Cid Skrevet 1. desember 2023 #119601 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Aldri. Ville ikke ha gått i nærheten av sånt. ⛔ Tja...jeg tror jeg er bortreist. for jeg skal logge av og finne mat og tv. Ingen skal hun på deit med, for hun deiter ikke. Nei, det er nok ikke oss. Helt normalt med fantasifulle folk til stede. Natta alle venner. Jeg må spise. Kos dere. Liker ikke du Greengrass? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119602 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aldri. Ville ikke ha gått i nærheten av sånt. ⛔ Tja...jeg tror jeg er bortreist. for jeg skal logge av og finne mat og tv. Ingen skal hun på deit med, for hun deiter ikke. Nei, det er nok ikke oss. Helt normalt med fantasifulle folk til stede. Natta alle venner. Jeg må spise. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. desember 2023 #119603 Del Skrevet 1. desember 2023 Hoppe hoppet ut av forumet. Nå sitter hun klar på utsiden, klar for å hoppe inn igjen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #119604 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119605 Del Skrevet 2. desember 2023 John Butler har tatt seg en tur til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119606 Del Skrevet 2. desember 2023 Senere i dag så skal hun til fastlegen sin Roger Pillemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119607 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godlunsj i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #119608 Del Skrevet 2. desember 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119609 Del Skrevet 2. desember 2023 Disse kommer senere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119610 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå er hun for fullt gang på eventyret sitt sammen med ordet, Anton, Kody og Kari. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119611 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (16 timer siden): Liker ikke du Greengrass? Joda, men helst på tv. MarianneE skrev (15 timer siden): Hoppe hoppet ut av forumet. Nå sitter hun klar på utsiden, klar for å hoppe inn igjen Alltid. Slik er det med de spretne. Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Neida, ikke ennå...men kvelden kommer fort nok den. Cid skrev (7 timer siden): John Butler har tatt seg en tur til Lønneberget. Han har synspunkter på litt av hvert han. Cid skrev (7 timer siden): Senere i dag så skal hun til fastlegen sin Roger Pillemer. En rar lege syns jeg. Aldri sett ham før heller, så han er ikke min fastlege. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godlunsj i dag. Jeg glemte lunsjen. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur. Cid skrev (1 time siden): Disse kommer senere. De skal synge og spille gitar og underholde. Cid skrev (9 minutter siden): Nå er Cid for fullt gang på eventyret sitt sammen med ordet, Anton, Kody og Kari. Han liker så godt å være sammen med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119612 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Joda, men helst på tv. Alltid. Slik er det med de spretne. Neida, ikke ennå...men kvelden kommer fort nok den. Han har synspunkter på litt av hvert han. En rar lege syns jeg. Aldri sett ham før heller, så han er ikke min fastlege. Jeg glemte lunsjen. God tur. De skal synge og spille gitar og underholde. Han liker så godt å være sammen med dem. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119613 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Joda, men helst på tv. Alltid. Slik er det med de spretne. Neida, ikke ennå...men kvelden kommer fort nok den. Han har synspunkter på litt av hvert han. En rar lege syns jeg. Aldri sett ham før heller, så han er ikke min fastlege. Jeg glemte lunsjen. God tur. De skal synge og spille gitar og underholde. Han liker så godt å være sammen med dem. Har postet en video om Roger før her, virker som en god lege synes jeg. Synes videoene hans er avslappende å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119614 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har postet en video om Roger før her, virker som en god lege synes jeg. Synes videoene hans er avslappende å se på. Husker dine videoer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119615 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Husker dine videoer. Mine videoer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119616 Del Skrevet 2. desember 2023 Nå er hun på speeddate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119617 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Mine videoer? Ja, de du en sjelden gang legger ut. Cid skrev (11 minutter siden): Nå er hun på speed date. Skal jeg liksom prøve speed som rus? NEITAKK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119618 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, de du en sjelden gang legger ut. Skal jeg liksom prøve speed som rus? NEITAKK! Som denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2023 #119619 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (23 minutter siden): Som denne? Ikke min humor nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #119620 Del Skrevet 2. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke min humor nei. Borat kommer til deg om 1 time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå