Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120101 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Det var hyggelig sagt og i like måte! Det var hyggelig sagt og i like måte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2023 #120102 Del Skrevet 9. desember 2023 Vet ikke hvor Hoppe er, men jeg håper hun koser seg og ikke blir så sliten av all hoppingen 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120103 Del Skrevet 9. desember 2023 MarianneE skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvor Hoppe er, men jeg håper hun koser seg og ikke blir så sliten av all hoppingen 😄 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120104 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (8 timer siden): Nå har hun besøk av Alice. Jeg vet ikke helt om jeg våger den damen der, for hun har alskens skjulte grep og manøvre i seg...det tar ikke lang tid før en ligger i bakken og har fått full Kung Fu-behandling og bare laller for resten av dagen. Skummel dame. Pent pakket inn her, men det var sikkert henne de sang om. Cid skrev (8 timer siden): Og Brother Insight. Han tror jeg mer på. Fiiin drakt som jeg ønsker meg. SVK skrev (7 timer siden): Nå kan hele landet høre Hoppe snorke og da vet vi at hun sover trygt og godt. Det kan hende det kom et par buldrelyder, men det kan også ha vært Woffe. SVK skrev (7 timer siden): Anton er vel som vanlig på nattjobben som trikkefører i Kardemomme by. Skal alle få julegavene og julematen de ønsker så må Anton jobbe! 💪 Nei, nei, nei...han er hjemme hos seg selv og jobber ikke ekstra. Vi feirer ikke jul på gaveviset heller. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår at Anton må jobbe hardt hver eneste dag frem til julaften. Nei, kjære venner...ikke hør på tøysesnakket deres. Cid skrev (5 timer siden): Nå har Anton blitt kåret til den mest sexy levende mannen i verden. https://apnews.com/article/patrick-dempsey-sexiest-man-alive-people-e8e82d2937498fc320c213a784894e95 Ingen kjenne Anton der ute i verden og han hadde aldri iført seg en slik tvangsdrakt og smilt. Ikke jeg heller. KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Alle vet at @Cid knuser Patrick Dempsey i kjekkhetskonkurransene. Ehh, vel det stemmer jo, for jeg er en av de få som vet hvordan han ser ut i virkeligheten. Flott fyr! SVK skrev (5 timer siden): Kun det beste er godt nok for Hoppe. Ja, der er du inne på noe, men FÅ BORT DE MANNFOLKENE DER! SVK skrev (5 timer siden): Det stemmer. Som Dempsey sier: Cid tar meg på sjarmen. Cid tar ikke på menn! Det er helt sikkert. Fysj...få bort den skjermen til Dempsey. Cid skrev (5 timer siden): I morgen så kommer Vaino til Lønneberget, blir det en ny romanse på Hoppe? 🥰 Fullstendig klar for alt som er gøy? Åneida, han er trofast og gift med sin kjære konepone. Søte er de sammen. 👩❤️👩 Cid skrev (5 timer siden): Bra jeg ikke tar han på tarmen lol. Å fyssåfyss, at du våger å tenke på slike ting, Cid. KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Haha! Jeg elsker det, @Cid 🤣 Jasså? Har vi en skjult tarmbeføler i tråden, @KnekkeBørre? 👮♀️ Følg med meg inn i dette avlukket her og få av deg deigen, så skal vi ha en skikkelig førjulsundersøkelse med søster Ågot med klysteren. "Søster? Kom hit litt...vi har en jobb å gjøre!" *politikvinnen tar på seg sånne kjempelange hvite gummihansker som de bruker til kusjekking der dere vet; inn i rektor...* Cid skrev (5 timer siden): Tror Hoppe kommer til å digge skjegget hans 🧔 Nei fyss. Få det vekk, eller lag pene musefletter med sløyfer i det minste! Cid skrev (5 timer siden): Dette er Anton. Å, kjære vene.... (frem med luktesaltet noen) Cid skrev (5 timer siden): Anton og Hoppe. Nei, fake news igjen. Jeg er aldri påkledd slik, går ikke med slike "sko" som egentlig er torturinstrumenter for føttene. SVK skrev (5 timer siden): Hoppe er selv kjent for å ha et skjegg så flott at selv julenissen misunner henne. Hysj! Det er hemmelig! KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Jeg og @Hoppetaujenta ringer på å stikker av... Vi ler hardt og løper fort. ❤️ Kun hos folk som er friske til bens. Ikke eldre og syke. SVK skrev (3 timer siden): Ganstere! Du mener Hamstere? SVK skrev (3 timer siden): Mia Gundersen har visst funnet Cid i køen på hamburgersjappa: Vinterens vakreste eventyr. Cid sprellet veldig og jeg så det hvite i øynene hans, for han forsvant inn "mellom fjellene i Kløfta". Å, bevaremegvel! KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Der finnes ingen grenser for hvor vågale vi tør å være med en snill vennlig kjempe i vår vennekrets. ❤️ Jeg har et par grenser der, men ellers er han snill som et lam som er snill. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes også at @SVK er kjempegrei og kjempesnill. Det er han. Ingen tvil om at vi har den snilleste kjempen i hele landet hos oss. MarianneE skrev (1 time siden): Vet ikke hvor Hoppe er, men jeg håper hun koser seg og ikke blir så sliten av all hoppingen 😄 Hun har for lengst vært ute og fjernet en del av det hvite og det var glatt under der, så da har hun strødd til den store tullmedaljen. DET ER FULLBRAGT! ...i alle fall for noen timer. Jeg ligger på mine små knær og ber til værgudinnene; la det bli REGN veldig lenge nå og litt varmegrader, takk. Hun skal bare bli seg selv igjen nå, så skal hun vurdere å kose seg hvis hun har krefter til det, for snø er tunge greier med liten spade. God lørdagsmorgen til alle som er våkne og alle murmeldyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120105 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke helt om jeg våger den damen der, for hun har alskens skjulte grep og manøvre i seg...det tar ikke lang tid før en ligger i bakken og har fått full Kung Fu-behandling og bare laller for resten av dagen. Skummel dame. Pent pakket inn her, men det var sikkert henne de sang om. Han tror jeg mer på. Fiiin drakt som jeg ønsker meg. Det kan hende det kom et par buldrelyder, men det kan også ha vært Woffe. Nei, nei, nei...han er hjemme hos seg selv og jobber ikke ekstra. Vi feirer ikke jul på gaveviset heller. Nei, kjære venner...ikke hør på tøysesnakket deres. Ingen kjenne Anton der ute i verden og han hadde aldri iført seg en slik tvangsdrakt og smilt. Ikke jeg heller. Ehh, vel det stemmer jo, for jeg er en av de få som vet hvordan han ser ut i virkeligheten. Flott fyr! Ja, der er du inne på noe, men FÅ BORT DE MANNFOLKENE DER! Cid tar ikke på menn! Det er helt sikkert. Fysj...få bort den skjermen til Dempsey. Fullstendig klar for alt som er gøy? Åneida, han er trofast og gift med sin kjære konepone. Søte er de sammen. 👩❤️👩 Å fyssåfyss, at du våger å tenke på slike ting, Cid. Jasså? Har vi en skjult tarmbeføler i tråden, @KnekkeBørre? 👮♀️ Følg med meg inn i dette avlukket her og få av deg deigen, så skal vi ha en skikkelig førjulsundersøkelse med søster Ågot med klysteren. "Søster? Kom hit litt...vi har en jobb å gjøre!" *politikvinnen tar på seg sånne kjempelange hvite gummihansker som de bruker til kusjekking der dere vet; inn i rektor...* Nei fyss. Få det vekk, eller lag pene musefletter med sløyfer i det minste! Å, kjære vene.... (frem med luktesaltet noen) Nei, fake news igjen. Jeg er aldri påkledd slik, går ikke med slike "sko" som egentlig er torturinstrumenter for føttene. Hysj! Det er hemmelig! Kun hos folk som er friske til bens. Ikke eldre og syke. Du mener Hamstere? Vinterens vakreste eventyr. Cid sprellet veldig og jeg så det hvite i øynene hans, for han forsvant inn "mellom fjellene i Kløfta". Å, bevaremegvel! Jeg har et par grenser der, men ellers er han snill som et lam som er snill. Det er han. Ingen tvil om at vi har den snilleste kjempen i hele landet hos oss. Hun har for lengst vært ute og fjernet en del av det hvite og det var glatt under der, så da har hun strødd til den store tullmedaljen. DET ER FULLBRAGT! ...i alle fall for noen timer. Jeg ligger på mine små knær og ber til værgudinnene; la det bli REGN veldig lenge nå og litt varmegrader, takk. Hun skal bare bli seg selv igjen nå, så skal hun vurdere å kose seg hvis hun har krefter til det, for snø er tunge greier med liten spade. God lørdagsmorgen til alle som er våkne og alle murmeldyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2023 #120106 Del Skrevet 9. desember 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120107 Del Skrevet 9. desember 2023 Lite folk her, så jeg kommer sterkere tilbake senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120108 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå er Hoppe utslitt etter å ha skrevet tidenes lengste og dyreste ønskeliste til jul. Hoppe krever at Anton kjøper absolutt alt på ønskelista: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120109 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå har hun fylleangst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120110 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) 5 minutter siden, Cid said: Nå har hun fylleangst. Hoppe tar seg noen drinker for å roe ned fylleangsten. Endret 9. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120111 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid spiller Mario Kart med Mia Gundersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120112 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Cid spiller Mario Kart med Mia Gundersen. Og så klær hun av seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120113 Del Skrevet 9. desember 2023 Nå er hun en postordrebrud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120114 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (1 time siden): Nå er Hoppe utslitt etter å ha skrevet tidenes lengste og dyreste ønskeliste til jul. Hoppe krever at Anton kjøper absolutt alt på ønskelista: Det er ikke meg som har skrivi noe som helst sier jeg jo! Cid skrev (1 time siden): Nå har hun fylleangst. Nei, aldri. SVK skrev (1 time siden): Hoppe tar seg noen drinker for å roe ned fylleangsten. Kunne ikke falle meg inn en eneste gang. SVK skrev (1 time siden): Cid spiller Mario Kart med Mia Gundersen. Kan tenke meg det ja. Cid skrev (1 time siden): Og så klær hun av seg. Mia??? Oijjj...oijj...oijj...hvordan skal dette gå? Cid skrev (1 time siden): Nå er hun en postordrebrud. MIA? Det hadde jeg ikke trodd! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120115 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det er ikke meg som har skrivi noe som helst sier jeg jo! Nei, aldri. Kunne ikke falle meg inn en eneste gang. Kan tenke meg det ja. Mia??? Oijjj...oijj...oijj...hvordan skal dette gå? MIA? Det hadde jeg ikke trodd! Nei du, Kody bestilte deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120116 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Nei du, Kody bestilte deg Han kan ikke huske at jeg eksisterer. Han er kastet spell og dævelskap over. Ikke av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120117 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Han kan ikke huske at jeg eksisterer. Han er kastet spell og dævelskap over. Ikke av meg. Døde han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2023 #120118 Del Skrevet 9. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Døde han? Nei, han har falt i fullstendig glemsel, så han vet knapt hvem han er lengre... Fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #120119 Del Skrevet 9. desember 2023 Det er lørdagskveld og da koser nok Hoppe seg med iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #120120 Del Skrevet 9. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nei, han har falt i fullstendig glemsel, så han vet knapt hvem han er lengre... Fint. Men han finner nok frem til deg igjen en vakker dag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå