Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120401 Del Skrevet 13. desember 2023 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Det vil i verste fall være litt større mageomkrets grunnet mye julesnask. Det er sånn julen skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120402 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Det er sånn julen skal være! Ja, jeg syns det. Enda jeg ikke feirer den, så feirer jeg litt uansett. Jeg skal kjøpe noen bokser med is skjønner du og det er helt sikkert veldig uvant å tro at jeg...selveste jeg, skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120403 Del Skrevet 13. desember 2023 Nå har Anton fått en telefon 😨 Han kjører opp til hoppe og forteller at hun er borte kjæresten hans var på tur med noen venner og skulle legge seg men våknet aldri. Hoppe og Anton finner trøst i hverandre, de begynner å kline De blir enige om at dette var en feil, men kan det ligge følelser i luften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120404 Del Skrevet 13. desember 2023 Nei, det kan det ikke og saken er avsluttet for evig og alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120405 Del Skrevet 13. desember 2023 6 minutter siden, Cid said: Nå har Anton fått en telefon 😨 Han kjører opp til hoppe og forteller at hun er borte kjæresten hans var på tur med noen venner og skulle legge seg men våknet aldri. Hoppe og Anton finner trøst i hverandre, de begynner å kline De blir enige om at dette var en feil, men kan det ligge følelser i luften? Du skulle vært manusforfatteren til Hotel Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120406 Del Skrevet 13. desember 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, det kan det ikke og saken er avsluttet for evig og alltid. Jeg tviler sterkt på at dette var siste innlegg i historien om Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120407 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg tror det var den aller siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120408 Del Skrevet 13. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, det kan det ikke og saken er avsluttet for evig og alltid. Fikk hele Lønneberget seg et stort sjokk når de så hva jeg skrev? SVK skrev (3 minutter siden): Du skulle vært manusforfatteren til Hotel Cæsar! Nja, jeg bruker ofte å ta fra ting som jeg nylig har sett i tv serier men jeg klarer fint å dikte opp noe selv da. Anton og Hoppe hadde i så fall vært Georg og Ninni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120409 Del Skrevet 13. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Fikk hele Lønneberget seg et stort sjokk når de så hva jeg skrev? Nja, jeg bruker ofte å ta fra ting som jeg nylig har sett i tv serier men jeg klarer fint å dikte opp noe selv da. Anton og Hoppe hadde i så fall vært Georg og Ninni. Ja, de rygget alle som en. 😕 *Hoppen holder for ørene nå og vil ikke lese om HC* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120410 Del Skrevet 13. desember 2023 1 minutt siden, Cid said: Nja, jeg bruker ofte å ta fra ting som jeg nylig har sett i tv serier men jeg klarer fint å dikte opp noe selv da. Anton og Hoppe hadde i så fall vært Georg og Ninni. Jeg kjenner en som var manusforfatter for en TV2-serie og han sa at han ofte tok ting fra tv-serier han nettopp hadde sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120411 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner en som var manusforfatter for en TV2-serie og han sa at han ofte tok ting fra tv-serier han nettopp hadde sett. Hotel Cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2023 #120412 Del Skrevet 13. desember 2023 Mulig det ja. Hoppen må ha en liten pause, men kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120413 Del Skrevet 13. desember 2023 7 minutter siden, Cid said: Hotel Cæsar? Nei, Senkveld med Thomas og Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. desember 2023 #120414 Del Skrevet 13. desember 2023 54 minutter siden, SVK said: Jeg kjenner en som var manusforfatter for en TV2-serie og han sa at han ofte tok ting fra tv-serier han nettopp hadde sett. 42 minutter siden, SVK said: Nei, Senkveld med Thomas og Harald. Edit: Så @Cid du kan absolutt være manusforfatter selv om du henter inspirasjon fra tv-serier du har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2023 #120415 Del Skrevet 13. desember 2023 Hoppe spiser nok på en lussekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120416 Del Skrevet 13. desember 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Edit: Så @Cid du kan absolutt være manusforfatter selv om du henter inspirasjon fra tv-serier du har sett. Jeg hadde ville prøvd å finne på mest mulig selv da, er bare her på tull jeg liker å adoptere tv serier scener til kg historier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120417 Del Skrevet 13. desember 2023 MarianneE skrev (1 minutt siden): Hoppe spiser nok på en lussekatt Med rosin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120418 Del Skrevet 13. desember 2023 Det går bra for Anton og hans nye dame https://www.tv2.no/underholdning/david-eriksen-og-louise-angelica-riise-tar-nytt-steg-i-forholdet/16301732/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120419 Del Skrevet 13. desember 2023 Dette er Hoppe sin nye flørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #120420 Del Skrevet 13. desember 2023 To menn dukker opp lå Lønneberget snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå