Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (Akkurat nå):

Så bra dere har bakt lussekatter!  Ble det nattbaking som dere har drevet med tidligere eller ble de lagd på dagtid?

I dag bakte Cassidy Tvillingene lussekatter på dagtid.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Ciaran og Ciara said:

Lutefisk er faktisk den eneste fisken som Cassidy Tvillingene ikke spiser.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller.  Til jul skal jeg faktisk ha and. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller.  Til jul skal jeg faktisk ha and. :spise:

Cassidy Tvillingene synes at and er skikkelig godt, vi liker spesielt godt andebryst.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK said:

Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller.  Til jul skal jeg faktisk ha and. :spise:

Har også vurdert å lage en julelasagne. :spise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Har også vurdert å lage en julelasagne. :spise:  

Cassidy Tvillingene synes at Julelasagne høres skikkelig godt ut.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes at Julelasagne høres skikkelig godt ut.:spise::spise:

Jeg også. Lasagne er ikke tradisjonell julemat i Norge, men jeg digger lasagne og tenker at i jula så bør man spise det man liker best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag spiste jeg hamburger til middag. Klarte også å få til riktig steking på hamburgerne. Synes det ofte er vanskelig å få til slik at burgerne blir riktig stekt. Jeg har en tendens til å enten steke burgerne for mye eller for lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg også. Lasagne er ikke tradisjonell julemat i Norge, men jeg digger lasagne og tenker at i jula så bør man spise det man liker best. 

Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg, vi spiser ofte hamburgere og rullekebab på julaften.🥰🥰😍😍🤩🤩

 

SVK skrev (2 minutter siden):

I dag spiste jeg hamburger til middag. Klarte også å få til riktig steking på hamburgerne. Synes det ofte er vanskelig å få til slik at burgerne blir riktig stekt. Jeg har en tendens til å enten steke burgerne for mye eller for lite. 

Cassidy Tvillingene sliter også med det samme problemet der vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg, vi spiser ofte hamburgere og rullekebab på julaften.🥰🥰😍😍🤩🤩

Sånn det skal være! :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Hoppe skal vel ha Peppes Pizza med rømmedressing til jul. Og pepperkake-Sandwich-iskrem til dessert. 

Det fikk Cassidy Tvillingene også lyst på nå.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Det fikk Cassidy Tvillingene også lyst på nå.:spise::spise:

Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. ;) 

Cassidy Tvillingene gjetter også at Anton spanderer både på oss og på deg også.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SVK said:

Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. ;) 

Tror jeg aldri har møtt en med spandabel mann enn Anton. :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg også!

:strix::strix:

 

SVK skrev (1 minutt siden):

Tror jeg aldri har møtt en med spandabel mann enn Anton. :tommelopp2:

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om alle disse herlighetene så tenker jeg at jeg burde ha pizza, hamburger og kebab også i jula! Heldigvis så har man  lille julaften, julaften, første juledag og andre juledag. Så det er mer enn nok tid å kose seg. Så kommer nyttårsaften like etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Når jeg leser om alle disse herlighetene så tenker jeg at jeg burde ha pizza, hamburger og kebab også i jula! Heldigvis så har man  lille julaften, julaften, første juledag og andre juledag. Så det er mer enn nok tid å kose seg. Så kommer nyttårsaften like etter. 

Cassidy Tvillingene koser oss masse med hamburgere, ostepølser med bacon og rullekebab i julen.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og med mye matpratbilder for sitt indre, legger fullriggeren M/S Hoppe ut på havsseilas noen timer.
Snakkes, gode venner. :klem:  *Hoppe synger med forsangeren "hal toppseil my boys, hiv HÅååååå! og stevner ut* 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...