Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120441 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Så bra dere har bakt lussekatter! Ble det nattbaking som dere har drevet med tidligere eller ble de lagd på dagtid? I dag bakte Cassidy Tvillingene lussekatter på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120442 Del Skrevet 13. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Lutefisk er faktisk den eneste fisken som Cassidy Tvillingene ikke spiser. Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller. Til jul skal jeg faktisk ha and. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120443 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller. Til jul skal jeg faktisk ha and. Cassidy Tvillingene synes at and er skikkelig godt, vi liker spesielt godt andebryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120444 Del Skrevet 13. desember 2023 1 minutt siden, SVK said: Skjønner er ikke noe fan av lutefisk jeg heller. Til jul skal jeg faktisk ha and. Har også vurdert å lage en julelasagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120445 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Har også vurdert å lage en julelasagne. Cassidy Tvillingene synes at Julelasagne høres skikkelig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120446 Del Skrevet 13. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at Julelasagne høres skikkelig godt ut. Jeg også. Lasagne er ikke tradisjonell julemat i Norge, men jeg digger lasagne og tenker at i jula så bør man spise det man liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120447 Del Skrevet 13. desember 2023 I dag spiste jeg hamburger til middag. Klarte også å få til riktig steking på hamburgerne. Synes det ofte er vanskelig å få til slik at burgerne blir riktig stekt. Jeg har en tendens til å enten steke burgerne for mye eller for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120448 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg også. Lasagne er ikke tradisjonell julemat i Norge, men jeg digger lasagne og tenker at i jula så bør man spise det man liker best. Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg, vi spiser ofte hamburgere og rullekebab på julaften.🥰🥰😍😍🤩🤩 SVK skrev (2 minutter siden): I dag spiste jeg hamburger til middag. Klarte også å få til riktig steking på hamburgerne. Synes det ofte er vanskelig å få til slik at burgerne blir riktig stekt. Jeg har en tendens til å enten steke burgerne for mye eller for lite. Cassidy Tvillingene sliter også med det samme problemet der vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120449 Del Skrevet 13. desember 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg, vi spiser ofte hamburgere og rullekebab på julaften.🥰🥰😍😍🤩🤩 Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120450 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Sånn det skal være! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120451 Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Hoppe skal vel ha Peppes Pizza med rømmedressing til jul. Og pepperkake-Sandwich-iskrem til dessert. Endret 13. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120452 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe skal vel ha Peppes Pizza med rømmedressing til jul. Og pepperkake-Sandwich-iskrem til dessert. Det fikk Cassidy Tvillingene også lyst på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120453 Del Skrevet 13. desember 2023 10 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Det fikk Cassidy Tvillingene også lyst på nå. Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120454 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. Cassidy Tvillingene gjetter også at Anton spanderer både på oss og på deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120455 Del Skrevet 13. desember 2023 4 minutter siden, SVK said: Sikker på at Anton spanderer på dere også. Han kan jo ikke kun spandere på Hoppe. Tror jeg aldri har møtt en med spandabel mann enn Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120456 Del Skrevet 13. desember 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter også at Anton spanderer både på oss og på deg også. Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120457 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det tror jeg også! SVK skrev (1 minutt siden): Tror jeg aldri har møtt en med spandabel mann enn Anton. Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120458 Del Skrevet 13. desember 2023 Når jeg leser om alle disse herlighetene så tenker jeg at jeg burde ha pizza, hamburger og kebab også i jula! Heldigvis så har man lille julaften, julaften, første juledag og andre juledag. Så det er mer enn nok tid å kose seg. Så kommer nyttårsaften like etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #120459 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Når jeg leser om alle disse herlighetene så tenker jeg at jeg burde ha pizza, hamburger og kebab også i jula! Heldigvis så har man lille julaften, julaften, første juledag og andre juledag. Så det er mer enn nok tid å kose seg. Så kommer nyttårsaften like etter. Cassidy Tvillingene koser oss masse med hamburgere, ostepølser med bacon og rullekebab i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120460 Del Skrevet 13. desember 2023 ...og med mye matpratbilder for sitt indre, legger fullriggeren M/S Hoppe ut på havsseilas noen timer. Snakkes, gode venner. *Hoppe synger med forsangeren "hal toppseil my boys, hiv HÅååååå! og stevner ut* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå