 SVK skrev (2 timer siden): Hoppe sier hun bor beskjedent, men jeg vet ikke hvor beskjedent huset til Hoppe er: Skjønner at det er fristende, men det der er ikke mitt "Hoppeslott". Cid skrev (1 time siden): Hugga Antons tre. Han har mange favoritter. Hvilket tok du? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2023 #120662 Del Skrevet 16. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Er det for noe da? Brus? Øl? Det er en brus med sitrussmak: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120663 Del Skrevet 16. desember 2023 Nå tester hun nye produkter med Dave. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120664 Del Skrevet 16. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det hadde vært noe. Nei, det har vi aldri gjort. Skikkelige venner kliner ikke. Hvorfor det? En trenger jo ikke ha et "soverom" for å sove i, Cid. Nå har du lært noe nytt i natt også. Hun gjorde nok det ja, men gjør det ikke nå. Ja. Første gang jeg ble tipset om den brusen her inne, fant jeg den på min faste butikk, la inn en bestilling i god tid...men da jeg skulle sende og betale den, hadde den brusen blitt utsolgt...og siden har den ikke vært inne. Har aldri fått smakt den. Jeg lider litt nå. Er det for noe da? Brus? Øl? I`ll be there! *sniff* Ååå...du forsøker å tilegne deg kunnskap når du sover, via veldig kloke ugler? Onde rykter. De ekte kortvokste vennene mine ligger og sover nå. Enda ONDERE rykter! 👺 Skjønner at det er fristende, men det der er ikke mitt "Hoppeslott". Han har mange favoritter. Hvilket tok du? Ble demonen fyrt nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120665 Del Skrevet 16. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Det er en brus med sitrussmak: Åja. Aldri smakt. Finnes den som sukkerfri også? Cid skrev (2 minutter siden): Nå tester hun nye produkter med Dave. Haha...den der har jeg vurdert å kjøpe faktisk. Ser jo artig ut hvis den virker. Cid skrev (2 minutter siden): Ble demonen fyrt nå? Ja, og enda mer fordi den hang opp ned i lett transe for å hvile litt midt på natta. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2023 #120666 Del Skrevet 16. desember 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Åja. Aldri smakt. Finnes den som sukkerfri også? Ikke som jeg har sett, men jeg kjøper ikke sukkerfri brus så jeg har ikke sett så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120667 Del Skrevet 16. desember 2023 Nei, jeg vet jo det. Det er bare meg som lever litt farlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120668 Del Skrevet 16. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Åja. Aldri smakt. Finnes den som sukkerfri også? Haha...den der har jeg vurdert å kjøpe faktisk. Ser jo artig ut hvis den virker. Ja, og enda mer fordi den hang opp ned i lett transe for å hvile litt midt på natta. 🛖🚪🏃♂️🗝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120669 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🛖🚪🏃♂️🗝️ Jeg sa jo at de aldri sover. Cid står øverst på lista deres, så da nytter det ikke å gjøre ugagn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120670 Del Skrevet 16. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg sa jo at de aldri sover. Cid står øverst på lista deres, så da nytter det ikke å gjøre ugagn. 🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120671 Del Skrevet 16. desember 2023 Hun nyter et glass Schweppes før hun legger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120672 Del Skrevet 16. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Hun nyter et glass Schweppes før hun legger seg. Nei, det hadde jeg aldri valgt sammen med ordet "nyte", for det smaker ikke godt. Farris er ok. Den helt blå uten annen smak. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2023 #120673 Del Skrevet 16. desember 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Nei, det hadde jeg aldri valgt sammen med ordet "nyte", for det smaker ikke godt. Farris er ok. Den helt blå uten annen smak. Jeg drikker kun Farris Bris, den som har litt mindre kullsyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120674 Del Skrevet 16. desember 2023 Nå har Anton blitt medlem i mannegruppa Ottar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2023 #120675 Del Skrevet 16. desember 2023 Nå har Cid tapt alt han eier i skilsmissen med Mia Gundersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #120676 Del Skrevet 16. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg drikker kun Farris Bris, den som har litt mindre kullsyre. Mhm...det er alltid bedre. Kullsyren pleier jeg å røre ut med en gaffel eller noe sånn. Det er for mye i flasker med brus også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120677 Del Skrevet 16. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det hadde jeg aldri valgt sammen med ordet "nyte", for det smaker ikke godt. Farris er ok. Den helt blå uten annen smak. Jeg smakte noen av dem i tidlig tenårene, smakte jævlig uff. Visste ikke at det var blandevann da 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120678 Del Skrevet 16. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Cid tapt alt han eier i skilsmissen med Mia Gundersen. Jeg rimmet det ut av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120679 Del Skrevet 16. desember 2023 Schweppetaujenta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2023 #120680 Del Skrevet 16. desember 2023 Anton er hyperseksuell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå