Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120021 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Som jeg skal leke med? Male hvit? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En to meter høy Mia. Nemlig! Nettopp. Tror "noen" har spist dop-piller her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120022 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Som jeg skal leke med? Male hvit? Hadde vel tenkt at du bare skulle lage en stor figur i snekkerboden, men siden du tenker på å ha et forhold til henne, så får det bli opp til deg. Jeg skal i alle fall lukke øynene og ikke se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120023 Del Skrevet 8. desember 2023 Nå kjemper han for livet 🚑🏥🤕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120024 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadde vel tenkt at du bare skulle lage en stor figur i snekkerboden, men siden du tenker på å ha et forhold til henne, så får det bli opp til deg. Jeg skal i alle fall lukke øynene og ikke se på. Og så får jeg flis på klubba. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120025 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadde vel tenkt at du bare skulle lage en stor figur i snekkerboden, men siden du tenker på å ha et forhold til henne, så får det bli opp til deg. Jeg skal i alle fall lukke øynene og ikke se på. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120026 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå kjemper han for livet 🚑🏥🤕 Cid skrev (Akkurat nå): Og så får jeg flis på klubba. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120027 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Og så får jeg flis på klubba. Klubba? En merkelig betegnelse må jeg si. Cid skrev (3 minutter siden): Nå kjemper han for livet 🚑🏥🤕 Hvorfor det? Har han blitt doktor på akutten eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120028 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Klubba? En merkelig betegnelse må jeg si. Hvorfor det? Har han blitt doktor på akutten eller noe? 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120029 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Klubba? En merkelig betegnelse må jeg si. Hvorfor det? Har han blitt doktor på akutten eller noe? Cid skrev (10 minutter siden): Nå har Anton blitt brutalt banket opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120030 Del Skrevet 8. desember 2023 Trivelig å se C&C så lenge på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120031 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Trivelig å se C&C så lenge på kvelden. Trivelig å se K og F med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120032 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Trivelig å se C&C så lenge på kvelden. Cassidy Tvillingene er alltid her på kveldstid, vi hopper frem og tilbake mellom Diskusjon og KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120033 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Trivelig å se K og F med? Veldig trivelig at Cid, min gode venn, er her. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er alltid her på kveldstid, vi hopper frem og tilbake mellom Diskusjon og KG. Veldig trivelig med de hoppende tvillingene våre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. desember 2023 #120034 Del Skrevet 8. desember 2023 Pulenissen har kommet på besøk med en hard pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120035 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Veldig trivelig at Cid, min gode venn, er her. Veldig trivelig med de hoppende tvillingene våre! Kody og Fridtjof da? Lurven skrev (Akkurat nå): Pulenissen har kommet på besøk med en hard pakke Til Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120036 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Veldig trivelig at Cid, min gode venn, er her. Veldig trivelig med de hoppende tvillingene våre! Cassidy Tvillingene poster en del i en ny og trivelig tråd som er opprettet på Diskusjon, hvor vi kan snakke om alt mulig i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120037 Del Skrevet 8. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Pulenissen har kommet på besøk med en hard pakke Fydda! Cid skrev (Akkurat nå): Kody og Fridtjof da? Til Hoppe? Jeg visste jo at det var dem du mente! / Nei, ikke til meg. Jeg feirer ikke den søte p***tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2023 #120038 Del Skrevet 8. desember 2023 Det er en nødvendighet å ha en slik plass hvor det hyggelige ordet er fritt frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #120039 Del Skrevet 8. desember 2023 Nå har hun kjøpt julegaver til frierne sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #120040 Del Skrevet 8. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fydda! Jeg visste jo at det var dem du mente! / Nei, ikke til meg. Jeg feirer ikke den søte p***tid! Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er en nødvendighet å ha en slik plass hvor det hyggelige ordet er fritt frem. Det er Cassidy Tvillingene helt enige i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå